Reisitaskuhousut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lad
  • Aloitettu Aloitettu
Riippuuhan tuo kesto tietenkin housujen käyttötarkoituksesta. Itse olen noita omiani käyttänyt töissä (ovella). Muutamalla muulla työkavereilla on ollut myöskin noita housuja ja ovat valitelleet myöskin tiettyjä lapsuksia. On jotenkin hyvin vaikea kuvitella oikeitten "swattejen" käyttävän noita housuja omassa vaativassa ammatissaan. Pohjimmiltaan tässä tarkoitan sitä, että housut eivät vastanneet laatutasoa jota odotin. Toki ne ovat halvat ja tuohon hintaluokkaan ei nyt kannatakkaan odottaa hirveitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic: Mistököhän löytyis sellanen Navy/merimiesmallinen armytakki. Sanotaanko niitä nyt peacout-takeiksi vai miksi. Eli sellanen puolipitkä musta/tumman sininen huopakangastakki jossa molemmin puolin nappirivit.
Koira raateli mun sellasen takin ja sellanen oli pirun lämmin ja hyvä talvella.

Inska sanoi:
:offtopic: Mistököhän löytyis sellanen Navy/merimiesmallinen armytakki. Sanotaanko niitä nyt peacout-takeiksi vai miksi. Eli sellanen puolipitkä musta/tumman sininen huopakangastakki jossa molemmin puolin nappirivit.
Koira raateli mun sellasen takin ja sellanen oli pirun lämmin ja hyvä talvella.
Lahjot jonkun varuskunnan varusvaraston henkilökunnasta.

Inska sanoi:
:offtopic: MEli sellanen puolipitkä musta/tumman sininen huopakangastakki jossa molemmin puolin nappirivit.

:rolleyes: Tarkoitatko kenties sarkaa tuolla huopakankaalla? Sarkatakkeja kyllä myydään muutamissa paikoissa. Hinta on vaan aika syntisen iso niissä yleensä ja värikin on vihreä monesti koska ne on metsästäjille tehtyjä. En tiiä sitten olisiko tuota värivalikoimaakin enemmän jos oikein etsis.

En ole mikään vaatteiden suurkuluttaja. Ostin seppälästä parikolme vuotta sitten mustat reisitaskuhousut ja olen käyttänyt niitä ahkerasti (päivittäin) ja vieläkin on kasassa. Hiukan vaan haalistuneet. En voisi enää kuvitellakkaan eläväni ilman näitä housuja, on se niin kätevää kun saa kaikki kamat taskuihin.

HC76 sanoi:
Reisien kohdalta mahtus kaks ukkoo sisään mutta sitte lahkeet on pillit...

Sittenhän noi sopii myös salihousuiksi.
kool.gif

Onko joku tässä lähiaikoina asioinut itiksessä ja nähny reisareita. Ajattelin ostaa tollaset, mutta en oo viel jaksanu käydä, kun ei millään jaksais rampata vaatekaupoissa :D .

Ite ostanut Swat Teamista lahdesta. Hyvälaatusia kamoja ja halvalla (~~30e). Netistäkin pariin kertaan tilannu ja tullu paketit perille ok. Mut kai sieltä hakeakki saa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom