Relax!

Ikä
45
Tähän alle voi raportoida kaikki pikku puuhastelut, joiden parissa porukka rentoutuu kukin omalla tavallaan, ja tavoin tavattomin.

Itse huomasin viime kesänä, että hiiren työntely pitkin pöytää työkseen nostaa varsinkin kesäaikaan V -käyrän aika mahtilukemiin. Vastapainoksi ruumiillista työtä. Vanhempien pihaa tonkimaan ja sama landella. Ja kun hommat alkoi loppumaan ja lomat alkoi, niin pari päivää viikossa kaverin rakennusfirmassa hommissa helpotti ihanasti unohtamaan taas vuoden jatkunutta toimistohörhöilyä.

Uusin projekti on taas tuhnuttaa kädet sementissä pihalaattoja valamassa. Loppuis jo tää työpäivä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juurikin näin...itsekin työntelen tuota hiirtä pitkin pöydän pintaa ja näillä säillä otsasta kasvava jölli on lähtenyt jo aikaa sitten maata kiertävälle radalle. Töiden jälkeen suoraan salille purkamaan paineita. Rentoutumiseksi käyköön tunnin ajomatka himaan reggaeta kuunnellen ja fiilistellen.

Meitsi puolestaan oottelee kädet syyhyten huomista, että pääsen siivoilemaan. Hirveen helposti tulee sellanen "pakko tehä jotain fyysistä"-fiilis (just kuten ejakulaattori mainitsi), joskin siihen jeesaa usein myös salikäynti, jonka jälkeen on taas terveen flegmaattinen ja jaksaa jatkaa elämänsä täyttämistä varsin hyödyttömällä nettielämällä.

edit: Ja sen lisäks mä laitan silloin tällöin eloisaa poppista soimaan (ihan mitä tahansa itse asiassa) ja rupeen tanssimaan. Typerän näköstä se varmaan on, mutta hauskaa. :)

edit: Ja sen lisäks mä laitan silloin tällöin eloisaa poppista soimaan (ihan mitä tahansa itse asiassa) ja rupeen tanssimaan. Typerän näköstä se varmaan on, mutta hauskaa. :)
Mä tulin hirmu hyvälle tuulelle tästä paljastuksesta. Aina sitä oppii ihmisistä uusia juttuja. Mä nään sut sieluni silmin pistämässä jalalla koreasti, ja se on aika hupaisa mielikuva. Mut silleen hyvällä tavalla hupaisa :)

Joo toimistoduuni on kesällä niin syvältä että... Ulkohommat ois parhaita kesällä...sais rusketustakin...

Rentouttavaa on ryyppääminen ja kävely luonnossa.

Ryyppäämisestä sen verran, että kun asuin Kampissa niin rentoutin krapulaa kävelemällä Hietaniemen hautausmaalla. Oudon rauhoittavaa.

EDIT: 4. luokan oikeinkirjoituksen mestari...

Hiiren työntely ottaa aivoon täälläkin. Meillä tosin on onneksi viileät työskentelytilat (firma osannut sentään sen asian hoitaa). :thumbs: Tänään olis viimeinen työpaivä ja sit alkaa LOMA! :hyper: Soitin tuossa äsken avolle. Päätettiin molemmat karata kympin jälkeen töistä ja lähteä rantsuun. ;)

Mä rentoudun kesällä rannalla. Se on niin ihanaa. :haart: Välillä pitää pelata rantalenttis ja välillä pitää käydä uimassa. Löhöilyä unohtamatta. :)

Kissojen paijaaminen rentouttaa aina. Kävelylenkki on myös hyvä keino, mieluiten metsässä, mutta myös rauhallisemmalla kaupunkialueella passaa.

Istuma/toimistoduuneissa kyllä tuli erittäin kova hinku päästä jotain fyysistä tekemään. Siihen auttoi reeni, kun ei muutakaan (mettähomat tai halonhakkuu oisivat hyviä, mutteivat useinkaan saatavilla) ollut saatavilla. Sitten jos on työssä, jossa koko ajan ollaan ihmisten kanssa ja puhutaan, rupeaa kaipaamaan hiljaisuutta ja yksinäisyyttä.

Jotkut firmat hoitaa ton vähän liiankin hyvin. Entisessä työpaikassa sai palella sisällä jos oli "hellevaatetuksessa".

:offtopic: Kun tein viime talvena välillä kahta työtä, niin tuossa kakkospaikassa oli yx aamu lämpötila lähellä nollaa. Patterit oli jostain syystä kytkeytyneet pois päältä (?) ja joku oli jättänyt yhden ikkunan auki. Ja ulkona paukkupakkanen. Kylläpä oli mukavaa. Kun ei se lämpötila siitä kovin äkkiä lähtenyt nousemaan. :offtopic:

...Joo toimistoduuni on kesällä niin syvältä että...

Mulle on yks lysti istua toimistossa, jos olis edes jotain tekemistä - mä olen tällä VIIKOLLA tehnyt töitä n. 2h... :wall:

Toimistolla tosin istunu 8-16 joka helvetin päivä...mutta kun töitä ei ole, niin sit istutaan koneella, tai jauhetaan paskaa duunikaverin kanssa. Mutta pahinta tietty olis, jos tosiaan täällä joutuis ihan yksin istuksimaan - tällä hetkellä mä vaan "melkein" kiipeilen seinille !

On tässä yks hyväkin puoli: olen kulkenu työmatkat fillarilla ja nyt oikein odotan sitä hetkeä, ku pääsee duunista ja aloittaa matkan kohti kotia - ja mä "vihaan" pyöräilyä... :D

Bissee, terassia, remontointia ja sisustusta.
Päivät kuluu sitten hiirtä räplätessä.

Tuijotan ikkunasta ulos/makaan selälläni ja kuuntelen hyvää metallia/luen hömppää (voin suositella Bridget Jones - elämäni sinkkuna:D)

tai sitten poikaystävän seurassa... ei tehdä välttämättä mitään. Ollaan vain ja jutellaan. Tai sitten mennään johonkin esim kaupungille shoppailemaan ilman rahaa. Katsellaan haltioituneena vaikkapa erilaisia sisustustavaroita:D

täällä kans kypsytään hitaasti, mutta varmasti tietokoneen ääressä... ei jeesus mitä hommaa näin kesällä...
nooh, illalla sitte salille reuhaamaan ylimääräinen virta/vitutus pois:rock:

Jollei sauna & sixpack (se juotava versio) auta, niin sitten luukutetaan skittaa niin että tukka lähtee päästä! Auttaa niin vitutukseen kuin ahdistukseenkin.

Mulle on yks lysti istua toimistossa, jos olis edes jotain tekemistä - mä olen tällä VIIKOLLA tehnyt töitä n. 2h... :wall:

Toimistolla tosin istunu 8-16 joka helvetin päivä...mutta kun töitä ei ole, niin sit istutaan koneella, tai jauhetaan paskaa duunikaverin kanssa. Mutta pahinta tietty olis, jos tosiaan täällä joutuis ihan yksin istuksimaan - tällä hetkellä mä vaan "melkein" kiipeilen seinille !

On tässä yks hyväkin puoli: olen kulkenu työmatkat fillarilla ja nyt oikein odotan sitä hetkeä, ku pääsee duunista ja aloittaa matkan kohti kotia - ja mä "vihaan" pyöräilyä... :D

Voi kun mullakin olis joskus toi "ongelma". Töitä riittää rakennusalalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom