Rich Piana

Voi ei! Mitäs mä köyhä nyt teen? Ihan just äsken Mörri Möykky ostatutti mulla 5 kilon säkin Mutantti-jauhoa, jota löylykipolla sekoittimeen annostelin, ja nyt se kaikki on heitettävä kaatopaikan rotille nautittavaksi. Tiede, tuotekehittely ja viisaitten lihasjalostajien oivallukset etenee niin hurjaa vauhtia, että ei ole meikäläinen rimppakinttu vielä kunnolla ehtinyt nousta edes edellisen viisauden siiville, kun jo vain uutta pukkaa. ps. ja mitä jos niistä kaatopaikan rotista tulee Mutantteja sen mun jämäpussin takia?

Kieltämättä aika huvittavaa että kaveri, joka on mainostanu monia historian naurettavimmista lisäravinteista, paasaa nyt tällasta. Sitte taas muistaa että Piana on jonkin sortin markkinoinnin ihmelapsi, joka tietää aina tasan tarkkaan mistä naruista vetää.
Se mua vaan ihmetyttää että jos tää on nyt se mitä mies ajaa, niin mites ne sen omat lisäravinteet? Aika paksua olis jos ne oliskin yhtäkkiä OK ja tarpeellisia, mutta eiköhän sekin menis läpi tarpeeksi monelle. Vai alkaakohan se myymään niitä munia?

8112df81d95fa1254116881f4bd4fbff.jpg

Vähän ehkä toi tatska on tarkoituksella ton mallinen että näyttää vatsa kapeammalta...

Niinhän se mies on itsekin sanonut, että tatuoinneilla haluaa korostaa entisestään omaa fysiikkaansa ja lihaksiaan.

Kohdasta 3:20 eteenpäin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mistä ihmeestä tuo Piano on noi massit takonu, kehonrakennuksella ei ainakaan.
Varmaan joku widow maker tuolla Bell Airissa:D

Kuuluisat viimeiset sanat: "... I wanna be the biggest motherfucka in the building..." ...ei taatusti kestä keski-ikäisen miehen kroppa tollasia kuureja kauaa...

Mistä ihmeestä tuo Piano on noi massit takonu, kehonrakennuksella ei ainakaan.
Varmaan joku widow maker tuolla Bell Airissa:D

muistaakseni esiintynyt yli 30:ssä jenkkimainoksessa, niistä tienannut päälle 2milliä, osti Texasista jonkinmoisen asuntokompleksin jota pitää edelleen vuokralla. Ottaa personal trainer-hommista 200$ tunnilta, autot ostettu käytettyinä ja toi talo nyt on ihan peruskauraa Californiassa, varsinkin jos sijainti nyt ei oo missään San Franciscon keskustassa.

Veikkauksia koska pihisee henki tuosta äijästä? Ei kyllä varmaan 5v enempää enää heilu, tai mistäs minä tietäisin, mutta kovin pahalta jollain tavalla näyttää.

Pumppu varmaan pettää 10 vuoden sisään.

Sitä ku tulee 30v mittariin ja/jos kaikki mennyt päin helvettiä, ni ymmärtää ton "mielummin 45v leijonana" mentaliteetin paremmin... itelläkin kuurin alottaminen jo vakavassa harkinnassa ku mitään väliä enää vaikka kuoliski jo alle 50v.

Itsekään en usko että Pianalla on enää montaa vuotta elinaikaa edessään, mutta miehen puolustukseksi on sanottava että jotenkin ymmärrän asenteen. Kun koko olemassaolo, toimeentuloa ja identiteettiä myöden, on perustettu ulkonäköön jonka ylläpitoon on ainoa keino massiiviset lääkekuurit(joita on iän myötä pakko myös kasvattaa) niin mitä muutakaan vaihtoehtoa on. Satalasissa loppuun asti. Jos hyvin käy niin kaatuu saappaat jalassa eli kerrasta poikki esim. sydäri tmv. eikä esim pitkällistä riutumista sairaalassa hiljalleen kuihtuen tmv.

Tuossa 5% alkuintrossa tuo näytölle pläjähtävä veri tulee Richin poksuvista sisäelimistä. :D 55-65 v. lienee Richin realistinen elinajanodote. Lopullinen elinaika lienee luultavasti todennäköisesti sieltä aikaisemmasta päästä.

Back
Ylös Bottom