Voi ei! Mitäs mä köyhä nyt teen? Ihan just äsken Mörri Möykky ostatutti mulla 5 kilon säkin Mutantti-jauhoa, jota löylykipolla sekoittimeen annostelin, ja nyt se kaikki on heitettävä kaatopaikan rotille nautittavaksi. Tiede, tuotekehittely ja viisaitten lihasjalostajien oivallukset etenee niin hurjaa vauhtia, että ei ole meikäläinen rimppakinttu vielä kunnolla ehtinyt nousta edes edellisen viisauden siiville, kun jo vain uutta pukkaa. ps. ja mitä jos niistä kaatopaikan rotista tulee Mutantteja sen mun jämäpussin takia?
Kieltämättä aika huvittavaa että kaveri, joka on mainostanu monia historian naurettavimmista lisäravinteista, paasaa nyt tällasta. Sitte taas muistaa että Piana on jonkin sortin markkinoinnin ihmelapsi, joka tietää aina tasan tarkkaan mistä naruista vetää.
Se mua vaan ihmetyttää että jos tää on nyt se mitä mies ajaa, niin mites ne sen omat lisäravinteet? Aika paksua olis jos ne oliskin yhtäkkiä OK ja tarpeellisia, mutta eiköhän sekin menis läpi tarpeeksi monelle. Vai alkaakohan se myymään niitä munia?