Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Mukavan" tuntuiset renkaat ollu nämä Michelinit, jos nyt noin voi sanoa. Käytös ääritilanteissa erittäin hienoa, pidon menetyksen tuntee hyvin eikä mitään tapahdu ns. yhtäkkiä. Eli voipi suositella. Sitä en tiedä, millanen ero olisi halvemman hintaluokan kumeihin esim. Hankuukkeihin, mitkä pitäs olla hyvät hintaluokassaan.
Älä hyvä mies säästä talvirenkaissa. Mutta kyllä joku ns. merkkirengas on aina ihan hyvä valinta. Emäntä hankki viime syksynä noi Good Yearit ja on ne olleet kyllä maineensa veroiset, eli hyvät. Kannattaa kysellä rengasliikkeistä paljonko siellä maksaa, koska muistaakseni ne ei olleet noin kalliit kuin Rengas-Onlinessa. Good Yearilla oli vielä joku kilpailu tai kampanja tai mikä lie, että joka viikko suoritetaan arvonta renkaiden ostajien kesken josta voi voittaa rahansa takaisin ja niinhän siinä kävi että ne oli sitten lopulta ilmaiset.Heh, lähinnä hain kohtuuhintaista ja mahdollisimman hyvälaatuista rengasta =)
Vieläkö ihmiset ostaa talvirenkaiksi 16" mahdollisimman kapeat renkaat mukavuus korkeudella varustettuna (+60)?
Goodyear Efficientgripit hain viime viikolla alle.
Ei kai se nyt niin typerää ole. Mittarivirhe pienenee ja se kulkee samaa vauhtia vähän pienemmillä kierroksilla, joten sehän on pelkkää plussaa. Samalla mukavuus paranee jos sille haluaa laittaa painoarvoa. Korkea ja pehmeä rengas myös lähtökohtaisesti pitää talvella paremmin kuin matala ja kova (ja leveä). Katsoo vain ettei ota kiinni edes mutkissa niin eihän siinä sit mitään.onko ihan vitun typerää korottaa hieman autoa laittamalla siihen korkeammat kumit? Kyseessä olisi neliveto-Passat, johon olisi kiva saada hieman maavaraa lisää talveksi. Alusta-sarjoja ei oikein kannata miettiä, kun laadukkaista joutuu maksamaan sen kaks tonnia...
Vieläkö ihmiset ostaa talvirenkaiksi 16" mahdollisimman kapeat renkaat mukavuus korkeudella varustettuna (+60)? Vanhanliiton rengasmiehetkin näitä kovasti tuntuvat suosivan.
Itse pistin juuri tilaukseen 17" 225/45 misukan kitkat eli samaa kokoa kun kesänakit. Kai joku pääsee sitten sanomaan jälkikäteen kuinka metsään meni =P
Onko heittää painevinkkejä näille? Nyt pistänyt n. 2.6 Bar kylmänä ja mietin missä menee sopiva raja jotta pitoa olisi mutta runko ei taitu alta heti vaikka perhekinnerillä mennäänkin.
Piti paikkansa vielä silloin kun autoissa oli ristikudosrenkaita. Nykyaikainen rengas pitää muotonsa miten suurella paineella tahansa. Keskeltä kuluminen sen sijaan johtuu liian pienistä rengaspaineista vaikka se voi kuulostaa hieman epäloogiselta. Se johtuu kuitenkin siitä että liian pienillä paineilla se on renkaan löysin kohta, siis löysempi kuin reunat ja se elää eniten, eli se myös lämpenee eniten. Nokian renkailta vastattiin siihen tyyliin, kun asiaa tiedustelin opinnäytetyötäni varten, että renkaan keskiosa jää tavallaan reunoja jälkeen kun renkaan osa osuu tiehen ja sen jälkeen reunat vetävät keskiosaa perässään josta syntyy luistoa mikä taas johtaa kulumiseen..
Ylipaineen suurin vaikutus taitaa olla renkaan pullistaminen, eli kuluma siirtyy keskelle
Jos halvalla haluat päästä, niin tilaa rengas24.com kumit ja vie ne liikkeeseen alle laittetavaksi. Samalla rahalla saat vähän parempia merkkejä.Nyt kun on aika vaihtaa kesärenkaisiin, niin onko hyväkin tarjous:
Hinta sisältää 4 kpl renkaita töineen.
175/65R14
TRACMAX TX2 225 €
SAVA PERFECTA 260 €
NEXEN NBLUE ECO 270 €
vai ostanko pinnoitetut (eko turbo) vai nypinkö nastat pois nykyisistä nastarenkaista ja ajan niillä kesän?