Reisitaskuhousut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lad
  • Aloitettu Aloitettu

Lad

Joo kysyisin et mahtaisko semmoisia mustia reisitaskuhousuja saada esim. H&M tai Jim & Jill:tä? Tarkotan siis semmoisi m-65 reisitaskuhousuja. Ja jos olisi jotain muita vaatekauppoja mistä semmoisia mahtaisi saada nii voi sanoa. EI nettikauppoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ns. SWAT-housuja eli jenkkien ammattilaisten käyttämiä reisitaskuhousuja löydät Salaisesta agentista Helsingistä. Maksaa jotain 60-80€ ja löytyy polyesteri-puuvilla sekoituksella. Sekoitussuhde vaihtelee malleissa, itellä on 50-50 kangasta ja tosi mukavat ja kätevät käyttää :thumbs: Liike löytyy Uudenmaankatu 26:sta.

Eipä oo tietoa missäpäin asustelet, mutta Turussa ainakin on Työpuvussa myynnissä monen mallisia reisitaskuhousuja.
Liike sijaitsee Brahenmäessä ja vaatteet ovat kokemuksella varmasti laadukkaita.

haba sanoi:
Ns. SWAT-housuja eli jenkkien ammattilaisten käyttämiä reisitaskuhousuja löydät Salaisesta agentista Helsingistä. Maksaa jotain 60-80€ ja löytyy polyesteri-puuvilla sekoituksella. Sekoitussuhde vaihtelee malleissa, itellä on 50-50 kangasta ja tosi mukavat ja kätevät käyttää :thumbs: Liike löytyy Uudenmaankatu 26:sta.

Ääni noille pöksyille. Ainoa vika on, että koot suosivat lyhytjalkasia. Pidennettyä lahjetta saa, mutta nekään ei ole hirmu pitkät.

Hyvä sattuma, just hain ed. viikolla salaisesta agentista mustat sellaiset. Tais olla 55 e muistaakseni. On kestävät housut.

Kahdet merkit joita on itsellä ollut pitkään ja suosittelen laatukamoina on Dunderdon ja Royal Robbins. En osaa sanoa pitkien malleista, itse <180cm. Kumpaakin löytyy Partioaitoista, Dunderdoneja on näkynyt Union Fivessä, One Wayssa, Salaisessa Agentissa. Hintaa on 100e pintaan ja tuurilla/kyttäämällä/tarjouksista sit halvemmalla, itse olen tainnut maksaa 50-80e.

Stuntmanilta saa myös kyseisiä housuja. Muistaakseni 42€. Polyesteri/puuvilla. Ok housut, itselläni on monta. Kauppa Mikkelissä, myös nettikauppa löytyy.

Stuntmanilta ei kannata ostaa, ovat halpoja kopioita. Aidot ja alkuperäiset swatit saat Salaisesta agentista ja kyllä niistä kokoja löytyy kaikille. Itse olen yli 192cm pitkä ja mun koko on XL TALL eli se pitkälahje malli ja housut on just sopivat. Kaikissa noissa housuissa on myös säädettävä vyötärö niin menee päällle ruikeloille ja pallukoille :D

Punaiset reisitaskuhousut?

Tietääkö kukaan verkkokauppaa/liikettä josta saisi noita reisitaskuhousuja tuollaisella punaisella camovärityksellä?
redcamocloth.gif

Edit: löyty nettikauppa :) http://www.leatherheaven.com/index.php?cPath=1763_1777&osCsid=40c826c6522194bcd5fe402dc128d1dc

Sattuisiko joku tietämään liikettä pk-seudulla, mistä löytyisi noita punaisia?

Nope sanoi:
Leather Heavenilla on liike Helsingissä Pohjoisella Rautatiekadulla.

liikkeen ovessa oli ennen aika koominen lappu, en kyllä tiedä onko enää, mutta jotenkin "avoinna arkisin 09-18, la,su ja ma suljettu krapulan/päänsäryn takia" :D

Se mikä itteä vituttaa noissa m65 housuissa on se malli. Reisien kohdalta mahtus kaks ukkoo sisään mutta sitte lahkeet on pillit <-> jokseenkin typerän näköstä. Ite haluisin sellaset jotka ois pikkusen kapeemmat ylhäältä, mutta ei silti kapenis alhaalta liikaa... Ja mun pituselle (191cm) ei sovi muutenkaan noi.

Ite löysin H&M:stä mustat reisitaskuhousut jotka oli paremman malliset. Ei silti yhtä laadukasta materiaalia kuin nuo m65. Hinta tais olla 30€.

HC76 sanoi:
Se mikä itteä vituttaa noissa m65 housuissa on se malli. Reisien kohdalta mahtus kaks ukkoo sisään mutta sitte lahkeet on pillit <-> jokseenkin typerän näköstä. Ite haluisin sellaset jotka ois pikkusen kapeemmat ylhäältä, mutta ei silti kapenis alhaalta liikaa...

mua pänni aluks sama asia niin ostin sitten yhtä kokoa liika isot ja ompelin semmosen pätkän molemmista reisistä sisäpuolelta saumanviereen, ei näy ulospäin että on tehty muutoksia ja on sopusuhtaset koko matkalta.

erkjetter sanoi:
mua pänni aluks sama asia niin ostin sitten yhtä kokoa liika isot ja ompelin semmosen pätkän molemmista reisistä sisäpuolelta saumanviereen, ei näy ulospäin että on tehty muutoksia ja on sopusuhtaset koko matkalta.

Jees, tollain ne saa järkevän näkösiks.

erkjetter sanoi:
liikkeen ovessa oli ennen aika koominen lappu, en kyllä tiedä onko enää, mutta jotenkin "avoinna arkisin 09-18, la,su ja ma suljettu krapulan/päänsäryn takia" :D

Eikä ihme...

Nuo Salaisen Agentin swat-housut ovat kyllä hyvät päällä ja ihan siistin näköiset. Kestäviksi niitä ei kyllä voi sanoa hyvällä tahdollakaan. Nappien kiinnitys on lähinnä vitsi ja haaroista housut kuluvat puhki. T: 5 housut omistanut.

RATikkakalmari sanoi:
Nuo Salaisen Agentin swat-housut ovat kyllä hyvät päällä ja ihan siistin näköiset. Kestäviksi niitä ei kyllä voi sanoa hyvällä tahdollakaan. Nappien kiinnitys on lähinnä vitsi ja haaroista housut kuluvat puhki. T: 5 housut omistanut.

olen erimieltä, kyllä ne kestää. mulla on tällä hetkellä jalassa metrot jotka ostin yli 4vuotta sitten sieltä. etureisien kohdalta on kulunut melkeen puhki niin että iho paistaa läpi oikeassa valossa. mutta kasassa on pysynyt, napit piti kyllä vahvistaa heti ensimmäisellä viikolla.

Mulla on ollu kaks vuotta MilTecin mustat housut mitä saa ilmeisesti tuolta varustelekasta ja lisäks maanpuolustusmyymälästä Hesperiankadulla(?). Yksi nappi on irronnut (ompelin karhulangalla takas). Lahkeissa olevat kiristys nauhat oon vaihtanu joustavaan malliin. Kuminauha ei kelvannut (kokeiltu) vaan käytän sotkusta ostamiani lahjenauhoja. Etureidestä ovat jo haalistuneet mutta tuohon hintaan ostaa vaikka joka vuos uudet. Takimmainen vyölenksu on kulunut ulkopuolelta kohta melkein poikki, en tiedä miksi. Taskut hyvät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom