Työtön bodari voi tehdä molempia... treenata ja pelata pleikkaa... sehän on mitä mainioin ajanviete kun on lihakset treenattu puhki... :D
Itse olen harrastanut tätä koko tämän vuoden :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Työtön bodari voi tehdä molempia... treenata ja pelata pleikkaa... sehän on mitä mainioin ajanviete kun on lihakset treenattu puhki... :D
Onhan se hyvä juttu että on intohimoa kunhan en mene yli. Useimmilla ei ole mitään, perhe n tietenkin tärkeä mutta jos ei ole mitään muuta kuin perhe ja duuni niin elämä on aika tylsää. Normaali ihminen ei tule koskaan ymmärtämään miksi porukka laittaa niin paljon fyrkkaa ja aikaa treenaamiseen ja minä en tul ekoskaan ymmärtämään miksi joku maksaa sairaita summia uudesta autospoilerista ja istuu kotona pelaamassa wow:ia 15 tuntia viikossa. Ei ole oikeaa eikä väärää vaikka useimmat jossain vaiheessa elämää haluaa sitä perheelämää mutta en kestä sitä kuin urheilijoita ja bodareita haukutaan siitä että panostavat lajiinsa, pitäisikö kaikki olla samanlaisia...

Täytyy jatkaa offtopiccia ja todeta Artsi, etten olisi jotenkin susta uskonut tuota ylläolevaa pelinörtti-asiaa! Enkä tarkoita pahalla...
Tossa vielä kuva MMO:n aikaisesta kondiksesta. Noi pehmolelut on asettanut päälleni rakas vaimoni ottaessaan kuvan nukkuvasta jokinorsusta, ilmeisesti joku vitsi joka ei mennyt meikäläisellä jakeluun.
katso liitettä 114077
Puolitoista vuotta myöhemmin, ryhdistäytymisen jälkeen.
![]()
...en muista mikä juttu oli mutta pari kuukautta takaperin kuuntelin radiosta jotain haastattellua jossa n. 80% urheilijoista olis valmiita kuoleen 20v aikasemmin jos saisivat sen kirkkaimman mitalin olympialaisista. tuo kertoo vähän jotain :O
Edit: Hmm paitsi tämä hieman ihmetyttää. Archey postaus omaan kuva threadiinsa 31.8.2012
Siis mistä kohtaa alkoi se 1,5v treeni noiden kuvien välillä?
Väärät metodit kato.
Archeyn 1,5v ei ole mitenkään erikoinen saavutus kun on historiaa, tietoa ja kaikki keinot.