Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyse oli lähinnä siitä että sympatiaa ei irtoa teolle (alkoholinvaikutus + mieletön ylinopeus).

Mä oon tästä samaa mieltä. Kaupungeissa on helppo olla moraalisesti kirkasotsainen ja ajella bussilla ja taksilla. Maantieteellisillä alueilla, joissa julkiset ei liiku, niin kännissä ajaminen on enemmän sääntö kuin poikkeus. Suomen maaseudulla sillä Pekalla on täsmälleen sama motiivi ajella jurrissa kuin diplomaatilla Sambiassa. Vaihtoehtojahan on kolme:

a) Oot himassa, etkä käy juhlissa
b) Käyt juhlissa, et juo niissä
c) Käyt juhlissa, ajat kännissä

Pointti onkin siinä, että kun ajellaan kännissä, niin ajellaan vastuullisesti. Ei vedetä liian kovaa humalaa, vaan ollaan tietoisia siitä, että yöllä vielä pitää ajaa. Myöskin ajellaan pienellä vaihteella ja alhaisilla nopeuksilla. Näin kaikilla on kivaa, ja perille päästään turvallisesti. Ärsyttää asenne, jossa kaikki humalassa ajelevat niputetaan tähän "Dunn-muottiin".

Mä oon tästä samaa mieltä. Kaupungeissa on helppo olla moraalisesti kirkasotsainen ja ajella bussilla ja taksilla. Maantieteellisillä alueilla, joissa julkiset ei liiku, niin kännissä ajaminen on enemmän sääntö kuin poikkeus. Suomen maaseudulla sillä Pekalla on täsmälleen sama motiivi ajella jurrissa kuin diplomaatilla Sambiassa. Vaihtoehtojahan on kolme:

Pointti onkin siinä, että kun ajellaan kännissä, niin ajellaan vastuullisesti. Ei vedetä liian kovaa humalaa, vaan ollaan tietoisia siitä, että yöllä vielä pitää ajaa. Myöskin ajellaan pienellä vaihteella ja alhaisilla nopeuksilla. Näin kaikilla on kivaa, ja perille päästään turvallisesti. Ärsyttää asenne, jossa kaikki humalassa ajelevat niputetaan tähän "Dunn-muottiin".

:D joo ja mielellään pyöräteitä ilman valoja niin ei herätä huomioo.

WTF... Tuo nyt on yks huonoimmista känniajelun oikeutuksista mitä oon koskaan kuullu ja mä sentään oon maalta lähtösin. Pitääpä muuttaa takas maalle et voi spedeillä auton kanssa päissään.

Mietin vaan että kuinkahan moni jättäis Dunnin puolustelut kirjoittamatta, jos kyseessä ei olis julkisuuden henkilö. Meinaan etten oo hirveesti ennen tätä keskustelua kuullu kommentteja rattijuopumuksen ja kuolemantuottamuksen puolesta.

Aika paska asenne sulla.

Mä olen asunut landella ja jos on vetänyt viinaa bileissä/kaupungilla/baarissa on ollut seuraavat vaihtoehdot:
1. Taksilla himaan, vaikka maksaakin
2. Hommata kuski
3. Hommata yöpaikka lähempää

Koskaan ei ole ollut sellaista tilannetta, etteikö joku näistä olisi onnistunut.

"Jos otat, et aja. Mutta jos kuitenkin otat, niin jalkakäytävällä ja ilman valoja"

No ei vaan, mun mielestä vois jättää ne kaikki moottorilla toimivat koneet rauhaan kun on jotain juonut, sen verran usein siinä käy köpelösti itselle tai sitten jollekkin muulle sivulliselle, mikä on taas tietysti vielä ikävämpää. Ihan sama oliko julkkis vai Pentti Perustallaaja.. :rolleyes:

Dunn nyt on joka tapaukses kuollut, eikä siitä miksikään muutu. Jos se oli jo pari autoa romuttanut ja ennenkin maisteissa ajellut, eikä ole ottanut oppia virheistään niin luulis nyt tietävän, että ei se aina pääty niin hyvin ja pääse kuin koira veräjästä, vaan joskus se päättyy...
Näin mun mielestä, mutta kukas sitä ketään tuomitsemaan, kaikkihan me virheitä tehdään ja ne jotka ei tee niin ei tee sitte yhtään vitun mitään.. :worship:

0534749.png

JOS ajelivat jurrissa ja JOS tämä allaoleva pitää paikkaansa:

Ni voivoi. Kannattiko lähteä. Sääliä irtoaa tasan nolla. Onneksi loppui matka, ennenkuin ehtivät sivullisten päälle ajaa.

Käsi ylös ne jotka ei oo joskus ajanu 210 km/h tai kovempaa autolla.

niinpäniin jokainen on joskus ajanut lujaa..

Viimeeksi viikko sitten 170 mutkatiellä kun ei ollut mitään liikennettä ja piti kokeilla että paljon sillä nyt uskaltaa ees ajaa..:)

Joka tekee kuskista vielä tyhmemmän, jos aikuisella miehellä ei ole omaa tahtoa tarpeeks olla ajamatta vaikka yllytettäisiin, nyt ei ole kyseessä kuitenkaan mikään 15vuotias.

Se onkin huomattu että ihminen pystyy käyttäytymään aina 100% asiallisesti ja oikein alkoholin vaikutuksen alaisena.

Ei toi miles davisin juttu mitään kamalaa paskaa ollut, vaikka moni sitä juuri sinä pitää. Ei se oikeuta kännissä ajamista tietenkään, mutta valitettava tosiasia on se, että sitä tapahtuu. Ja sitä tapahtuu helvetin paljon, ihan koko ajan ja säännöllisesti joidenkin toimesta. Menkää vaikka johonkin tonne saareen mörköilemään ja katsokaa miten moni siellä vetelee kännissä joka viikonloppu. Helvetin moni ja se on siellä ihan normaalia. Ei, edelleenkään se ei ole hyväksyttävää, mutta se on siellä ihan normi tapa, eikä ne sitä paheksu. Varmaan siksi, kun kenelläkään ei ole varaa paheksua.

Mitä vittua saaressa ajellaan päissään? Onko se Dunn jo todettu ajelleen päissään? Jossain linkissä oli että jenkeissä 0.8 promillee raja, mun mielestä just semmonen kaasujalkaa kutittava känni, ketä se nyt ajaminen päissää kiinnostaa. Eri asia ne 2-3 promillen proot.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaikka raja olisikin 0.8 jenkeissä en ymmärrä miksi ottaa yhtään jos ajaa. Olen itsekkin joskus toki sen yhden raapaissut naamariin ja ajanut auton sen jälkeen kotiin, mutta olkoon sitten 2,3,6,8 niin pitäisi ratista pysyä poissa. En tiedä oliko Dunn tässä kuinka humalassa, mutta vaikka olisi ollut selvinpäin niin tuskin tuo vauhti jota ajoi oli sallittua. No toteutti Darwinin ajatusta poistaa itsensä geenipoolista ennen lisääntymistään.

Meinasin että selvipäin Dunn ois tullu mutkaan 150 keula eellä, nyt tuli 200 kylki eellä. Toiminnan viisaudesta molemmissa tapauksissa voi jauhaa loputtomiin, mutta nyt kävi normikansalaiselle ns. hyvät. En tunne enkä tiedä tapausta tarkemmin, mutta osallistuin kivittämiseen. Ihmisen luonto on heikko.

Tehtyy ei saa tekemättömäks, shut the fuck up ja antakaa miehen levätä rauhassa. Vittu miten idioottii tollane:"Rot in peaces"-kovistelu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom