Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Tässä wowi koomasta heränneille sitä hauskaa :)
11079626.jpg

11079627.jpg

11079628.jpg

11079629.jpg

11079630.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voihan luoja mikä show O.o Ei se "homo" sana tosiaan varmaan ketään suoranaisesti naurata, itse hymyilin omahyväisesti, koska mielipiteeni noista on mikä on.

- - - Updated - - -

Ei mulla ole mitään teitä vastaan, ihmisiä siinä missä mekin. Ymmärsit kuitenkin varmasti kuvan idean.

Veikkasit väärin, en ole homo.

Voihan luoja mikä show O.o Ei se "homo" sana tosiaan varmaan ketään suoranaisesti naurata, itse hymyilin omahyväisesti, koska mielipiteeni noista on mikä on.

- - - Updated - - -

Ei mulla ole mitään teitä vastaan, ihmisiä siinä missä mekin. Ymmärsit kuitenkin varmasti kuvan idean.

Minkä vitun idean? Stokkikuva kahdesta kytästä joidenka selkään joku vajakki on kirjoittanut homo?

Ennen tämä ketju oli se mistä puoli valtakuntaa kävi väijymässä uusimmat hauskat kuvat; nykyään se on täynnä jotain väsyneitä meemejä, ikivanhoja 9gagin jämiä tai jotain aivokuollutta teiniangstia kuten toi typerä homokuva...

Minkä vitun idean? Stokkikuva kahdesta kytästä joidenka selkään joku vajakki on kirjoittanut homo?

Ennen tämä ketju oli se mistä puoli valtakuntaa kävi väijymässä uusimmat hauskat kuvat; nykyään se on täynnä jotain väsyneitä meemejä, ikivanhoja 9gagin jämiä tai jotain aivokuollutta teiniangstia kuten toi typerä homokuva...
.

Kreg-ori vaikuttaa juuri sellaiselta isämmaan toivolta kuvien perusteella, hiukset on kynitty, paino nostettu yli 40 kilon laittamalla iskän vanhat maiharit jalkaan ja kääritty lahkeet puoleen sääreen. Ja eikun laittamaan "hauskoja kuvia" poliiseista nettiin, kaikkihan niille nauraa.

Byhyy! Yäää! Joku on kirjoittanut poliisin selkään homo. Se on siis todella epähauskaa ja hyvin hyvin lapsellista. Kerronpa mielipiteeni koko pakkikselle, koska kaikkia varmasti kiinnostaa.

Tämäkään kuva ei ole oikeasti ollenkaan hauska, koska poliisi ei siis oikeasti ole pysäköinyt invapaikalle.

poliisi_nayttaa_esimerkkia.jpg

Tässä viestissä ei ole hauskaa kuvaa.
Tämä viesti on väärin.

Tähän ketjuun tarvitaan siis viestejä, joissa on niitä hauskoja kuvia. Kaikki kuvat eivät ole kaikkien mielestä hauskoja. Jos kuva ei osu omaan (maailman parhaaseen) huumorintajuun, ei siitä silti tarvitse heti olla avautumassa.

Ei jaksaisi pitää mitään valtavia viestinpoistotalkoita, joten koittakaa nyt perkele laittaa niitä kuvia ja itkeä sitten jossain muussa ketjussa.

Niin - enemmänkin tässä avauduin ketjun tämänhetkisestä tasosta kuin joidenkin käyttäjien vaikeasta auktoriteettisuhteesta, pahoittelen kustuja muroja.

Mä en kyllä tajua tuota logiikkaa että miten siihen saisi H:n. Jos koko lyhenne olisi kyrillisillä kirjaimilla niin sitten se näyttäisi siltä niinkuin noissa poliisien univormuissa on. Jos se kirjoitetaan meidän aakkosilla niin silloin tuo kirjain on N. En ole koskaan nähnyt missään käytettävän tuota OMOH lyhennettä.

Edit: eikä oo hauskaa kuvaakaan laittaa. Nyt loppuu tämä aihe mun osalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom