Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

11076793.jpg

11076794.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
öö jos ne ois peilikuvia, niin aseet varmaan ois vasemmalla. Todennäkösyys kahdelle vasenkätiselle partiossa... aika pieni... Ja minun puusilmille toi hihamerkki näyttää ihan pollareiden miekkaleijonalle...

öö jos ne ois peilikuvia, niin aseet varmaan ois vasemmalla. Todennäkösyys kahdelle vasenkätiselle partiossa... aika pieni... Ja minun puusilmille toi hihamerkki näyttää ihan pollareiden miekkaleijonalle...

Voi ei :) Mie hiljaisena kyniksenä en tykkää siitä, miten tästä harmittomasta hyvänolon ketjusta on tulossa huonon maun ja pilkun nushaamisen tyyssija. Peace out ihmiset :) Mennään vinguttamaan sitä pientä typografista välimerkkiä jonnekin muualle, vaikkei sitä konkreettisesti tässä vaiheessa ole käytetty. Eikö vaan voida ottaa rennosti, höhöillä joko kotona tai töiden lomassa pässeille kuville? Jos ei niin olisiko ajatusta perustaa ketju: "Olen pilkunnussija. Tästäkin ketjusta löysin itkettävää"?

Rentoa meininkiä, hupikuvia, ei sen radikaalimpaa lynkkausta. Tai sitten täytyy näiden crybabyjen alkaa määrittelemään omilla kuvillaan sitä "hauskan merkitystä". Minä odotan, kuinka "repeän". Tapahtuukohan se perseen kautta vai miten? Professional -revähtäneillä kokemusta? Sattuuko minkä verran ja mihin? Sitä odotellessa :)

Toi homo sanan viljely on yleensä junnuista hirveän hauskaa sitten kun kasvaa vanhemmaksi ja tajuaa että se työkaveri kenen kanssa on 10 vuotta tehny duunia onkin homo, ja että sehän on ihan normaali heppu eikä yhtään niiden karrikoitujen komediahahmojen tapainen, herää siihen että ei se homon huutelu tai ihmisten nimittely homoksi olekkaan hauskaa, lähinnä säälittävää.

Toi homo sanan viljely on yleensä junnuista hirveän hauskaa sitten kun kasvaa vanhemmaksi ja tajuaa että se työkaveri kenen kanssa on 10 vuotta tehny duunia onkin homo, ja että sehän on ihan normaali heppu eikä yhtään niiden karrikoitujen komediahahmojen tapainen, herää siihen että ei se homon huutelu tai ihmisten nimittely homoksi olekkaan hauskaa, lähinnä säälittävää.

"Ai mitä, ootko homo?"

showme.png

169096.strip.gif

collegehumor.dd076965ed456aea210c8e4be77c342b.gif

20121011.gif

Voihan luoja mikä show O.o Ei se "homo" sana tosiaan varmaan ketään suoranaisesti naurata, itse hymyilin omahyväisesti, koska mielipiteeni noista on mikä on.

- - - Updated - - -

Ei mulla ole mitään teitä vastaan, ihmisiä siinä missä mekin. Ymmärsit kuitenkin varmasti kuvan idean.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom