Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
RIP, mutsi oli hajota kun kuuli tapahtuneen

Eino Leino: Nocturne

"En ma enää aja virvatulta,
onpa kädessäni onnen kulta;
pienentyy mun ympär' elon piiri;
aika seisoo, nukkuu tuuliviiri;
edessäni hämäräinen tie
tuntemattoman tupaan vie."

Lepää Juice rauhassa!:itku:

Ei ehkä kovin yllättävä uutinen, mutta joka tapauksessa todella koskettava sellainen. En löydä tähän sanoja, joten lainaan niitä Juicelta itseltään. Häneltä löytyy varmasti lukematon määrä tekstejä, jotka sopisivat siteerattavaksi tähän tilanteeseen. Meillä kuunneltiin eilen mm. biisiä Juuret, suosittelen sitä muillekin (löytyy albumilta Yölento). Alla siitä pieni lainaus:

Hän nyt jostain katsoo meidän ihmisvanaa
Ehkä hymyilee, hän saattaa naurahtaa
Ylistystä vaan, ei yhtään pahaa sanaa
Kuinka paljon pikku juttu aikaan saa
- Juice Leskinen: Juuret -

Juicen muistoa kunnioittaen.

Kyllähän noita Juicen legendoja on tullut lauleltua monesti kun on oltu kavereilla juomassa ja on ollut PA-vehkeet käytössä. Ja varmaan muutamia kertoja karaoke-baareissakin:D . Luultavasti Suomen monipuolisin musiikkitaituri: sanoitti, sovitti, sävelsi ja lauloi suuren osan aikamme legendaarisista suomi-biiseistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pikku pojasta lähtien juice ollu osa elon kiertoani... Joka joulu sisarusten kanssa hoilattu sikaa ja norjalaista villapaitaa ja tarzanin kalsareita ja nyt on itse legenda lopettanu taipaleensa maan päällä mutta laulut eivät katoa perinteestä koskaan :worship: RIP

Hieno taiteilija ja ikävä homma että heitti lusikan nurkkaan.

Toisaalta onko ihme jos elänyt näinkin pitkään tuollaisilla elämäntavoilla. Enemmän minua surettaa kun joku nuori, terve ihminen kuolee (vrt. Kouvolan Kouvojen 27-v Chris Sandy joka kuoli viikolla auto-onnettomuudessa. Miksi nämä itsetuhoiset juoppolallit saavat aina ihmistern sympatiat?

Toisaalta onko ihme jos elänyt näinkin pitkään tuollaisilla elämäntavoilla. Enemmän minua surettaa kun joku nuori, terve ihminen kuolee (vrt. Kouvolan Kouvojen 27-v Chris Sandy joka kuoli viikolla auto-onnettomuudessa. Miksi nämä itsetuhoiset juoppolallit saavat aina ihmistern sympatiat?

johtuu varmaan siitä että juicen tuntee lähes koko suomi, sandysta ei ole kuullut kuin lajia säännöllisesti seuraavat. tuskin joku random juoppo koko kansan sympatiaa saa.

ja olihan juicessa asennetta. rest in peace.

Oho :eek: Juice kuollut. Tarkemmin ajatellen ei kyllä mikään yllättävä uutinen. Sen verran heikossa hapessa mies on ollut jo useamman vuoden.

Tänä jouluna, kun kuulen "Sian", niin kuuntelen sitä Juicen muistoa kunnioittaen.

R.I.P.

Ei voi muuta sanoa kuin että p*ska juttu, mutta itsehhän tiensä valitsi.

Mulle on kolahtanut vain muutama Juicen kappaleista, enkä tuntenut heppua ihmisenä, mutta eikös se sanonta mene että "niin makaa kuin petaa"... Tosin olen itsekkin samaa sorttia, eli mieluummin nautin lyhyen aikaa elämästä kuin tallustan pitempään ilman suurempaa iloa. Tuskin kukaan osaa sanoa että miten Juice nautti elämästään, mutta täytyy sanoa että herra näytti nauttivan omasta tavastaan enemmän kuin joittenkin juippien "elä-mahdollisimman-pitkään-terveellisesti" elämästä.

Juice oli ensimmäinen artisti, jota tosissani fanitin joskus kultaisella kasikytluvulla kun kaverit luukuttivat Kissiä ja W.A.S.P.ia. Yölento sekä Pyromaani Palaa Rikospaikalle ovat edelleen allekirjoittaneen asteikolla parhaita koskaan tehtyjä kotimaisia levyjä.
Malja Juhanin muistolle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom