Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

En puhunutkaan mitään vaikeuksista tai selviytymiskeinoista, vaan tuollaisista kuvista ja niiden laittamisesta someen. Menee mielestäni samaan kastiin Carpe diem -tatskojen ja live, laugh, love -sisustustaulujen ym. kanssa.
Mitä sinne someen voi laittaa? Eiks kaikki kuulu jonkun muun mielestä johonkin "kastiin"?

3b2d79eb.jpg

En puhunutkaan mitään vaikeuksista tai selviytymiskeinoista, vaan tuollaisista kuvista ja niiden laittamisesta someen. Menee mielestäni samaan kastiin Carpe diem -tatskojen ja live, laugh, love -sisustustaulujen ym. kanssa.
Joillekin se on vaan osa sitä prosessia. Sosiaalinen media on mielestäni juurikin sellainen alusta missä voi ystävilleen ja kavereilleen ilmoittaa mm. noilla kuvilla missä mennään milloinkin. Hirmu ikävää että se aiheuttaa joissain ihmisissä myötähäpeää.

Kerrotko vielä miten ihmeessä tuntemattomien ihmisten elämänvaikeudet ja selviytymiskeinot aiheuttaa sinussa myötähäpeää. Oletko jotenkin viallinen?
Ihan yhtä eläm_kolu tason myötähäpeämeemejä ne on, postasipa sen Seppo 33v laukaalta tai Rodrigo 17v faveloista.

Muutenkin omien elämänvaikeuksien jakaminen somessa saa vaan aikaan olon, että haetaan niitä "ootpa vahva ihminen <3", "miten oikeen kestät" ja "olipa voimaannuttava!" -tyylisiä kommentteja. Ylipäätään keräillään säälipisteitä läheisiltä. Tää on kyllä yleisintä keski-ikää lähentelevillä naisilla.

Ihan yhtä eläm_kolu tason myötähäpeämeemejä ne on, postasipa sen Seppo 33v laukaalta tai Rodrigo 17v faveloista.

Muutenkin omien elämänvaikeuksien jakaminen somessa saa vaan aikaan olon, että haetaan niitä "ootpa vahva ihminen <3", "miten oikeen kestät" ja "olipa voimaannuttava!" -tyylisiä kommentteja. Ylipäätään keräillään säälipisteitä läheisiltä. Tää on kyllä yleisintä keski-ikää lähentelevillä naisilla.

Hei, muistutan, että tuossa yksi käyttäjä siirtyi jo pois tämän ketjun seuraamisesta "Ennenaikainen siemensyöksy" -ketjun lukijaksi. Haluatko sinä tämän kohtalon itsellesi, mieti tarkkaan!

xage9axb.jpg

Viimeksi muokattu:
7F3A7B59-3258-4DEE-B1D3-6E350F19E898.jpeg

Täs nyt unohdetaan yks aika olennainen juttu: Steve Berman, darling... meiän mielipiteil ei pitäis olla mitään merkitystä. Mitä nopeemmin tajuu, ettei tuntemattomien(varsinkaan netissä) mielipiteillä, ja myötähäpeän tuntemisilla oo 99,999% tilanteista vittuakaan väliä, ni sitä nopeemmin elämä kevenee, ja voi sit pahastua vaikka oikeista asioista. @Nyybi Mulla yks kaveri muutama vuos sit kirjotteli FB:ssa, kuinka kerrostalon katolta hyppääminen tuntuu erittäin houkuttavalta ajatukselta yms. juttua. Kaverin tuntien, ei ollu todellakaan huomiohuorausta. Mä en tod puhu tollasesta. Tohon ei myötähäpeää liittyny, vaan pidin täysin mahollisena, et vaikka hyppäis. Ei ollu elämän Tylypahkaa hän käynyt. Aito masennus tjs. on vaan aika rappioittava juttu.

...niin en tiedä muista mutta ainakaan minulla ei ole tuntemattomia ihmisiä siellä mihin vastaavanlaisia kuvia postasin. Eikä niiden mielipiteillä siten ole väliäkään. Tosin olin tilanteessa jossa tuttujenkaan ihmisten mielipiteillä ei ollut eikä ole vieläkään väliä vaan ehkä kuvat olivat ennemmin jonkinlaisia raportoivia viestejä että vielä mennään taistellen eteenpäin. Ja puhun nyt siis vain omasta puolestani ja niistä syistä miksi itse olen motivoivia kuvia postannut.

Edit:lainausmuokkaus

Fingerpori:kuvia::heart::heart:

Liitteet

• 86C802CA-25A3-457A-9B34-FF0AD414B2DF.jpeg
    86C802CA-25A3-457A-9B34-FF0AD414B2DF.jpeg
    59,7 KB · Katsottu: 1 160
  • 8BF7F630-5897-4592-9982-575E32FB9BAA.jpeg
    8BF7F630-5897-4592-9982-575E32FB9BAA.jpeg
    51,6 KB · Katsottu: 1 171
  • E8066BA9-B71E-41BB-929B-E398E202BBA0.jpeg
    E8066BA9-B71E-41BB-929B-E398E202BBA0.jpeg
    70,4 KB · Katsottu: 1 176