Relax!

Joo mikään ei oo ärsyttävämpää kuin istuu duunissa koneen ääressä tälläisella kelillä....
Mutta kesällä on niin rentoo vaan hengailla kavereitten kaa beachillä, kaupungsissa missä vaan kunhan kelit sallii!! Aurinko on niin jees ja se saa ihmiset hyvälle tuulelle:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse rentoudun kotona yleensä mäyräkoiran kanssa kalsarisillaan makoillen. Aivot narikkaan ja maksa-arvot metikköön. Suosittelen lämpimästi kaikille!

Voi kun mullakin olis joskus toi "ongelma". Töitä riittää rakennusalalla.

Mieti tarkkaan, mitä toivot !

Kaikki hommat mitä olen ennen tätä tehnyt, ovat olleet enemmän tai vähemmän hektisiä - silloin AINA toivoin, että ku sais duunin missä ei tarttis itteensä paljoa rasittaa... :rolleyes:

No, tässä olen nyt ollu reilun neljä kuukautta ja niin vitun kypsä, ettei ole tosikaan...www.mol.fi on jatkuvan tarkkailun alla, jos löytyis jotain fiksumpaa. Tosin sitten kun vaihto tulee ajankohtaiseksi, mietin "vähän" tarkemmin - pari kertaa vetäny puolen vuoden sisällä väärän kortin pakasta :(

Niin, ettei mene ihan kokonaan :offtopic: : kylmä olut ja kuuma sauna toimii itsellä joka kerta - rentoutuminen taattua...

Käynti kirjastossa tai ampumaradalla laskee yleensä mun v-käyrää.
Tällaisella ilmalla on myös kiireetön pyörälenkki ja saunareissu mäyräkoiran kera ihan rentouttava.

Mulle on yks lysti istua toimistossa, jos olis edes jotain tekemistä - mä olen tällä VIIKOLLA tehnyt töitä n. 2h... :wall:

Toimistolla tosin istunu 8-16 joka helvetin päivä...mutta kun töitä ei ole, niin sit istutaan koneella, tai jauhetaan paskaa duunikaverin kanssa. Mutta pahinta tietty olis, jos tosiaan täällä joutuis ihan yksin istuksimaan - tällä hetkellä mä vaan "melkein" kiipeilen seinille !

Elä muuta viserrä, kohtalotoverini!

Mulla tosin semmonenkin paskanakki, että maanantaista lähtien istun täällä 2 viikkoa oikeesti yksin... Tai siis meidän yksiköstä ainoana paikalla. Toisaalta toivon, että jotain hommiakin olisi, mutta toisaalta pelottaa että räjähtää joku kriisi silmille just kun olen täällä yksin, ja suht uutena en vielä tunne näitä hommia ja asioita niin hyvin - niin ehkä olisi parempi että pyörittelen sormia vaan tän 2 viikkoa. Nyt kun lopetin polttamisenkin, niin ei ole mitään ajanvietettä prkl :curs:

Elä muuta viserrä, kohtalotoverini!

Mulla tosin semmonenkin paskanakki, että maanantaista lähtien istun täällä 2 viikkoa oikeesti yksin... Tai siis meidän yksiköstä ainoana paikalla. Toisaalta toivon, että jotain hommiakin olisi, mutta toisaalta pelottaa että räjähtää joku kriisi silmille just kun olen täällä yksin, ja suht uutena en vielä tunne näitä hommia ja asioita niin hyvin - niin ehkä olisi parempi että pyörittelen sormia vaan tän 2 viikkoa. Nyt kun lopetin polttamisenkin, niin ei ole mitään ajanvietettä prkl :curs:

Siistiä. Hieno havaita, etten oo ainoo, joka joutuu istuu toimistolla yksin ens viikosta lähtien, kun kaikki muut on lomilla...tosisissit mitään lomia pitele :whip:

Vantaa on hieno paikka olla ja yrittää...

tän tytön saa rentookin rennommaks sauna...siel ensin makaa jalat ylhääl noin vartin, ku tuska hiki iskee ni ulos röökille, sit viel kunnon tappolöylyt eli max.viis min istuu jaa kiskoo vettä kiukaalle...me like <3

Kesärentoutumiset: Kylmä bisse/fanta/mikälienee, riippumatto ja kirja / Beach volleyta frendien kanssa <3

Kitaraa soitellen ja käyn välillä polkee pyörällä korttelin ympäri ja sama touhu jatkuu. Ja tänään kalja korvaa fillaroinnin osittain.

Tuossa juuri meni lähes 5 viikkoa relax. Eli kun vaan oli ilman mitään suurempia stressejä teki mitä halusi. Hyvät ilmat kun oli niin aikapaljon rannalla tuli luettua ja nukuttua.
Muuten sitä tuli pyörällä ajeltua ja ampumaradallakin muutaman kerran viikossa kävin ampumassa.
Sellaista pikkupuuhastelua ilman mitään kiirettä ja ihan fiilis pohjalta niin se on varsin relax hommaa.

Kohta 2 viikkoa lomaa takana ja kolme vielä edessä. Vielä kun reissuun tajuais jossain vaiheessa lähteä. :D

Jollei sauna & sixpack (se juotava versio) auta, niin sitten luukutetaan skittaa niin että tukka lähtee päästä! Auttaa niin vitutukseen kuin ahdistukseenkin.

JEAH!!! Toi on niin totta. Mä itseasiassa teen tota 3 kertaa viikossa, ja samaan aikaan. . . . tai sillee rinnakkain. Eka soitan skittaa ja örisen bändini kanssa, juoden kaljaa tietysti. Sen jälkeen kaverille saunomaan ja juomaan pyllyjä... Iii haa ihanaa! :rock:

Salitreeni on joskus tosi rentouttavaa jos on vaikka ollut stressaava ja kiireinen päivä. Kunnon pyörälenkillä pääsee kans irti niistä päässä pyörivistä ajatuksista.

Parhaiten ehkä kuitenkin renotuu ystävien kanssa istuskellessa tai vaikka porukalla ruokaa laitellessa.

Kanssa hiirtä näpläilen päivän.. Rentoutuminen hoituu tappelemalla muksujen kanssa kotona, siivoten (remonttisiivous, kamaa pihalle!!) pihaa kääntäen.
Hyvä kirja ja mukava sohva ovat myös oiva lääke töitten jälkeen :)

Voi kun mullakin olis joskus toi "ongelma". Töitä riittää rakennusalalla.
Et sä tollaista ongelmaa halua, usko pois.

Mulla on kokemusta kummastakin ääripäästä. Istutaan koneen ääressä eikä mitään voi tehdä. Esimiehetkin vaan sanovat, että yritä saada aika kulumaan jotenkin. Ja kun tätä jatkuu useita viikkoja niin pää hajoaa kun ensimmäiseen kahvituntiin kestää ikuisuus eikä ole ketään kenen kanssa heittää läppää.

Ja sitten taas tosi kiireinen, raskas ja todella kuumat työolosuhteet lämpökäsittelylaitoksessa. Niin kyllä valitsisin tämän jälkimäisen ilman miettimistä sillä ensimmäinen ei tee pidemmän päälle kovinkaan hyvää mielenterveydelle ja vaikuttaa tosi paljon yleiseen mielialaan ettei sitä ymmärrä jos ei ole siitä tyhjäntoimittamisesta kokemusta.

Olen armottoman huono rentoutumaan, mutta: kitaran rämpyttely. Osaan ehkä viisi sointua ja kitara on rämä, mutta viime aikoina olen oikeasti rentoutunut soittamalla jotain hillittömän huonoja joululauluja sillä. Pääsen irti kaikesta muusta. Itse teen biisejä kanssa, ne kuulostaa varmaan kaikki samalta minun soittotaidoillani. Tokihan toi fyysinenkin rasitus joskus rentouttaa... hmm. Joskus. Avantouinti on kans hyvä. Varmaan muukin uiminen ois jos jaksais. Vesi on jotenkin rentouttavaa. Talvella sauna ja lumihanki. Tykkään myös pläräillä hömppälehtiä ja syödä kirsikoita ja hillua alasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom