Renault Laguna ja sen CD-soitin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sale
  • Aloitettu Aloitettu
Tollanen auto löytyy, mutta siinä on erittäin huono CD-soitin jota en saa millään irti jotta voisin vaihtaa uuden tilalle. Ne irrotus raudat vai mitkälie ikinä ovatkaan on menny hukkaan. Auto asioissa olen ihan käsi joten en mitään kauheita purkamisoperaatioita ala suorittamaan :( Eli miten saan ton irrotettua tosta silleen helposti? Vai pitääkö suunnistaa merkkiliikkeeseen maksamaan mammonaa?

Soitin tais olla SONY ja se tuli ton auton mukana ostettaessa liikkeestä aikonaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sale sanoi:
Soitin tais olla SONY ja se tuli ton auton mukana ostettaessa liikkeestä aikonaan.
Hommaa jostain sen cd-soitin mallin "vetimet" eli ne irroitus raudat niin se lähtee nätisti irti.´Käy kysyyn jostain alanliikkeistä niitä. Toinen vaihtoehto on työntää erittäin ohuet meisselit sinne sivuille eli sinne mihin ne vetimetkin työnnetään ja sitten vetää soitinta ulos.

Jos kyseessä on pyöreät pienet reiät, voit kokeilla esim. neljällä naulalla.

Lähde: "Niksipirkka, jokakodin pikku narkkari"

Sale sanoi:
Tollanen auto löytyy, mutta siinä on erittäin huono CD-soitin jota en saa millään irti jotta voisin vaihtaa uuden tilalle. Ne irrotus raudat vai mitkälie ikinä ovatkaan on menny hukkaan. Auto asioissa olen ihan käsi joten en mitään kauheita purkamisoperaatioita ala suorittamaan :( Eli miten saan ton irrotettua tosta silleen helposti? Vai pitääkö suunnistaa merkkiliikkeeseen maksamaan mammonaa?

Ite sain aikanaan ilmaiseksi postitse maahantuojalta nuo koukut, kun soitin sinne ja sanoin että auton mukana niitä ei tullut.

Autoliikekään ei olisi niitä edes suostunut minulle myymään, vaan olisivat halunneet kovalla tuntiliksalla itse omakätisesti irrottaa mankan.

Tape sanoi:
Jos kyseessä on pyöreät pienet reiät, voit kokeilla esim. neljällä naulalla.
Lähde: "Niksipirkka, jokakodin pikku narkkari"

Aika hyvä tuo lähde :D
Kaikkea kuulee duunissa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom