Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on se, mitä Hulkki luulee trapsiksi kun poseeraa "most" musculaaria.Mniska sanoi:ei hauska, mutta mikä ton selässä on?
Bodypena sanoi:Selasin nyt kaikki sivut tosta cole v2.0, linkki toimi kuitenkin. Siis missä vaiheessa tapahtu murha? Jäikö multa jotain väliin, vai tarkotatko sitä loppua, jossa cole sanoi että on monille velkaa jne. ?
nii ne onkiBodypena sanoi:Ai. Mä ymmärsin että noi oli jotain ihan random kuvia, jotka oli otettu netistä, että vois pelotella colea.
Bodypena sanoi:Katoin nyt sivulle 30 asti. Miksi helvetissä toi Cole muka ottaisi vielä kuvia itsestään ja äidistään, ja ottaisi jotain videokuvaa ?
Pakko olla jokin hyvin suunniteltu feikki. Tuolla keskustelussakin on melko samoja nimimerkkejä..
On se hienoa, että Mike osaa tunnistaa kenellä on trapsit ja kenellä ne trapsit ovat vain lapaluut. Ilmeisesti homma menee niin, että Mikeä itseään pienemmillä kavereilla ei ole koskaan trapseja (ainoastaan lapaluut), mutta isommilla tyypeillä ne lapaluut muuttuvatkin yhtäkkiä hirmuisiksi epäkkäiksi.Mike sanoi:Se on se, mitä Hulkki luulee trapsiksi kun poseeraa "most" musculaaria.
Lol, jos toi Miken juttu ei ollut läppä, niin mä lähren kyllä heti päivittämään mun huumorohjelmistot.Hulkki sanoi: