Keila sanoi:Katsoppas muutama sivu taaksepäin.... -> :wanha:
No perkele.
Nöyrimmät anteeksipyyntöni.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keila sanoi:Katsoppas muutama sivu taaksepäin.... -> :wanha:
Nöyrimmät anteeksipyyntöni.loosah sanoi:
Anonymous sanoi:Kamerapuhelin:
Doggoned sanoi:Näyttäis tossa olevan enemmän pikseleitä ku nykyajan kamerapuhelimissa:jahas:
Anonymous sanoi:Mites tommonen
Eugen sanoi:Ei kuva, vaan Greatest Thread Ever.

Mun mielestä myös. Varmasti.Bodypena sanoi:Hyvin pitkälti luulen että toi on tehty juttu.
Perusteluja kaivataan. Oon tässä nyt tie monettako tuntia lukenut putkeen tota touhua ja tossa olis niin vitullinen lavastaminen että kysyn vain että miksi?MP-Lite sanoi:Mun mielestä myös. Varmasti.
Bodypena sanoi:Hyvin pitkälti luulen että toi on tehty juttu.
Jaa se työmäärä jonku boardin käyttäjien kesken et jokainen tekee osansa, esimerkiksi.Pulla sanoi:Perusteluja kaivataan. Oon tässä nyt tie monettako tuntia lukenut putkeen tota touhua ja tossa olis niin vitullinen lavastaminen että kysyn vain että miksi?
LOL! No kyllä oli hikiset perustelut. Mitenkäs ne videot, kyltit, puhelut yms? Miten ne on tehty ja ennen kaikkea miksi? Onhan näitä samanmoisia tehty vaikka ja kuinka ja paljon, joten kun tämä kerran sinun mielstä on "varmasti" feikki niin perusteluja lisää...MP-Lite sanoi:Jaa se työmäärä jonku boardin käyttäjien kesken et jokainen tekee osansa, esimerkiksi.