Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
erittäin surullista :(
yks lempi julkkiksista, helvetin hauska ja energinen kaveri.
harmittaa kyl moinen, vaik ei kuitenkaan mikään älytön yllätys kun sen touhuja miettii mut ainakin sai tehdä mitä halus.

Kyse ei ole pelkästään julkkiksen kuolemasta vaan myös kuolinsyy lisää uutisointia.

Keihäsrauskun aiheuttamia kuolemantapauksia tunnetaan ilmeisesti yksi tai kaksi ennen Steven tapausta.

Steve Irwin:
http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Irwin

Keihäsrausku:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stingray
(sisältää mm. kuvan rauskun keihäästä)

Hienoa, että tietosanakirja on ajan tasalla.

Ehdotan että Irwinin kunniaksi kaikki lähestymme jotakin vaarallista (vaarallisuuden saa itse määrittää) eläintä kosketusetäisyydelle

Hui hitto! Olen viettänyt paljon aikaa tarkkaillen noita piikkirauskuja sukellusreissuillani. Ko. otuksia on tullut siliteltyä ja puljattua todella lähellä niitä. Olisi mielenkiintoista tietää mitä tuossa tapahtui, sillä sukelluspiireissä ei vastaavia onnettomuuksia ole raportoitu. Luulen, että eläintä on kohdeltu todella kaltoin, kun on noin puolustautunut. Oman kokemuksen mukaan ne uiskentelevat kyllästyneen oloisena pois, kun olen tehnyt hieman liian läheistä tuttavuutta niiden kanssa. Piikkirauskun piikki on pyrstössä alapuolella, joten voisi kuvitella, että krokotiilimies on selättänyt rauskun ja siinä yhteydessä saanut piikin rintaansa. En keksi miten muuten se voisi olla mahdollista.

En tiedä kuinka harvinaisia tapauksia tällaiset tosiaan ovat, mutta velipoika oli snorklannut rauskun yllä ja se oli yhtäkkiä sujauttanut aisansa pystyyn ja se oli mennyt juuri ja juuri veljen pään vierestä. Sanoi, että se "pyrstö" singahti salamannopeasti piikkisuoraksi ja ei olisi ollut mitään mahkuja väistää, eli tuuri kävi.

Ikävä tapaus, Discovery-dokkarit tältä mieheltä oli loistavaa ajanvietettä ja mielenkiintoisia varsinkin.

Ehdotan että Irwinin kunniaksi kaikki lähestymme jotakin vaarallista (vaarallisuuden saa itse määrittää) eläintä kosketusetäisyydelle
Mä kävin pakkiskaupalla syöttämässä Mikeä.

Tässä luultavasti hieman tarkempaa selvitystä miten oikeasti rauskun kanssa kävi: http://www.news.com.au/story/0,23599,20349888-2,00.html

Ikävää, mutta kuitenkin olihan odotettavassa että henki menee eläinten parissa kun niinkin uhkarohkeasti joskus dokkareissaan vaarallisia eläimiä käsitteli. Tosin olisin luullut että jonkun tiettävästi enemmän kuolemantapauksia tuottaneen eläimen toimesta olisi Steve henkensä menettänyt.

Hieno mies oli ja teki mainioita dokumentteja. Kiitos hänelle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Fatal stings, such as that which killed Australian naturalist and TV-personality Steve Irwin [1] in September 2006, are extremely rare (as of 1996, worldwide known deaths from stingray barb injuries numbered 17) [2], but can occur if a sting punctures the heart or chest, causing complications due to both the sting's location and the poison in the barbs."

Todella ikävä tapaus.

Mutta: Eikö kenenkään muun mielestä miehen suu vaahdoten, huutamalla vedetyt juonnot olleet äärimmäisen rasittavia? Vai olenko muka ainoa? :nolo:

Mutta levätköön rauhassa, jotakuinkin näin Irwin olisi varmaan halunnutkin tästä maailmasta lähteä. Ei varmasti vain näin aikaisin.

Meillä on kyllä ollut kamalan surullinen päivä aamusta asti tämän takia. Mä olen ehkä turhan liikuttuva, mut kun veljen kanssa viesteiltiin tästä kaupassa käydessäni, mä itkeskelin melkein hyllyjen välissä. :(

Mua ei selostukset ja intoilut häirinneet, päinvastoin. Kun vaihtelee kanavia ja yhtäkkiä ilmestyy Animal Planetilta Steve ruutuun, mua alkoi hymyilyttää ja tuli aurinkoinen olo. :) Hän oli koko meidän perheen suosikki, mun, miehen ja lasten, eritoten nyt 6v tyttö on tykännyt katsoa niitä jaksoja jossa on Irwinien Bindi.

Mä saan aina hepulin jotenkin lapsiperhekamaluuksista, niinku nyt kun ajattelee, että siellä on pieni poika, ihan meidän perheen keskimmäisen ikäinen (ikäeroa 13 päivää). Sille on vaikea ymmärtää mihin isi meni ja miksei tule takas. Mun ei pitäis miettiä noita, käy ahistamaan ja itkettämään.

(kyllä, muutkin kuin juuri tämä tapaus, jotka liittyy lapsiin, itkettää mua, että kehitysmaiden lasten tilanne on tiedossa, ihminen voi surra niitä vaikka suree jotain muutakin)

Saa nauraa, mut mun piti itkeskellä meidän käärmeellekin, että kaimas on kuollut. Meinaan kun otettiin pari vuotta sitten käärme, niin nimi oli ihan selvä: Steve, koska sitä kautta innostuttiin niistä ja päädyttiin ottamaan meille sellainen lemmikiksi kun "karvaisia" otuksia ei voi olla.

Kyllä siinä maailma menetti yhden innostuneen maailmanparantajan.

Nytpä lainaan elokuvavuorosanoja eli Mr Gibbsiä Dead Man's Chestissä:
"And already the world seems a bit less bright."

Miehen innostunut asenne nosti hänet esiin, asiantuntemus siinä ohessa vakuutti. Vaikka ukko retuutti käärmeitä rankannäköisesti, ei varmasti vahingoittanut niitä.

Steve rakasti eläimiä ja työtä niiden kanssa. Minä ainakin olen kateellinen.

Luonto kuitenkin näytti voimansa ja ehkä oli varomattomuus syynä, että näin onnettomasti kävi. :(

Nyt vien rotan meidän Stevelle.
R.I.P. Steve, Terriä ja lapsia ajattelen

Ouch.

Yhdessä Simpson jaksossa kyseinen mies menettää henkessä, olikohan se nyt virtahevon vai leijonan hampaissa... Eipä enää naurata se jakso...

Eilen maikkarin uutisissa näytettiin pätkää siitä, kun hemmo oli vienyt oman lapsensa (pieni vauva tuolloin) krokotiilin aitaukseen. Siinä se piteli vauvaa kainalossa ja heilui minkä ehti.
Siihen sitten loppui mun säälit miehen kuolemaa kohtaan...

Eilen maikkarin uutisissa näytettiin pätkää siitä, kun hemmo oli vienyt oman lapsensa (pieni vauva tuolloin) krokotiilin aitaukseen. Siinä se piteli vauvaa kainalossa ja heilui minkä ehti.
Siihen sitten loppui mun säälit miehen kuolemaa kohtaan...

"Pojan oli aika alkaa tottua rokotiililöihin..." :)

Meni vähän mauttomaks kyllä.

Suositut

Back
Ylös Bottom