Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä ennen vaaleja vielä naurattaa vihreitäkin, mutta ei taida vaalien jälkeen enää paljon hymyilyttää vaikka oliskin vero modan viimeisimmät rievut päällä.

Rumiahan noi on ku saatana.

Kerrottakoon herkimmille vielä, että itselläni ei ole mitään persuja vastaan, mutta uskallan junttina nauraa kanssajunteille.

Hymy helpottaa näin maanantaina.

11058172.jpg

Onko nuo oikeasti näiden vaalien ehdokkaita jostain? Onkohan nyt ihan tarpeellista irvistellä jonkun tavis-kunnallisvaaliehdokkaan ulkonäölle, varsinkin kun vastaavan gallerian saisi melkein minkä tahansa kunnan minkä tahansa puolueen riveistä? Sitä paitsi puolet noista on ihan tavallisen näköisiä keski-ikäsiä naisia ja miehiä, vastaavia kävelee Prisman käytävillä vastaan kolmetoista tusinaan.

Ei, en ole itse ehdokkaana minkään puolueen listoilta, ja kyllä, olen ihan yhtä ruma.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hiukan tämä menee offtopiciksi, mutta jännä että noita "rumia" ihmisiä irvailee eniten vihervasemmisto, joka kuitenkin kuuluttaa kovaan ääneen olevansa ehdottomasti syrjintää ja rasismia vastaan. Perussuomalaisia saa kuitenkin pitää vähäpätöisempinä ihmisinä, jos ulkonäkö ei satu miellyttämään?

Miettikääpä jos joku persu pitäisi samanlaisen blogin pystyyn maahanmuuttajista?

Luultavasti savustettais ulos piilostaan ja lynkattais julkisesti torilla. Ei tunnu kyllä sananvapaus hirveesti toteutuvan tässä maassa. Tai no, kenelle toteutuu ja kenelle ei..
Mut oli tolla yhellä kyllä pirun komiat kulmakarvat :)

Suvaitsevaisto saa aina sanoa mitä haluaa, ja mistä haluaa.

Ja jos katotaan et minkänäköstä porukkaa kannattaa yleensä noita vasemmisto, hippi jne. potaska aatteita, ni olisin hiljaa. Sen mittaset rastat et voi perseen pyyhkiä niillä, bissepullo ja banderolli toisessa kädessä huudetaan jotain paskasloganeita millä se utopia koitetaan pelastaa. Et kyl sille kettutytölle kelpaa pelastajaksi tositilanteessa vaikka helvetin ruma persu jos naapuri koittaa vetää perseeseen pusikossa. Näin se menee.

Hiukan tämä menee offtopiciksi, mutta jännä että noita "rumia" ihmisiä irvailee eniten vihervasemmisto, joka kuitenkin kuuluttaa kovaan ääneen olevansa ehdottomasti syrjintää ja rasismia vastaan. Perussuomalaisia saa kuitenkin pitää vähäpätöisempinä ihmisinä, jos ulkonäkö ei satu miellyttämään?

Sorry, itse olen äänestänyt aina Kokoomusta ja mielestäni PerSut ovat ihan hulvattomia, siis silleen kuten kylähullut yleensäkin :)

Sorry, itse olen äänestänyt aina Kokoomusta ja mielestäni PerSut ovat ihan hulvattomia, siis silleen kuten kylähullut yleensäkin :)

Kykypuolueen laskutaidottomien kannattais viime aikaisilla esityksillä kaivautua todella syvälle kiven alle piiloon ja hävetä maailman loppuun asti.

Kirjoita vastaus...
Back
Ylös Bottom