Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Kamerapuhelin:

Liitteet

• fotohan~.webp
    fotohan~.webp
    25,3 KB · Katsottu: 525
mission_impossible.jpg

Lisää saa kirjoittama googleen Mission Impossible ja sitten valitsee kuvat. Etsin sen leffan kantta ja mitähän sieltä putkahti?

Anonymous sanoi:
Mites tommonen

Nyt alkaa laatu paranemaan:thumbs:
Tohon vielä digikamera vaan kiinni niin setti on täydellinen:D

Sitähän ei tiedä mistään, mutta jos niin on, niin järjetön vaiva on lavastaa kaikki ne kuvat (tai shopata) ja tehdä ne puhelut jne. Tsekkaa myös tämä. Luulen, että siellä on vaikka millä mitalla niitä uunoja. Noita huijareitten vedätyksiä on tehty jo pienemmässä mittakaavassa vaikka miten monta kertaa, mutta toi on klassikko. Ja ne teki sen tolle jätkälle uudestaan. Vaatii ton eka threadin lukemisen.

Niin ja tää puoltas kans et toi on tehty oikeasti: http://www.anuslaptops.com/

Ei jumankauta mitä juttua! Noi tappouhkaukset sai niskavillat pystyyn: "...they will kill you 2 times 1 time for before and 1 time for now..." :lol2:

Edit: äh, väärä hälytys...

Edit2: :lol2::lol2: Ei jumaliste mitä juttua. Sivulla 17 toi touhu mene ihan hulvattomaksi :D

MP-Lite sanoi:
Mun mielestä myös. Varmasti.
Perusteluja kaivataan. Oon tässä nyt tie monettako tuntia lukenut putkeen tota touhua ja tossa olis niin vitullinen lavastaminen että kysyn vain että miksi?

Bodypena sanoi:
Hyvin pitkälti luulen että toi on tehty juttu.

Olen tässä 1,5 tuntia lukenut tuota juttua, enkä usko, että on feikattu. Pelkästään tuossa yhdessä threadissa on 40 sivua (1000 postia), ties kuinka monelta käyttäjältä, lisäksi melkoinen määrä valokuvia, äänitteet puheluista(en kylläkään ole jaksanut kuunnella), kaksi hommaan liittyvää web-sivustoa jne.

Olihan ne yhdet suomalaisetkin vedättäneet jotakin Nigerialaista. Paljon pienemmässä mittakaavassa tosin.

http://www.scamorama.com/smurf.html

Pulla sanoi:
Perusteluja kaivataan. Oon tässä nyt tie monettako tuntia lukenut putkeen tota touhua ja tossa olis niin vitullinen lavastaminen että kysyn vain että miksi?
Jaa se työmäärä jonku boardin käyttäjien kesken et jokainen tekee osansa, esimerkiksi.

MP-Lite sanoi:
Jaa se työmäärä jonku boardin käyttäjien kesken et jokainen tekee osansa, esimerkiksi.
LOL! No kyllä oli hikiset perustelut. Mitenkäs ne videot, kyltit, puhelut yms? Miten ne on tehty ja ennen kaikkea miksi? Onhan näitä samanmoisia tehty vaikka ja kuinka ja paljon, joten kun tämä kerran sinun mielstä on "varmasti" feikki niin perusteluja lisää...

Back
Ylös Bottom