Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vyölaukut + violetit verkkarit + Motorola-mainos reidessä. Torille!
katso liitettä 149956
Kuinka iso sun hanska sitten oikein on?Ja hauskaa tässä on se, että kuvassa on tämän maan viimeinen urheiluvaate, jossa on ollut tarjolla ns. miesten kokoja, suurin taisi olla 8XL jotta ei kiristä hartioista. Nyt kun menee ns. bodaus-aiheiseen verkkokauppaan, niin suurimmat koot ovat XXL, joskus harvoin 3XL. Oikeesti, kuka käy salilla ja käyttää lastenvaatteita? Mulla ei edes kyynervarsi mahdu läpi hihasta, jos paidan koko on alle 4XL
Ja hauskaa tässä on se, että kuvassa on tämän maan viimeinen urheiluvaate, jossa on ollut tarjolla ns. miesten kokoja, suurin taisi olla 8XL jotta ei kiristä hartioista. Nyt kun menee ns. bodaus-aiheiseen verkkokauppaan, niin suurimmat koot ovat XXL, joskus harvoin 3XL. Oikeesti, kuka käy salilla ja käyttää lastenvaatteita? Mulla ei edes kyynervarsi mahdu läpi hihasta, jos paidan koko on alle 4XL
Ja hauskaa tässä on se, että kuvassa on tämän maan viimeinen urheiluvaate, jossa on ollut tarjolla ns. miesten kokoja, suurin taisi olla 8XL jotta ei kiristä hartioista. Nyt kun menee ns. bodaus-aiheiseen verkkokauppaan, niin suurimmat koot ovat XXL, joskus harvoin 3XL. Oikeesti, kuka käy salilla ja käyttää lastenvaatteita? Mulla ei edes kyynervarsi mahdu läpi hihasta, jos paidan koko on alle 4XL
https://www.iltalehti.fi/politiikka/201808202201147627_pi.shtml
@kukkovesa
Itsestäni tässä huvitusta vain lisää se, että tuo onneton poppoo on suomalaisia vassareita.