Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
images

Nuori miäs, RIP Ryan Dunn. Aika uskomatonta :(

E: melko pöhöttynyt on noissa uusimmissa kuvissa, liian lujaa mentiin taas matalalentoa...

Tää Ryan Dunnin tapaus kosketti mua enemmän, kuin mikään tässä threadissa mainituista. En ole muihin reagoinut muuten kuin olankohautuksella, mutta nyt tuli paha olo. Oli ihan liian nuori ja tykkäsin katsella noiden sekoiluja. Vähän kyllä minäkin luulen, että tuskin oli selvin päin.

Tää Ryan Dunnin tapaus kosketti mua enemmän, kuin mikään tässä threadissa mainituista. En ole muihin reagoinut muuten kuin olankohautuksella, mutta nyt tuli paha olo. Oli ihan liian nuori ja tykkäsin katsella noiden sekoiluja. Vähän kyllä minäkin luulen, että tuskin oli selvin päin.

Tuossahan just laitoin kuvan jossa se juo pari tuntia ennen tuota auto-onnettomuutta.
Nooh, dunn eli ainakin vaiherikkaan elämän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sama juttu. Ei nyt jaksa kirjotella pidempää viestiä. R.I.P Ryan Dunn

Jossain IL:n artikkelissa oli mainittu, että juuri 2h ennen kolaria oli ollut jtn sekoilemassa ystävien kesken ja ainakin kuvassa tuoppi oli kädessä. Ja kuva oli siis otettu 2h aikaisemmin kolaria... Silti R.I.P Dunn :(

Jos se auto on kutakuinkin tässä kunnossa, niin jotenkin hankalaa uskoa, että tuosta yksikään lähtenyt livohkaan.

0620-ryan-car-assetr.jpg

Eihän noista tiedä, jossain luki, että kaveri oli naamat ja toisessa paikassa, että oli ajokunnossa. Harmittava tapaus.

Alkoholin vaikutuksen alaisena ja reilua ylinopeutta, hyvä ku ei muihin osunut. Olkoon miten suuri stara tahansa(Jackass ei mielestäni ole mikään kovin hääppöinen saavutus), mutta kännikuskeille ei kyllä heru multa tippaakaan sympatiaa. Eikä myöskään matkustajalle joka sellaisen kuskin kyytiin menee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom