flashforward
Banned
Antaa nyt miehen levätä rauhassa. R.I.P Ryan, hauska äijä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en ihan tajunnut tota vertausta että "mitä jos kyseessä olisi ollut oma kaveri?". Kyseessä EI ollut mun kaveri ja oikeastaan tämä kyseinen henkilö ei vaikuta mun elämään millään tavalla. Tietysti surisin jos oma ystävä kuolisi, ihan sama miten paljon se olisi mokannu. Samalla tavalla ne ihmiset suree (ja ovat siihen täysin oikeutettuja) näiden kyseisten henkilöiden poismenosta. Kyse oli lähinnä siitä että sympatiaa ei irtoa teolle (alkoholinvaikutus + mieletön ylinopeus). En vaan tajua miksi minulta pitäisi löytyä empatiaa tai sympatiaa tuolle kuskille? Selittäkää ihmeessä.
Miten nämä ^^ tällätavalla ajattelevat mahtaisivat ajatella jos vaikka oma paras ystävä ajaisi auton pienessä hutikassa tieltä ulos ja kuolisi?
"Ihan oikein, vittu mikä pelle" ?
Mä kelaisin et vittu mikä pelle.
Hienoa. Joskus kun sinä tökkäät jotain epämääräistä testoa perseeseen ja kuolet siitä johtuneeseen myrkytykseen. Ihmiset sanovat että onneksi pelle kuoli, eikä roid ragessa tappanut ketään muuta
No kaikki on kai mahdollista mutta en ite pidä kovin todennäköisenä että noin käy ja että noin sanotaan.
Pointti oli, että miksei ihmisen voi nyt antaa vain levätä rauhassa, vaan pitää jatkaa sitä paskanjauhamista kuolleesta ihmisestä?
Vahinko on jo tapahtunut, ja mikään näistä kuolleen ihmisen mollauksista ei muuta yhtikäs mitään.
Tietoisesti tuon riskin ottaminen ties kuinka kauan on sitten kauhean fiksua?
Juuri tätä aikaisemmin tarkoitin. Jos ottaa tai on ottanut riskejä/tekee asioita joista on mahdollista koitua vaaraa muille, ei ole kauheasti vara arvostella muiden tekemisiä.
Sä taas oot riskeerannut myös muita ihmisiä ajamalla kuosissa.Mahtaa olla meidän hautausmaat täynnä jengiä jotka on lyönyt feikki sustan kankkuun ja kuollut.
Counterfeitiltä lähtee nyt homma vähän käsistä. Vaikuttaa kun joku sukulaises olis kuollut tosta puolustelusta. Jos vittu ajetaan 210km/h ja vielä hönössä iteltä ja frendiltä henki pois niin idioottimaistahan toi on. Jos oma frendi tekis saman, toinen kaveri kyydissä, niin pitäisin sitäkin yhtä idioottina.
Joka tekee kuskista vielä tyhmemmän, jos aikuisella miehellä ei ole omaa tahtoa tarpeeks olla ajamatta vaikka yllytettäisiin, nyt ei ole kyseessä kuitenkaan mikään 15vuotias.