Retroilua - vanhoja leluja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moksu
  • Aloitettu Aloitettu
:offtopic:

Ei jumalauta... taidan olla vähän väsynyt, mutta repesin ihan totaalisesti, kun avasin tuon linkin ja luin tämän huikean tasokkaan määritelmän:
wikipedia sanoi:
Käpylehmät ovat lasten perinteisiä leikkikaluja. Ne ovat kävyistä tehtyjä lehmiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh, siskollakin oli noita poneja muutama kappale, kunnes ne kohtasivat ikävän lopun papatti/kiinalaisista rakennetulla miinakentällä.

Vanhahko tredi jo, mutta menkööt tämän kerran...

Mä oon aikanaan leikkinyt myös kaiken maailman turtleseilla ja pikkusotilailla, mutta kuinkas monella teistä on ollut näitä törmäystestifiguureita? Siis näitä tämmöisiä hassun näköisiä tyyppejä, joiden tarkoituksena oli saada ihmiset käyttämään turvavöitä? Mulla oli tällainen, ehkä jopa kaksikin, mutta ne ovat olleet kadoksissa jo yli kymmenisen vuotta... :( Samaan sarjaan kuulunut auto taitaa sen sijaan olla vielä tallella, mutta en tiedä missä..

Vai lasketaanko nämä edes vanhoiksi leluiksi?

205px-Crash_Dummies_Group.png

Crash_Dummies_Working.png

a.jpg

Mä olin jo pienenä sitä mieltä että nukeilla leikkiminen on tyttömäistä. :D

Mutta leikkisotilaita oli ja leikkitankki jonka tykillä noita ammuskeltiin kumoon. This is WWII !!
276813a~Toy-Soldier-Posters.jpg

Soltut olivat aivan loistavia leluja pienenä. Pihalla rakennettiin toinen toistaan hienompia hiekkalinnoja ja sitten viskeltiin niitä kivillä.

Ketään halukas antamaan/myymään He-man ukkoja tai turtleseja hyvään kotiin?

Ai hittolainen, löytyihän se jo heti miltei ensimmäisellä googlauksella.
Meitsin lempilelu, tuota viriteltiin joskus 7v iässä aivan täpöllä. Taisin joutua 2 joulua vinkumaan sitä, ennenkuin sain ;)

853-1.1118081254.jpg

Sitten oli se autorata, missä pystyi vaihtamaan kaistaa, nimeä en muista kyllä. Hittolainen että se oli kovassa käytössä ja loppuvaiheessa pistettiin renkaisiin saippuaa, että saatiin ne vehkeet sutimaan ja luistelemaan paremmin.... kaikkea sitä juniorin päähän vilahtaa. :eek: :D

Mul oli kans HeMan-ukkoja. Ainaki HeMan itse, Skeletor, Robocop ja sit sellainen äijä jonkä pän päältä nupista kääntämällä pystyi vaihtamaan eri kasvot sille. Muistaakseni kolmet eri kasvot sillä oli. Olikohan sen nimi joku Man at Faces tai vastaava... Ja oli mulla sellanen kaks päinen äijäkin. Ja Man at Arms myös ja vieläpä oman aluksensa kanssa!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom