Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voihan luoja mikä show O.o Ei se "homo" sana tosiaan varmaan ketään suoranaisesti naurata, itse hymyilin omahyväisesti, koska mielipiteeni noista on mikä on.
- - - Updated - - -
Ei mulla ole mitään teitä vastaan, ihmisiä siinä missä mekin. Ymmärsit kuitenkin varmasti kuvan idean.
Voihan luoja mikä show O.o Ei se "homo" sana tosiaan varmaan ketään suoranaisesti naurata, itse hymyilin omahyväisesti, koska mielipiteeni noista on mikä on.
- - - Updated - - -
Ei mulla ole mitään teitä vastaan, ihmisiä siinä missä mekin. Ymmärsit kuitenkin varmasti kuvan idean.
.Minkä vitun idean? Stokkikuva kahdesta kytästä joidenka selkään joku vajakki on kirjoittanut homo?
Ennen tämä ketju oli se mistä puoli valtakuntaa kävi väijymässä uusimmat hauskat kuvat; nykyään se on täynnä jotain väsyneitä meemejä, ikivanhoja 9gagin jämiä tai jotain aivokuollutta teiniangstia kuten toi typerä homokuva...
Minkä vitun idean? Stokkikuva kahdesta kytästä joidenka selkään joku vajakki on kirjoittanut homo?
Ennen tämä ketju oli se mistä puoli valtakuntaa kävi väijymässä uusimmat hauskat kuvat; nykyään se on täynnä jotain väsyneitä meemejä, ikivanhoja 9gagin jämiä tai jotain aivokuollutta teiniangstia kuten toi typerä homokuva...
No onko nuo aakkoset tuossa sun ruudulla kyrillisiä? Täh? Näillä meidän aakkosilla se on OMON. Otryad Mobilinii Osobovo Naznacheniya.Kyrillisin aakkosin OMOH.
Отряд мобильный особого назначения, OMOH!No onko nuo aakkoset tuossa sun ruudulla kyrillisiä? Täh? Näillä meidän aakkosilla se on OMON. Otryad Mobilinii Osobovo Naznacheniya.