Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

528620_443468952366771_1474338842_n.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko nuo oikeasti näiden vaalien ehdokkaita jostain? Onkohan nyt ihan tarpeellista irvistellä jonkun tavis-kunnallisvaaliehdokkaan ulkonäölle, varsinkin kun vastaavan gallerian saisi melkein minkä tahansa kunnan minkä tahansa puolueen riveistä? Sitä paitsi puolet noista on ihan tavallisen näköisiä keski-ikäsiä naisia ja miehiä, vastaavia kävelee Prisman käytävillä vastaan kolmetoista tusinaan.

Ei, en ole itse ehdokkaana minkään puolueen listoilta, ja kyllä, olen ihan yhtä ruma.

Minusta on mahtavaa, että nuorisomme on ottanut kansakuntamme suurten ajattelijoiden,
Lenita Airiston ja Anu Saagim-Ratian, keskeisimmät ajatukset omikseen.

Jos vielä asuisin Oulussa äänestäisin tätä jätkää! Näkeehän sen nyt naamasta ettei voi olla huono mies!
image_506a8f102d6a1-hannu_karsama-340x425.jpg

Tämä per-looks juttu oli aika likainen. Kostoksi äänestän ensimmäistä kertaa perussuomalaisia!

:(

l.php.jpg

E. Ehä mä nähny tota trnajankaan :D Kiitos....

Lähen kotiin :D

E2. No ny mulla näkyy toi mun ekakin.... Voi .... Tän voi poistaa :face:

Nonii, trnaja pilas mun huvin.. Aioin just valehdella Kiukulle että kuvassa on Sanzen tissit, se olis varmaan motivoinu paatuneimmastaki lihapäästä melkosen koodarin :D Eli kopsatkaa kuvasta urli uuteen välilehteen jos joku kuva ei meinaa näkyä.

Nonii, trnaja pilas mun huvin.. Aioin just valehdella Kiukulle että kuvassa on Sanzen tissit, se olis varmaan motivoinu paatuneimmastaki lihapäästä melkosen koodarin :D Eli kopsatkaa kuvasta urli uuteen välilehteen jos joku kuva ei meinaa näkyä.

Ilkee :D

Jatkakaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom