Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Todellinen persoona on taas poissa. Yksi niistä suurista, joka kulki omaa tietään etsien vastausta moniin kysymyksiin, ehkä kuitenkin, löytämättä niitä. Saattaa olla että miehen arvoa suomalaisessa musiikissa ja sanoitusmaailmassa ei tajuta kuin vasta hänen kuolemansa jälkeen. Merkittävä suomalainen muusikko hän kuitenkin oli. R.i.p

Eipä itseäni niin liikuta Juicen kuolema, vaikka hän oli kiistämättä yksi legenda onkin. Eikä tullu edes yllätyksenä tuo kuolema, on jo vuosia ollut erittäin huonossa kunnossa, mitä nyt televisiosta nähnyt. Mutta kuitenkin R.I.P

Juice oli kyl meikäläisenkin suosikkeja jo ihan nappulasta lähtien.
Hieno mies, hienoa musiikkia.
Lepää rauhassa.

Minkä takia pitää viljellä kornia amerikkalaista R.I.P. kuvotusta? Ällöttävää varsinkin kun on kyse Juicen kaltaisesta sanoittajasta ja runoilijasta.

Eipä itseäni niin liikuta Juicen kuolema, vaikka hän oli kiistämättä yksi legenda onkin. Eikä tullu edes yllätyksenä tuo kuolema, on jo vuosia ollut erittäin huonossa kunnossa, mitä nyt televisiosta nähnyt. Mutta kuitenkin R.I.P

No miksi sitten edes kirjoitat tänne? Meitä Juicea oikeasti rakastavia on täällä vaikka kuinka. Itsellä tuli ihan tippa silmään.

Edit: sorgen että olen ehkä pahalla tuulella, mutta minkäs teet kun oma idoli meni

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saattaa olla että miehen arvoa suomalaisessa musiikissa ja sanoitusmaailmassa ei tajuta kuin vasta hänen kuolemansa jälkeen.

Eiköhän se Juice ole ollut jo vuosikymmeniä erittäin arvostettu artisti ja kynäilijä. Yksi niistä harvoista, joiden juttuja on todella pidetty korkealla jo henkilön itsensä elinaikana. Ihan turhaa tällainen pakollinen jalustalle nostaminen kuoleman jälkeen, kun jalusta on ollut jo aikaa sitten olemassa.

Omaa tyhmyyttä, jos ei ole tajunnut ukon tuotoksista tykätä ennen kuin kuolema kuittaa; julkaisuja on kuitenkin ollut tasaisesti vuosien mittaan ainakin kirjapuolella, ei pitäisi olla siitä kiinni että artisti on ollut jotenkin unohdettu ja piilossa ja muka nyt joku uusi arvo löytynyt kun kuoli.

Jokainen ihminen kokee oman elämänsä aikakautena vaikuttaneen kontekstin tietyllä tavalla läheisenä vaikka ei välttämättä tunekkaan henkilökohtaisesti kaikkia ko. aikakautena vaikuttaneita henkilöitä. Itse olen kasvanut pääosan elämästäni Juicen musiikin ja Speden komedian aikakautena ja vaikka en kumpaakaan henkilökohtaisesti tuntenut, kyllä molempien lähtö pistää silmät vetistämään ja nostaa pienen palan kurkkuun. Tälläisen henkilön lähtö tuntuu kuin olisi pieni pala murentunut siitä oman elämän kontekstista, joka on tuntunut niin pitkään tutulta ja ikuisesti jatkuvalta. Voisi jopa ajatella, että samalla omasta elämänkokemuksesta ja samalla omasta persoonasta murtuu pois pienen pienin palanen. Koskaan ei maailma ole enää sellainen kun se on ollut.

Juicen muistolle.

Juicen biisit ovat osa suurta suomalaista kulttuurihistoriaa. Kunnioitan hänen poismenoaa puolen litran tölkkioluella tässä illan mittaan ja vois sitä jotain sen viisujakin soitella.

No miksi sitten edes kirjoitat tänne? Meitä Juicea oikeasti rakastavia on täällä vaikka kuinka. Itsellä tuli ihan tippa silmään.

Edit: sorgen että olen ehkä pahalla tuulella, mutta minkäs teet kun oma idoli meni

Harvemmin tulee kirjoitettua mihinkään tällaisiin, mutta jotenkin nyt särähtää vaihteeksi korvaan tämä julkisuuden henkilön edesmeneminen. Senhän kyllä ymmärtää jos lähiomainen kuolee, niin sillon surettaa ja on pahaakin pahempi mieli, mutta että joku jota ei edes henkilökohtaisesti tunne aiheuttaa niin uskomattomia surun tuntemuksia, että ihan penkkisarjatki jää kesken! :jahas:

Juice oli varmasti hyvä jätkä kaikin puolin, mutta minun puolesta antaa niiden itkeä ja tuntea suunnatonta menetystä kenellä siihen on syytä, eli sukulaisilla ja ystävillä. Muut voivatkin sitten hoitaa muistamiset tarvittavalla arvokkuudella.

Ja jos nyt rupesi kiukuttamaan niin senkin energian voi käyttää vaikka siihen, että niitä pieniä kehitysmaiden lapsia kuolee joka päivä, mahdollisia suuria ajattelijoita hekin. Kiitos!

P.S. Otan osaa Juice Leskisen edesmenon puolesta!

Kyllä surettaa ja paljon. R.I.P juice leskinen. Hänen biisien aikana on vietetty monia hetkiä. Ja kuinka moni ymmärtää kuinka paljon suomen musiikkimaailma menettää tässä. Tänään muistellaan juicea biisien muodossa... Lähiomaisille jaksamisia.

hyvää musiikkiahan tuo teki ja ehti vielä taiteilijaeläkkeenkin saamaan, harmi ettei siitä kauaa ehtinyt nauttia

kaveri laitto aamul viesin et juice o poissa.lin vähä et TÄH? sit ku tajusin ja luin ite jutun nii tuli paska olo kyl..juice oli kyl mahtava musiikin tekijä jne.! Levätköö rauhassa!!

:itku: :itku: :itku: :itku:
Juice oli Junnu Vainion ja Vexi Salmen ohella ehdottomasti parhaita sanottajia, joita on minun elinaikanani elänyt.
Juice tullaan varmasti muistamaan Rautavaaran ja Heliskosken kaltaisena legendana.
R.I.P

Harvemmin tulee kirjoitettua mihinkään tällaisiin, mutta jotenkin nyt särähtää vaihteeksi korvaan tämä julkisuuden henkilön edesmeneminen. Senhän kyllä ymmärtää jos lähiomainen kuolee, niin sillon surettaa ja on pahaakin pahempi mieli, mutta että joku jota ei edes henkilökohtaisesti tunne aiheuttaa niin uskomattomia surun tuntemuksia, että ihan penkkisarjatki jää kesken! :jahas:

Juice oli varmasti hyvä jätkä kaikin puolin, mutta minun puolesta antaa niiden itkeä ja tuntea suunnatonta menetystä kenellä siihen on syytä, eli sukulaisilla ja ystävillä. Muut voivatkin sitten hoitaa muistamiset tarvittavalla arvokkuudella.

Ja jos nyt rupesi kiukuttamaan niin senkin energian voi käyttää vaikka siihen, että niitä pieniä kehitysmaiden lapsia kuolee joka päivä, mahdollisia suuria ajattelijoita hekin. Kiitos!

P.S. Otan osaa Juice Leskisen edesmenon puolesta!

Tunge peukalo pyllyysi. Moni muukin kuin Juicen vaimo tai J:n siittämä lapsi on saanut ko. miehestä vaikutteita/inspiraatiota/motivaatiota. Jos tietäisit mitä ihminen joutuu läpikäymään että pystyy tollasia tekstejä paperille laittamaan. Ota ne kehitysmaan lapset teille asumaan, ja katttele mitä juice on ollut asiasta mieltä.

Nyt on elokuu, ja minä olen viljaa.

Nyt on lokakuu, ja minusta näkee sen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom