Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hui hitto! Olen viettänyt paljon aikaa tarkkaillen noita piikkirauskuja sukellusreissuillani. Ko. otuksia on tullut siliteltyä ja puljattua todella lähellä niitä. Olisi mielenkiintoista tietää mitä tuossa tapahtui, sillä sukelluspiireissä ei vastaavia onnettomuuksia ole raportoitu. Luulen, että eläintä on kohdeltu todella kaltoin, kun on noin puolustautunut. Oman kokemuksen mukaan ne uiskentelevat kyllästyneen oloisena pois, kun olen tehnyt hieman liian läheistä tuttavuutta niiden kanssa. Piikkirauskun piikki on pyrstössä alapuolella, joten voisi kuvitella, että krokotiilimies on selättänyt rauskun ja siinä yhteydessä saanut piikin rintaansa. En keksi miten muuten se voisi olla mahdollista.
Mä kävin pakkiskaupalla syöttämässä Mikeä.Ehdotan että Irwinin kunniaksi kaikki lähestymme jotakin vaarallista (vaarallisuuden saa itse määrittää) eläintä kosketusetäisyydelle
Eilen maikkarin uutisissa näytettiin pätkää siitä, kun hemmo oli vienyt oman lapsensa (pieni vauva tuolloin) krokotiilin aitaukseen. Siinä se piteli vauvaa kainalossa ja heilui minkä ehti.
Siihen sitten loppui mun säälit miehen kuolemaa kohtaan...