Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuoli kyllä aikalailla saappaat jalassa. Todella ikävä juttu :( Mies oli niin omistautunut asialleen ja teki hyvää duunia.

Vaikka tuo lapsi tempaus kuulostaa aivan järjettömältä muiden korvissa, niin luulen että myöhemmin se merkitsee paljon tuolla lapselle. Varsinkin kun on menettänyt isänsä nuorena.

Eilen maikkarin uutisissa näytettiin pätkää siitä, kun hemmo oli vienyt oman lapsensa (pieni vauva tuolloin) krokotiilin aitaukseen. Siinä se piteli vauvaa kainalossa ja heilui minkä ehti.
Siihen sitten loppui mun säälit miehen kuolemaa kohtaan...
Tökkäs sama silmään. Vauva kainaloon ja raakaa lihaa toiseen, ja ei muuta kun krokotiiliaitaukseen. Eihän siinä mitään käy, ehkä, niin kun ei niiden piikkipannareidenkaan kanssa.

Näin miehen uraa muuten seuraamattoman silmään aika oudon kuvan antoi itsestään. Myönnettäköön että otanta aika suppea. No, toisaalta, jotkut roikottaa jälkikasvuaan hotellin ikkunasta, jotkut vie taputtelemaan krokotiileja. Mutta ikävä juttu kaikin puolin.

E: Ja tiedän että on aivan naurettavaa arvioida kyseisen henkilön uraa yksittäisen tapauksen perusteella ja niin pois päin.

Tosta "lapsi krokotiiliaitauksessa" sen verran et Steve itse sanoi että sen oma isä teki saman tempun Stevelle pienenä. Eli sille se oli enemmänkin varmaan perinnejuttu. Ymmärrän kyllä että tommonen temppu herättää huomiota, mutta en usko että se teki sen hetken mielijohteesta vaan oli ihan loppuun mietitty juttu, vaikka aika hurjalta kuulostaakin.

Jep, oli varmaan harkittua, mutta "eihän sitä ikinä tiedä". Siis riskejä on ja onhan niitä otettava, mutta kun kyseessä on viaton lapsi, jolle SAATTAISI käydä huonosti arvaamattoman (?) luontokimpaleen edessä niin itse en kyllä vaarantaisi lastani. No eipä ole lastakaan mutta kuitenkin.
Onneksi tuolloin ei kuitenkaan mitään käynyt!

http://www.youtube.com/watch?v=f5Qlk3lVA_4

http://www.youtube.com/watch?v=Tje_nwqFIMo

sadfaces.jpg

Tosta "lapsi krokotiiliaitauksessa" sen verran et Steve itse sanoi että sen oma isä teki saman tempun Stevelle pienenä. Eli sille se oli enemmänkin varmaan perinnejuttu. Ymmärrän kyllä että tommonen temppu herättää huomiota, mutta en usko että se teki sen hetken mielijohteesta vaan oli ihan loppuun mietitty juttu, vaikka aika hurjalta kuulostaakin.

Perinnejuttu, hmm.. Ei kaikkia isien typeriä tekoja tarvitse siirtää jälkipolville perinteenä.

Kyllä kai tuo rausku-juttukin oli ennalta mietitty. Villien eläinten kanssa tuo "loppuun asti miettiminen" ei varmasti vain ole koskaan täysin mahdollista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä te ny tosta lapsijutusta synnytätte. Ei kaiken tarvi olla aina niin älyttömän turvallista ja hyvinhän siinäkin kävi.

Eilen maikkarin uutisissa näytettiin pätkää siitä, kun hemmo oli vienyt oman lapsensa (pieni vauva tuolloin) krokotiilin aitaukseen. Siinä se piteli vauvaa kainalossa ja heilui minkä ehti.
Siihen sitten loppui mun säälit miehen kuolemaa kohtaan...

:offtopic: Ei ole pitkä aika, kun tässä 300m päästä poimittiin 1,5v lapsi teflonlastalla kadusta. Syynä nokkakolari kaupunkivauhdissa ja lapsi äidin sylissä autossa. Vuosi sitten, pikkupentu tippui takapenkiltä, kun ei ollut vöissä ja sai auton oven auki. Takana oleva "eighteen wheeler" tutustutti lapsen telin saloihin. Huonosti kävi.

Taitaa Suomestakin löytyä näitä idiootteja enemmän, jotka vaarantavat lapsensa pahemmin kuin Steve. Tuohan oli Stevella jo kolmannen sukupolven perinne tuo lapsikaste, hyvin vaan katkaistu maikkarin uutisiin se pätkä tuollaiseksi.

Mitä te ny tosta lapsijutusta synnytätte. Ei kaiken tarvi olla aina niin älyttömän turvallista ja hyvinhän siinäkin kävi.

Ookko nää tosissaan?

No itse en ole aiheesta synnyttänyt, mutta saattaisi synnyttää esim siksi sitä, että saahan ihminen päättää harrastaako vaarallista elämää vai ei, mutta tollanen vuoden ikänen sylivauva ei oikeen oli siinä iässä että itse kykenisi noista päättämään, on paremminkin siinä iässä jossa vanhempien pitää suojellä häntä, eikä heiluttaa krokojen kidan edessä.

Pankoon omaa henkeään niin paljon alttiiksi kuin sielu sietää, mutta tarviiko muiden hengellä leikkiä?

Voihan sitä pistää oman pentunsa vaikka leikkimään pikkuautoilla kivääriradalle, eikä siihen osu kun ne kumminkin ampuu ylitte ja tähtää muualle...en silti laittais.

Keihäsrausku lävisti Crocodile Dundeen!!!

SEAGRAM sanoi:
No ei sentään, vaan Australialaisen säätäjän Stewe "Crocodile hunter" Irwinin .
Oon pari ton "dokumenttia" nähnyt kuten varmaan moni muukin.
Päällimmäisenä muistan armottoman sähellyksen ja aina oli joku paikka auki kun käärme tai apina pääsi vähän maistamaan. Taisi siinä joku missikin olla vieressä kihertämässä. Intoa oli enemmän kuin tietoa tai taitoa ja näinhän siinä sitten kävi.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/asi...ic/5311298.stm

Pistetään nyt tänne.

Ookko nää tosissaan?

No itse en ole aiheesta synnyttänyt, mutta saattaisi synnyttää esim siksi sitä, että saahan ihminen päättää harrastaako vaarallista elämää vai ei, mutta tollanen vuoden ikänen sylivauva ei oikeen oli siinä iässä että itse kykenisi noista päättämään, on paremminkin siinä iässä jossa vanhempien pitää suojellä häntä, eikä heiluttaa krokojen kidan edessä.

Pankoon omaa henkeään niin paljon alttiiksi kuin sielu sietää, mutta tarviiko muiden hengellä leikkiä?

Voihan sitä pistää oman pentunsa vaikka leikkimään pikkuautoilla kivääriradalle, eikä siihen osu kun ne kumminkin ampuu ylitte ja tähtää muualle...en silti laittais.

Taidat olla Germaine Greerin kanssa samoilla linjoilla.

http://edition.cnn.com/2006/SHOWBIZ/TV/09/06/death.irwin.greer/index.html

Voi jeesus että joku ruuppahousu jaksaa aina valittaa teki toinen mitä vaan. Jos jossain päin maailmaa joku haluaa vielä elää hiukan eritavalla kuin kaikki Sakkeri-Pettereiden äidit ja isät täällä ja vaikka kerran antaa pikkumussunsa maistaa leipää ilman että kädet desinfioidaan niin eikö siihen ole oikeus?

Maailma on täynnä vaaroja ja kerran elämässä tollainen kaste on niin saatanan pieni vaara ettei tosikaan. Ja omalla tavallaan arvokas perinne koko suvulle ja mielestäni ihan hieno juttu. Ite en moista tekisi, mutta ihan hyvin istuu mun aivoihin että joku muu tekee.

Jos jotkut ambo-numbot Afrikassa Discovery Channelin dokkarissa tekisi saman vaikka lapsen ristiäisissä, nämä samat lällärit ketkä täällä ruikuttaa ihmettelisi "kuinka eksoottinen ja jalo perinne, luonnon villeyden kunnioittamista ja voittamista" tai muuta vastaavaa.

Nyt saan varmaan puolen palstan haukut, mutta menköön.

Tietyissä riskirajoissa ja riskejä hallinnoiden niin lähtökohtaisesti soisin niin oman lapsuuteni olleen kuin toivottavasti joskus omien lapsieni lapsuuden olevan monimuotoinen, jännittävä, elämyksellinen jne. Mieluiten katselisin videota itsestäni isukin (tai äitiliinin) kanssa krokotiilialtaassa kuin kotinurmella köllöttelemässä. Älyttömyys ja sitten seikkailullisuus ovat eri asioita. Jos Veikka Gustafsson päättää lähteä yksin vaeltamaan jonnekin hevon kuuseen, on riski eri luokkaa kuin jos se olisin esim minä. Jne. Samoin mukaan mahdollisesti ottamiemme lasten. Maailma on vaaroja täysi, mutta sama päteen myös elämyksiin ja kauneuteen. Kaikkea ei voi nähdä täysin turvassa pysytellen, mutta riskejä voi myös minimoida, jolloin katsomaan voi lähteä.

Voi jeesus että joku ruuppahousu jaksaa aina valittaa teki toinen mitä vaan. Jos jossain päin maailmaa joku haluaa vielä elää hiukan eritavalla kuin kaikki Sakkeri-Pettereiden äidit ja isät täällä ja vaikka kerran antaa pikkumussunsa maistaa leipää ilman että kädet desinfioidaan niin eikö siihen ole oikeus?

Maailma on täynnä vaaroja ja kerran elämässä tollainen kaste on niin saatanan pieni vaara ettei tosikaan.

Hanki niitä lapsia ja mieti sitten uudemman kerran.

Ei tässä kuitenkaan ollut kysymys likaisista käsistä, joten tuo hassunhauska kärjistyksesi oli aivan älytön. Menköön mies itse leikkimään villieläinten kanssa jos huvittaa, mutta jättäköön puolustuskyvyttömän lapsen katselemaan kauemmas. Oli siis kyseessä Umbo Dumbo, Abu Papu tai Irwiö-setä.

Otan riskin ja toistan itseäni: Se rauskun kanssa telmiminenkin oli niin saatanan pieni vaara ettei tosikaan, vai mitä? ;)

Mieluiten katselisin videota itsestäni isukin (tai äitiliinin) kanssa krokotiilialtaassa kuin kotinurmella köllöttelemässä.

..kunhan molemmissa on sama lopputulema. Villipedon (hurjistunut orava?) ilmaantumiseen päättyvä kotinurmiköllöttely olisi tosin myyvempi.

Kaikkea ei voi nähdä täysin turvassa pysytellen, mutta riskejä voi myös minimoida, jolloin katsomaan voi lähteä.

Ja mikäli elämykselliset kokemukset ajoittuvat aikaan enen yksivuotispäivää, on toivottavaa, että paikalla on kamera. Omakohtaiset tuntemukset saattavat olla hiukan hatarasti muistissa, mutta jälkeenpäin voi sitten fiilistellä ajatuksella että "tuossa on muuten minä, eikä ees varmaan pelottanu, enkä ees varmaan tajunnu mitä tapahtuu". Toisaalta, mikäli kameraa ei ole paikalla, voi aina jälkeenpäin kertoa lapsoselle yhteisistä hainhalausreissuista ja pallokalapiltin maisteluista. Niitä tarinoita on sitten mukavampaa jälkeenpäin muist....kuunnella.

Aika pahasti ohi aiheen vissiin tämäkin.

Otan riskin ja toistan itseäni: Se rauskun kanssa telmiminenkin oli niin saatanan pieni vaara ettei tosikaan, vai mitä? ;)

Joo, varsinkin jos se tapahtuu kerran elämässä. Sikäli tosin tuon lainaamasi kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että päivittäin toistuvana tuo krokokastekin alkaa olla jo vähän vaikeuksien kerjäämistä. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom