Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa olen miettinyt. Lähinnä myötähäpeää aiheuttaa tälläiset...Nauran, ku nuoret(yleensä teinitytöt ja/tai varhais-aikuiset) täyttää Facebookit, Snapchatit, mitä vittuu näit nykyää onkaan tällasil huvittavil motivaatio meemeillä. Jtn hyvinvointivaltioon syntyneitä hienoperseitä 99%, mil ei oo mitään oikeita huolenaiheita(ei sillä, et itelläkään olis). Tyyliin viikkoraha kielletty, ku tulit liia myöhään kotiin . Pahin on silti Instagram videot, mis on Sylvester Stallonen ''Life hits harder than anyone'' pätkä Rockysta. Tai Arskan vastaavat jutut. Sit videol tehään vaik pari punnerrusta, tai näytetään vähä cleavagea. Mä nään tän susi meeminki sellasena mentaliteettina, minkä omaisin, jos tulisin jostain OIKEESTI huonoista oloista. Sillon se ei herättäis myötähäpeää ehkä. Ei tarvii ymmärtää, mistä puhun. Riittää, et mä ymmärrän ;;D.
Samaa olen miettinyt. Lähinnä myötähäpeää aiheuttaa tälläiset...
Oon ite postannu just tuon kuvan itse Facebookiin, kun oli vähän säätöä elämässä. Mut en olekaan enää teini, kai se sit on sallittua, vai aiheuttaako sekin myötähäpeää?
Aiheuttaa jopa vielä enemmän myötähäpeää.
Aiheuttaa samaa ''myötähäpeää'', ku suomalaisten sketsiohjelmien, tai Salkkarien kattominen erehdyksissä.
Hey köntsä, salkkarit on kusta ja paskaa #katsomattaMitä vittua tämä tarkotti? Peppuni tuntuu kipiältä.
Kerrotko vielä miten ihmeessä tuntemattomien ihmisten elämänvaikeudet ja selviytymiskeinot aiheuttaa sinussa myötähäpeää. Oletko jotenkin viallinen?