Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä en ihan tajunnut tota vertausta että "mitä jos kyseessä olisi ollut oma kaveri?". Kyseessä EI ollut mun kaveri ja oikeastaan tämä kyseinen henkilö ei vaikuta mun elämään millään tavalla. Tietysti surisin jos oma ystävä kuolisi, ihan sama miten paljon se olisi mokannu. Samalla tavalla ne ihmiset suree (ja ovat siihen täysin oikeutettuja) näiden kyseisten henkilöiden poismenosta. Kyse oli lähinnä siitä että sympatiaa ei irtoa teolle (alkoholinvaikutus + mieletön ylinopeus). En vaan tajua miksi minulta pitäisi löytyä empatiaa tai sympatiaa tuolle kuskille? Selittäkää ihmeessä. :)

Muuten tämä vääntö on osaltani tässä.

Mä en ihan tajunnut tota vertausta että "mitä jos kyseessä olisi ollut oma kaveri?". Kyseessä EI ollut mun kaveri ja oikeastaan tämä kyseinen henkilö ei vaikuta mun elämään millään tavalla. Tietysti surisin jos oma ystävä kuolisi, ihan sama miten paljon se olisi mokannu. Samalla tavalla ne ihmiset suree (ja ovat siihen täysin oikeutettuja) näiden kyseisten henkilöiden poismenosta. Kyse oli lähinnä siitä että sympatiaa ei irtoa teolle (alkoholinvaikutus + mieletön ylinopeus). En vaan tajua miksi minulta pitäisi löytyä empatiaa tai sympatiaa tuolle kuskille? Selittäkää ihmeessä. :)

No minkähän vitun takia sä sitten jaksat kirjoitella tänne, kun kyseinen kuolemantapaus ei sua edes kiinnosta?. Ei kukaan ole pyytäny sulta mitään sympatiaa tai empatiaa tota kohtaan, joten pidä turpas kiinni ja antaa miehen levätä rauhassa.

Moni tuntuu näkevän Dunnin nyt pelkästään rattijuoppona, joka ansaitsikin kuolla. Hän oli kuitenkin monelle paljon muutakin, kuten ystävä, lapsi, veli, rakas jne. On helppo sanoa, että rattijuoppo ansaitsikin kuolla, mutta ansaitsiko jonkun paras ystävä tai veli kuolla? Kukaan ei ole pelkästään rattijuoppo. Ryan Dunnkin oli ennenkaikkea jotain aivan muuta, mutta teki virheitä elämässään kuten me kaikki muutkin.

Counterfeitiltä lähtee nyt homma vähän käsistä. Vaikuttaa kun joku sukulaises olis kuollut tosta puolustelusta. Jos vittu ajetaan 210km/h ja vielä hönössä iteltä ja frendiltä henki pois niin idioottimaistahan toi on. Jos oma frendi tekis saman, toinen kaveri kyydissä, niin pitäisin sitäkin yhtä idioottina.

Hienoa. Joskus kun sinä tökkäät jotain epämääräistä testoa perseeseen ja kuolet siitä johtuneeseen myrkytykseen. Ihmiset sanovat että onneksi pelle kuoli, eikä roid ragessa tappanut ketään muuta :)

Ai ihan kun eikä jos?No kaikki on kai mahdollista mutta en ite pidä kovin todennäköisenä että noin käy ja että noin sanotaan.

Pointti oli, että miksei ihmisen voi nyt antaa vain levätä rauhassa, vaan pitää jatkaa sitä paskanjauhamista kuolleesta ihmisestä?
Vahinko on jo tapahtunut, ja mikään näistä kuolleen ihmisen mollauksista ei muuta yhtikäs mitään.

No kaikki on kai mahdollista mutta en ite pidä kovin todennäköisenä että noin käy ja että noin sanotaan.

Tietoisesti tuon riskin ottaminen ties kuinka kauan on sitten kauhean fiksua?
Juuri tätä aikaisemmin tarkoitin. Jos ottaa tai on ottanut riskejä/tekee asioita joista on mahdollista koitua vaaraa muille, ei ole kauheasti vara arvostella muiden tekemisiä.

Mielipiteensä saa silti kaikki ilmasta. Ja tuskin dunnia kauheesti häiritsee jos sitä sanotaan pakkiksella idiootiks. Henkimaailman jutut voi jättää muualle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pointti oli, että miksei ihmisen voi nyt antaa vain levätä rauhassa, vaan pitää jatkaa sitä paskanjauhamista kuolleesta ihmisestä?
Vahinko on jo tapahtunut, ja mikään näistä kuolleen ihmisen mollauksista ei muuta yhtikäs mitään.

Tietoisesti tuon riskin ottaminen ties kuinka kauan on sitten kauhean fiksua?
Juuri tätä aikaisemmin tarkoitin. Jos ottaa tai on ottanut riskejä/tekee asioita joista on mahdollista koitua vaaraa muille, ei ole kauheasti vara arvostella muiden tekemisiä.

Sä taas oot riskeerannut myös muita ihmisiä ajamalla kuosissa.Mahtaa olla meidän hautausmaat täynnä jengiä jotka on lyönyt feikki sustan kankkuun ja kuollut. :zzzz:

Eikö voi vaan antaa asian olla, ihan turhaa vääntöä jossa ei päästä mihinkään muuhun tulokseen, kuin että tänne tulee sivuttain paskaa.. sori :offtopic:

"Hyvä ihminen vs. yksi lopullinen huono teko" (= rattijuopumus) on keskustelunaiheena ihan mielenkiintoinen, mutta tässäkin threadissa nähty jossittelu on aivan turhaa. Aivan kuten Sohvasoturikin sanoi, ei, kyseessä ei ollut hänen kaverinsa, aivan yhtä lailla kuin onnettomuudessa ei kuollut muita sivullisia, eli turha jossitella sitäkään.

Joku muuten on sanonut, että Dunn vei mennessään myös sivullisen uhrin, eli toisen autossa olleen henkilön. Minä en näe asiaa aivan noin. Järkevä ihminen ei hyppää rattiin kännissä, mutta järkevä ihminen ei myöskään mene kännissä ajavan kyytiin. Tuskinpa tätä toista kuolonuhria autoon oli väkisinkään ängetty.

Varmaa on ainakin se, että jos jossain hutkitaan ennen kuin tutkitaan, niin se on kyllä netin keskustelupalstoilla: virallisesti ei ole edelleenkään varmistettu, että Dunn olisi ajanut kännissä. Ylinopeutta nyt oli ainakin helvetisti, siitä vetäkööt jokainen omat johtopäätöksensä...

Joka tekee kuskista vielä tyhmemmän, jos aikuisella miehellä ei ole omaa tahtoa tarpeeks olla ajamatta vaikka yllytettäisiin, nyt ei ole kyseessä kuitenkaan mikään 15vuotias.

Counterfeitiltä lähtee nyt homma vähän käsistä. Vaikuttaa kun joku sukulaises olis kuollut tosta puolustelusta. Jos vittu ajetaan 210km/h ja vielä hönössä iteltä ja frendiltä henki pois niin idioottimaistahan toi on. Jos oma frendi tekis saman, toinen kaveri kyydissä, niin pitäisin sitäkin yhtä idioottina.

Aika monella varmaan lähtenyt joku.

Varmasti mukava ja sympaattinen kaveri ja monet jäänevät kaipaamaan kovasti, mutta...

Mielestäni ihan oikeastaan ihan hyvä että Dunnin casea paheksutaan, kaikki faktat ei ole vielä selvillä, mutta hyvin todennäköiseltä näyttää että maistissa ajeli ja lisäksi aikamoista ylinopeutta.

Käsittääkseni miehellä oli jo aiempi rattijuopumus tuomio/rike taustalla ja nyt uutisista sai kuvan että olisi noita autojakin romuttanut muutaman. Eli varoituksista ja källeistä huolimatta jatkoi samaa menoa hautaan asti...

Teki itsestään aika hyvän varoittavan esimerkin.

Paskat ole mikään varoittava esimerkki. Omasta kokemuksesta sen verran että kun selvinpäin ajattelee asioita niin olen sitä mieltä että senkus tappavat ittensä kaikki rattijuopot, mutta mutta. Onko asia niin mustavalkoinen, kuulun niihin ihmisiin jotka ei ajattele tekojaan kännissä ollenkaan ja silloin eletään kuin viimeistä päivää, eipä tule mietittyä autoon hypätessä että miten on monelle käynyt. Olen ajanut kännissä paljon, kuitenkin vihaan rattijuoppoja. Jokainen ryyppyreissu on oma tilanteensa ja siihen on turha tulla kenenkään jeesustelemaan, että kannattikko. Oi sitä morkkiksen määrää mikä on itellekkin tullut monesti aiheutettua, sitä darrassa pyörii vaan sängyssä ja miettii kuinka tyhmä mun piti taas olla kun tein näin, moni kyynel on vierähtänyt ja ihmissuhde tuhoutunut. Jos kyseinen henkilö olisi selvinnyt tästä, varmasti olisi jätkää ahistanut omat törttöilyt, harmi vain jos alkoholi pysyy elämässä niin sitä pysyvää muutosta tuskin olisi tapahtunut. Omalla kohdalla ratkaisu oli selkeä, alkoholi sai jäädä, tippaakaan ei ole kurkusta alas vierähtänyt reiluun vuoteen. Viina ei sovi kaikille ja sen kyllä jossain vaiheessa huomaa, varoituksia elämä yleensä tarjoaa, mutta onko ihmisellä selkärankaa kääntää kelkka, se onkin toinen asia ja jokaisen ite puntaroitava.

jatkakaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom