Moksu
VIP
Oon ihmetelly miten täällä ei oo Masters of the Universe -threadia, joten kun kotona kävin niin kaivoin varaston nurkasta vanhoja hiimän ukkoja (kuten niitä virallisesti tulee kutsua) esiin. Jotkut kuvat on huonoja tarkkuudeltaan mut mun anatominen asento niiden kuvaamiseen oli vähän hankala.
Ja ai ja voi ja ei sitä nostalgian tunnetta.
1. kuvassa koko komeudessaan mun kokoelma. He-man puuttuu sen takia et muistaakseni sen jalat räjähti irti. Aseita en jaksanu niille alkaa väkertään päälle. Mahtava pääkallolinna (Castle Grayskull) hallitsee kuvaa, vaikka itse olisin aina halunnut sen Skeletorin linnan. Tykkäsin pahiksista enemmän.
2. kuvassa henkilöesittelyssä ninjaäijä. Ninjor. Niin salaperäinen hahmo et se on tylsä.
3. kuvassa robocop. Roboto. Luulen et toi kuoli leikeissä aika nopeeta.
4. kuva tosi epäselvä mut siinä on old school hahmo. Stratos. Noi jalat ei noilla vanhuksilla meinaa kestää, ne on tosi vaikee saada pysyy pystyssä.
5. kuvassa Buzz-Off! Se ny osas.. no levitellä noita siipiään.
Ja ai ja voi ja ei sitä nostalgian tunnetta.
1. kuvassa koko komeudessaan mun kokoelma. He-man puuttuu sen takia et muistaakseni sen jalat räjähti irti. Aseita en jaksanu niille alkaa väkertään päälle. Mahtava pääkallolinna (Castle Grayskull) hallitsee kuvaa, vaikka itse olisin aina halunnut sen Skeletorin linnan. Tykkäsin pahiksista enemmän.
2. kuvassa henkilöesittelyssä ninjaäijä. Ninjor. Niin salaperäinen hahmo et se on tylsä.
3. kuvassa robocop. Roboto. Luulen et toi kuoli leikeissä aika nopeeta.
4. kuva tosi epäselvä mut siinä on old school hahmo. Stratos. Noi jalat ei noilla vanhuksilla meinaa kestää, ne on tosi vaikee saada pysyy pystyssä.
5. kuvassa Buzz-Off! Se ny osas.. no levitellä noita siipiään.