Rich Piana

Yummy Carbs = Happy Rich :D

rich1.webp

Jotenkin alkanut huvittamaan tämä koko "12 meals a day" konsepti, kun äijä vetää varmaan jo nyt rapiat parikymmentä ateriaa, jos myös ne ei-laskettavat ateriat lasketaan mukaan.
Puhutaan siitä, kuinka vaikeaa on syödä 12 ateriaa päivässä, mutta miettikää nyt pirulauta, kuinka monta ateriaa OIKEASTI pitäisi syödä siinä vaiheessa, kun syödään ne ns. pakolliset 12 ateriaa päivässä :D

Viimeksi muokattu:
Joten alkanut huvittamaan tämä koko "12 meals a day" konsepti, kun äijä vetää varmaan jo nyt rapiat parikymmentä ateriaa, jos myös ne ei-laskettavat ateriat lasketaan mukaan.
Puhutaan siitä, kuinka vaikeaa on syödä 12 ateriaa päivässä, mutta miettikää nyt pirulauta, kuinka monta ateriaa OIKEASTI pitäisi syödä siinä vaiheessa, kun syödään ne ns. pakolliset 12 ateriaa päivässä :D
Riisikakkuja ei lasketa.

Jotenkin alkanut huvittamaan tämä koko "12 meals a day" konsepti, kun äijä vetää varmaan jo nyt rapiat parikymmentä ateriaa, jos myös ne ei-laskettavat ateriat lasketaan mukaan.

Uusimmassa videossahan jo puhui että kohta varmaan pitää jättää pois yölliset ruuan haku reissut.

Rich on kyllä hauska heebo kun myy lisäravinteita ja sitten myös haukkuu niitä :D

Haluaisin samanlaista asennetta myös terveyskeskuksiin. Sanottaisiin suoraan että hoito on paskaa kun ei ehdi parempaan ja kannattaa mennä muualle hoitoon.

Kyllähän sitä nyt yrittäjän pitää asiallista palvelua antaa... Minä ainakin aina sanon aloittelijoille ja muille vastaaville, kun haluavat ostaa satasella treeniohjelman, että ei hän mitään ammattivalmentajan tekemää treeniohjelmaa tarvitse... netti on aloittelijan käyttöön täynnä täsmälleen yhtä hyvin asiansa ajavia treeniohjelmia ihan ilmaiseksi. Yleensä annan vielä linkinkin johonkin sopivaan o_O

Mutta nyt... lets go kill these legs goddammit!!

Minä taidan olla ainoa joka ei Pianan pätkistä juurikaan välitä. Yhden videon olen kokonaan katsonut ja muutamasta olen katsonut pelkät treenit. Vaikka mieheltä löytyykin paljon tietotaitoa niin tämä konsepti ei ainakaan itselle uppoa.

Minä taidan olla ainoa joka ei Pianan pätkistä juurikaan välitä. Yhden videon olen kokonaan katsonut ja muutamasta olen katsonut pelkät treenit. Vaikka mieheltä löytyykin paljon tietotaitoa niin tämä konsepti ei ainakaan itselle uppoa.
En ole itsekkään kattonu noita pätkiä, mut tää keskustelu täällä on kyllä hauskaa seurattavaa :) Vähän turhan jenkkityylistä menoa videot mun makuun, mut kassa taitaa kilistä kohtuullisesti, vaikken minä niitä katsokkaan.

Itsekin olen tässä nyt muutaman päivän yrittänyt noita vatsavakuumeja muistaa tehdä. Eli tästä ei oo pitkä matka feeder workoutteihin ja keksinmussutukseen GODDAMMIT.

Back
Ylös Bottom