Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riisikakkuja ei lasketa.Joten alkanut huvittamaan tämä koko "12 meals a day" konsepti, kun äijä vetää varmaan jo nyt rapiat parikymmentä ateriaa, jos myös ne ei-laskettavat ateriat lasketaan mukaan.
Puhutaan siitä, kuinka vaikeaa on syödä 12 ateriaa päivässä, mutta miettikää nyt pirulauta, kuinka monta ateriaa OIKEASTI pitäisi syödä siinä vaiheessa, kun syödään ne ns. pakolliset 12 ateriaa päivässä :D
Jotenkin alkanut huvittamaan tämä koko "12 meals a day" konsepti, kun äijä vetää varmaan jo nyt rapiat parikymmentä ateriaa, jos myös ne ei-laskettavat ateriat lasketaan mukaan.
Puhutaan siitä, kuinka vaikeaa on syödä 12 ateriaa päivässä, mutta miettikää nyt pirulauta, kuinka monta ateriaa OIKEASTI pitäisi syödä siinä vaiheessa, kun syödään ne ns. pakolliset 12 ateriaa päivässä :D
Rich on kyllä hauska heebo kun myy lisäravinteita ja sitten myös haukkuu niitä :D
Haluaisin samanlaista asennetta myös terveyskeskuksiin. Sanottaisiin suoraan että hoito on paskaa kun ei ehdi parempaan ja kannattaa mennä muualle hoitoon.
Jätkä sluibailee. Alahan nyt vaan katsomaan videoita ja kokonaan.Onks tapahtunu mitää ihmeellistä? En oo jaksanu katsoa enää vähään aikaan ku kaikki jaksot likimain identtisiä

verrakkaappas richin muutosta ekojen jaksojen ja uusien välillä.
En ole itsekkään kattonu noita pätkiä, mut tää keskustelu täällä on kyllä hauskaa seurattavaaMinä taidan olla ainoa joka ei Pianan pätkistä juurikaan välitä. Yhden videon olen kokonaan katsonut ja muutamasta olen katsonut pelkät treenit. Vaikka mieheltä löytyykin paljon tietotaitoa niin tämä konsepti ei ainakaan itselle uppoa.
Vähän turhan jenkkityylistä menoa videot mun makuun, mut kassa taitaa kilistä kohtuullisesti, vaikken minä niitä katsokkaan.