Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eiköhän tuo Juice ole ollut toinen jalka haudassa jo 80-luvulta asti. Jos on yhtään seurannut Leskisen terveydentilaa tai elintapoja tässä vuosien varrella, on silkka ihme, että jaksoi näinkin pitkään. Ei sillä, että tämä nyt mikään ilouutinen olisi.

Siitä olen tyytyväinen, että hän sai elämänsä aikana niin paljon tunnustusta elämäntyöstään. Montaa taiteilijaa "muistetaan" vasta hänen poismenonsa jälkeen.
Juice ilmaisikin asiaan tyytyväisyytensä haastatteluissa monesti. Kylläkin jaksoi naureskella puolikkaalle taiteijan eläkkeelle, mutta piti asiaa kunnianosoituksena silti.
Taidan ottaa illalla pari ja hiljentyä.
R.I.P

-r3-

:( eipä tähän voi mitään sanoa, Syksyn sävel lähti nyt soimaan stereoista ja tämä päivä omistetaan tälle hienoja lauluja tehneelle miehelle. Lepää rauhassa, musiikki jää elämään.

Juice oli tiukka äijä. Respectit hänelle ja hyvää matkaa. :(

Yksi suurimmista suomalaisista lauluntekijöistä koskaan :worship: .

Levätköön Rauhassa.

PS. Vittu toi änkkäri teki sen taas tässäkin ketjussa :jahas:

Huoh. Onneksi on kutakuinkin koko tuotanto hyllyssä. Taidanpa ryhtyä ruumiinvalvojaisiin täksi viikonlopuksi.

Edit: jotenkin sama olo tuli kun silloin kun Gösta kuoli, tosin Gösta ei sentään ollut noin huonossa kunnossa. Täytyy myöntää, että suren enemmän kuin joittenkin sukulaisten hautajaisissa.

Suosittelen muistelemiseen sitä sinikantisen ruutuvihkon näköistä Juicen DVD:tä. Ei maksa juuri mitään ja on valtavasti tavaraa.

Juicelle kiitos monista hyvistä kappaleista ja erinomaisista sanoituksista.
Taidan kuunnella juicen kokoelmalevyä häntä kunnioittaen..
Rest in peace..

Just kuulin uutisen radiosta kesken penkkisarjan. Oli (odotettavuudestaan huolimatta) sellainen yllätys, että paineet vähän lähti..

R.I.P.

juice.gif

Siitä lähtien kun henkes lähti, oot kuolematon!
-Juice, Isadora Duncan-

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Katu täyttyy askelista, elämä on kuolemista.
Pane käsi käteen, ollaan hiljaa.
Pyydä minut aamuteelle, anna vettä kuihtuneelle.
Nyt on elokuu, ja minä olen viljaa."

R.I.P

Lepää rauhassa...

,katu täyttyy askelista.......Elämä on kuolemista.

Juice on kyl eka julkisuudenhenkilö, jonka kuoleman mä muistan mua johonki suuntaan liikuttaneen. Speden kuolema hämmästytti, mut ei harmittanu ainakaan yhtä paljon ku tää. No, eihän tässä nytkään itkua väännetä, ku ei tää oo sama, ku joku lähisukulainen kuolis, mut silti... Juicella on kaikkia hyviä biisejä, jotka ainaki jää elämään. Ei elämästä selviä hengissä oli yks ohimenneen kesän kuunnelluimpia biisejä.

Aika lopussahan tuo oli, kun näin noin puolitoista vuotta sitten lentoaseman spaddukopissa. On ensimmäisiä artisteja, joita muistan ikinä kuulleeni, RIP Juice

Kuka muistaa keneen liittyy:

"Ystävä kun poistuu joukostamme,
hetken aikaa eksyneinä vaellamme"

Niin siis terveisiä täältä valvojaisista. Kyllä Juice on tehnyt aivan mahtavia juttuja. Niitä muistelen.

Ai joo: R.I.P.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom