GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

IMG_20180812_152514.png
Hienosti muokattu kuva (y) Tapparan kaltaisella joukkueella luulis olevan rahaa palkata ammattitaitoista porukkaa. Kyllä tuolla Mäntylällä näyttää muissa kuvissa kaula olevan, kun googletin.

Ei oo ihan putkeen menny muokkaus :ROFLMAO: Nyt kun on itse opetellut kuvaamista ja kuvanmuokkausta muutaman kuukauden (eli ihan täysi aloittelija vielä), niin oon hiukan enemmän alkanu kuviin muutenkin kiinnittää huomiota. Täytyy sanoo, et lehtiin ja nettisivuille pääsee julkaistavaks ihan käsittämättömän huonolaatusia kuva :LOL: Instagramista nyt puhumattakaan. Oikeen silmiin sattuu välillä katsoa niitä tuotoksia.

a62bb411fc1c0cf134218a86e6b2d622f21f87a993886b64e8d0115841f085d6.jpg

Pienen kanadalaiskaupungin nimi eikä nimeä suostuta vaihtamaan.

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Vyölaukut + violetit verkkarit + Motorola-mainos reidessä. Torille!
katso liitettä 149956

Ja hauskaa tässä on se, että kuvassa on tämän maan viimeinen urheiluvaate, jossa on ollut tarjolla ns. miesten kokoja, suurin taisi olla 8XL jotta ei kiristä hartioista. Nyt kun menee ns. bodaus-aiheiseen verkkokauppaan, niin suurimmat koot ovat XXL, joskus harvoin 3XL. Oikeesti, kuka käy salilla ja käyttää lastenvaatteita? Mulla ei edes kyynervarsi mahdu läpi hihasta, jos paidan koko on alle 4XL :LOL:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ja hauskaa tässä on se, että kuvassa on tämän maan viimeinen urheiluvaate, jossa on ollut tarjolla ns. miesten kokoja, suurin taisi olla 8XL jotta ei kiristä hartioista. Nyt kun menee ns. bodaus-aiheiseen verkkokauppaan, niin suurimmat koot ovat XXL, joskus harvoin 3XL. Oikeesti, kuka käy salilla ja käyttää lastenvaatteita? Mulla ei edes kyynervarsi mahdu läpi hihasta, jos paidan koko on alle 4XL :LOL:
Kuinka iso sun hanska sitten oikein on?
:kuvia:

Pläski!

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom