Resveratroli/tilaukset ulkomailta/tulli?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lobotomy
  • Aloitettu Aloitettu
Eli kyseessähän on tämä mm. punaviinin sisältämä antioksidantti.

Resveratrolin on uudehkoissa tutkimuksissa todettu alentavan verenpainetta, polttavan rasvaa, kasvattavan lihasmassaa jne... Ihan mielenkiinnosta olisi hauskaa kokeilla. Tutkimuksia löytyy vino pino vaikkapa googlella.

Ongelmana on, että ainoa eristettyä resveratrolia kauppaava pulju maassamme lopetti juuri toimintansa(www.resveratroli.fi).

Ajattelin jos tilaisi ulkomailta kokeeksi. Esimerkiksi osoitteesta "www.megaresveratrol.com" olisi tilattavissa puhdasta kamaa jauhemuodossa. Tullin näkökulmasta nuo jauheppussit tosin lienevät vähintäänkin epäillyttäviä. Mahtaakohan tulla läpi?

Kertokaapas hieman kokemuksia lisäravinteiden tilaamisesta ulkomailta. Entäpä mielipiteitä luottokorttitietojen syöttämisestä esim. yllämainitun puljun tilauskaavakkeisiin. Hieman epäillyttää...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu, toisin kuin useimmat lisäravinteet, resveratrol ei liene huuhaata. Tutkimustulokset yleisterveyden osalta vaikuttavat sangen lupaavilta ja meitä voimailijoita sytyttää erityisesti testosteronivaikutus. Itse kävin kuukauden kuurin (400 mg resveratrol + imeytymistä tehostamassa 480 mg quercetin /vrk) jälkeen mittauttamassa kokonaisteston ja selkeästi oli noussut.

Kallistahan resveratrol on. Etenkin jos megaresveratrol.comissa mainittuja tähtitieteellisiä määriä käyttäisi - mitä en suosittele. Lisäravinteiden ulkomailta tilaaminen on normaalisti ongelmatonta, resveratrolia en ole tosin tilannut.

itse tilasin juuri mm. resveratrolia life extensionin kaupasta. hinnat oli muistaakseni verollisia. tuli parissa päivässä kotiovelle paketti UPS-kuljetuksena ja dollarin kurssi on matala.

NOW-merkkiset kamat on halpoja jenkeissä, kun vertailin nykin reissulla hintoja. myös resveratroli. mahtaakohan nuo olla laatukamaa kuitenkin? myyvät vissiin ilman välikäsiä, eli tuottavat kaman itse.

Näyttäis aika yleisesti Suomessa luontaistuotekaupoissa olevan myynnissä resveratrolituotetta, jossa resveratrolipitoisuus on alle milligramma-.- ..purkissa vielä väitetään että "1 puriste vastaa 3 litraa punaviiniä!" ..Ei oikein vastaa.

Toisaalta megaresveratrolin 500mg pilsut tuntuvat vähän turhankin isoilta. Ja Life Extension -paikassa olisi vissiin pitänyt täyttää jotain laajoja rekisteröintilomakkeita tjsp ennenkuin pääsi tilaamaan mitään.

Onko kellään positiivisia tilauskokemuksia joistain muista nettikaupoista? Euroopan alueelta?

No tuo NOW vaikuttaisi kyllä ihan mielenkiintoiselta.. Oliko sinulla kokemusta siitä? Ilmeisesti lähemmäs 100% valmisteet olisivat parempia? 50-prosenttisissa sivuvaikutuksina vissiin vatsavaivoja joillain.

No tuo NOW vaikuttaisi kyllä ihan mielenkiintoiselta.. Oliko sinulla kokemusta siitä? Ilmeisesti lähemmäs 100% valmisteet olisivat parempia? 50-prosenttisissa sivuvaikutuksina vissiin vatsavaivoja joillain.
eipä ole. kyseessä on kai firma, joka myy ja valmistaa kamat itse. eli vähemmän välikäsiä.

en sitten tiedä onko laadussa eroja, jos vertaa kalliimpiin merkkeihin kuten juuri esim. tämä life extension.

life extensionin jäsenyys maksaa jotain 100 dollaria vuodessa muistaakseni. sillä saa kotiin kuukausittain ilmestyvän todella asiallisen terveysaiheisen aikakauslehden sekä tuotteista alennusta.

Muutaman NOW (TRANS Resveratrol ) purkin vetäneenä voin sanoa et ei mitään vaikutusta mulla ainakaan ja vedin aika isolla annoksella? Ei taida imeytä nappi muodossa oikein, oliko sitä myös jonain geelinä iholle joka parempaa..en muista!

Suositut

Back
Ylös Bottom