Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

IMG-20180829-WA0002.jpg

Nauran, ku nuoret(yleensä teinitytöt ja/tai varhais-aikuiset) täyttää Facebookit, Snapchatit, mitä vittuu näit nykyää onkaan tällasil huvittavil motivaatio meemeillä. Jtn hyvinvointivaltioon syntyneitä hienoperseitä 99%, mil ei oo mitään oikeita huolenaiheita(ei sillä, et itelläkään olis). Tyyliin viikkoraha kielletty, ku tulit liia myöhään kotiin :cry:. Pahin on silti Instagram videot, mis on Sylvester Stallonen ''Life hits harder than anyone'' pätkä Rockysta. Tai Arskan vastaavat jutut. Sit videol tehään vaik pari punnerrusta, tai näytetään vähä cleavagea. Mä nään tän susi meeminki sellasena mentaliteettina, minkä omaisin, jos tulisin jostain OIKEESTI huonoista oloista. Sillon se ei herättäis myötähäpeää ehkä. Ei tarvii ymmärtää, mistä puhun. Riittää, et mä ymmärrän ;;D.
Samaa olen miettinyt. Lähinnä myötähäpeää aiheuttaa tälläiset..:ROFLMAO:.

%C5%88.png

Samaa olen miettinyt. Lähinnä myötähäpeää aiheuttaa tälläiset..:ROFLMAO:.

%C5%88.png

Oon ite postannu just tuon kuvan itse Facebookiin, kun oli vähän säätöä elämässä. Mut en olekaan enää teini, kai se sit on sallittua, vai aiheuttaako sekin myötähäpeää?

Kerrotko vielä miten ihmeessä tuntemattomien ihmisten elämänvaikeudet ja selviytymiskeinot aiheuttaa sinussa myötähäpeää. Oletko jotenkin viallinen?

En puhunutkaan mitään vaikeuksista tai selviytymiskeinoista, vaan tuollaisista kuvista ja niiden laittamisesta someen. Menee mielestäni samaan kastiin Carpe diem -tatskojen ja live, laugh, love -sisustustaulujen ym. kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom