http://muumi.lnet.lut.fi/~qwerty/englannintaitoiset_salarakkaat_ry.jpg
Mielenkiintoinen teksti tatuoinnissa
Mielenkiintoinen teksti tatuoinnissa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

kariko sanoi:lol, ei menny Martinan käännös ihan tuubiin :D
Jenkeissä ollessani isäntäperheeni ukko sanoi mulle kun haikailin, että olisi kiva tulla duuniin jenkkeihin pidemmäksi aikaakin: "If there´s a will, there´s a way." Noin mä sen muistan, mutta kielioppi ei olekaan mun vahvinta alaa.Flesh sanoi:Kannattaisi tosiaan tarkistaa jollakin kyseisen kielen hallitsevalla ennen kuin tatuoi tekstiä ihoonsa loppuelämäkseen!
Sanonta kai menee jotenkin tähän tyyliin: "where there is a will, there is a way", eikä ainakaan "there were is will, there is a road". Uskomatonta!

Flesh sanoi:Kannattaisi tosiaan tarkistaa jollakin kyseisen kielen hallitsevalla ennen kuin tatuoi tekstiä ihoonsa loppuelämäkseen!
Sanonta kai menee jotenkin tähän tyyliin: "where there is a will, there is a way", eikä ainakaan "there were is will, there is a road". Uskomatonta!

Tytteli sanoi:Heh heh, kaiken lisäks siinä lukee "mill" eikä "will"...![]()
kariko sanoi:lol, ei menny Martinan käännös ihan tuubiin :D
Eleonoora sanoi:Pakko heittää tähän vielä sellainen, että en kyllä koskaan ole tuota Martinaa kovin viisaana pitänytkään..![]()
Flesh sanoi:Sanonta kai menee jotenkin tähän tyyliin: "where there is a will, there is a way", eikä ainakaan "there were is will, there is a road". Uskomatonta!
Siinä oikeasti lukee "there were is a mill, there is a road", katsoin aluksi että olisi lukenut "there where" mutta... Ei jumalauta. Kukakohan tuon tatuoi, Jasmin Mäntyläkö? 
Proteos sanoi:Jenkeissä ollessani isäntäperheeni ukko sanoi mulle kun haikailin, että olisi kiva tulla duuniin jenkkeihin pidemmäksi aikaakin: "If there´s a will, there´s a way." Noin mä sen muistan, mutta kielioppi ei olekaan mun vahvinta alaa.![]()
Raejuusto sanoi:Siinä oikeasti lukee "there were is a mill, there is a road",
Mun mielestä siinä ei kyllä lue mill, vaan will, niinkun pitääkin. Se w on vaan niin ihmeellisen näköinen, että noin epätarkassa kuvassa se näyttää m:ltä. Se on kuitenkin saman näköinen kuin kun tossa were-sanassa. En tietenkään varma voi olla, mutta luulis että ei kukaan tollasta virhettä sentään tee.Powerhousu sanoi:Mun mielestä siinä ei kyllä lue mill, vaan will, niinkun pitääkin. Se w on vaan niin ihmeellisen näköinen, että noin epätarkassa kuvassa se näyttää m:ltä. Se on kuitenkin saman näköinen kuin kun tossa were-sanassa. En tietenkään varma voi olla, mutta luulis että ei kukaan tollasta virhettä sentään tee.
Edit: Tai sitten se on todella paskaa tahallista huumoria.

Flesh sanoi:Kannattaisi tosiaan tarkistaa jollakin kyseisen kielen hallitsevalla ennen kuin tatuoi tekstiä ihoonsa loppuelämäkseen!
Rasva% viittaisi Iisalmelaisiin...Cockton sanoi:Timmei goottimimmei :lol2:
![]()