Reindeer Spotting - Escpe from Santaland

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pulla
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Katsoo tätä elokuvaa, niin rupeaa vituttamaan tuollainen ihmissonta. Onneksi kuitenkin nuo edelliset kuvat tuovat hymyn huulille, jotenkin se oikeus aina toteutuu. Johan helpotti.:)

pitääköhän tänään kattoa kyseinen pätkä.. vaikutti aika paskalta mitä äkkiä selailin.. helevetin turhia jätkiä, hyvä että yhestä on päästy jo

Joo enpä mäkään jääänyt kaipaamaan.Esim siellä eka reissulla sai niitä uhkaus viestejä ja tilitti siinä että "kaikki velat maksoin ennen kun lähin" yms,veikkaampa ettei se mitään velkoja maksanut ennen sitä reissua.Vaikutti just sellaselta kusettaja nilkiltä.Harvemmin noissa nisti piireissäkään kenenkään sormia pilkota pelkästään huvin vuoks.Hyvä vaan että kuoli,kuka tahansa pystyy jauhaa paskaa jostain työn ´,asunnon ja perheen hommaamisessa mutta kun alkaa kamat olla lopussa niin sitten ollaankin hommaamassa lisää.Veikkaan että jäi monella velat saamatta.Hyvä vaan että kuoli.

jep jep. narkomaniasta ei päästä koskaan eroon saatika vähennettyä sitä jos se käsitellään rikoksena eikä sairautena. mielestäni tuo miken kommentti oli sairas.

treatment over enforcement

onhan alkoholismikin(samanlainen narkomania kuin muutkin) sairaus. onko maksakirroosiin kuolevaa perheenjäsentä kiva katsoa? jopa nautinto?

Joo enpä mäkään jääänyt kaipaamaan.Esim siellä eka reissulla sai niitä uhkaus viestejä ja tilitti siinä että "kaikki velat maksoin ennen kun lähin" yms,veikkaampa ettei se mitään velkoja maksanut ennen sitä reissua.Vaikutti just sellaselta kusettaja nilkiltä.Harvemmin noissa nisti piireissäkään kenenkään sormia pilkota pelkästään huvin vuoks.Hyvä vaan että kuoli,kuka tahansa pystyy jauhaa paskaa jostain työn ´,asunnon ja perheen hommaamisessa mutta kun alkaa kamat olla lopussa niin sitten ollaankin hommaamassa lisää.Veikkaan että jäi monella velat saamatta.Hyvä vaan että kuoli.

Pisteet kotiin. Ei jumalauta... "hyvä vaan että kuoli". Onkos kyseinen tyyppi tehnyt sulle jotakin, kun oot niin onnellinen sen kuolemasta?

Vaikka itse aiheutettua kärsimystä nisteys onkin, niin paistaa näistä joidenkin säälimättömyysviesteistä läpi se, että ei olla tajuttu jokaisen tekevän ihan samaa itsetuhoa mutta vähemmän näkyvästi. Tällä planeetalla tuskin on yhtäkään 100% itsensä kanssa sujut olevaa terveellistä elämää elävää ihmistä, joten menkää ylimieliset itseenne, varsinkin jos olette jo yli 20-vuotiaita ja kuvittelette edelleen olevanne jotenkin muiden yläpuolella...

Joka kerta kun syöt sen hampurilaisen, petaat omaa hautaasi sydänkohtauksen kautta... Noi nistit vaan on heikkoluonteisinta porukkaa kaikista. Lopulta kaikki päätyy tuohon kuntoon siellä vanhustenkodissa, täysin riippuvaisina toisten avusta ja lääkkeistä, ellei käy tuuri ja auto aja yli parhaassa iässä. Tuunko nauramaan teidän syöpäkivuille kun itse ne röökit kuitenkin poltitte tai itse altistuitte omaa tyhmyyttä ympäristömyrkyille?

Mitä vittua ihmiset nauttii toisen kärsimyksestä, olisko tarvetta itse hakea apua? Kai se on sitä että yritetään kuvitella itse olevan jotenkin paremmin turvassa kun muut kärsii. Hohhoijjaa.

Kun joku kuitenkin pätee tällä niin se, että nistillä on alhainen moraali ja varastaa toisilta saadakseen jotain lääkettä on tietenkin väärin eikä siinä ole mitään säälimistä.

En nähnyt dokumenttia eikä tämä siihen mitenkään liitykään, vaan yleisesti ihmisten tyhmyyteen joka internetissä pääsee aina kukoistukseensa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pisteet kotiin. Ei jumalauta... "hyvä vaan että kuoli". Onkos kyseinen tyyppi tehnyt sulle jotakin, kun oot niin onnellinen sen kuolemasta?

Ei.Enkä tunne henk koht tota tyyppiä mutta vaikutti ton pätkän perusteella sen verta rotalta että jos täytyis valita joko "hyvä että jäi henkiin" tai "hyvä että kuoli" niin valitsisin jälkimmäisen.Jäit sä sitten kaipaamaan sitä?

Ei.Enkä tunne henk koht tota tyyppiä mutta vaikutti ton pätkän perusteella sen verta rotalta että jos täytyis valita joko "hyvä että jäi henkiin" tai "hyvä että kuoli" niin valitsisin jälkimmäisen.Jäit sä sitten kaipaamaan sitä?

En mäkään oo jääny kaipaamaan ketään esim. kouluammuskeluissa kuolleita uhreja tai tulipaloissa kuolleita palomiehiä mutten silti sanois että hyvä kun kuolivat.. Eihän toi jonkun kuolemasta iloitseminen oo kovin normaalia.

Vaikka itse aiheutettua kärsimystä nisteys onkin, niin paistaa näistä joidenkin säälimättömyysviesteistä läpi se, että ei olla tajuttu jokaisen tekevän ihan samaa itsetuhoa mutta vähemmän näkyvästi. Tällä planeetalla tuskin on yhtäkään 100% itsensä kanssa sujut olevaa terveellistä elämää elävää ihmistä, joten menkää ylimieliset itseenne, varsinkin jos olette jo yli 20-vuotiaita ja kuvittelette edelleen olevanne jotenkin muiden yläpuolella...

Joka kerta kun syöt sen hampurilaisen, petaat omaa hautaasi sydänkohtauksen kautta... Noi nistit vaan on heikkoluonteisinta porukkaa kaikista. Lopulta kaikki päätyy tuohon kuntoon siellä vanhustenkodissa, täysin riippuvaisina toisten avusta ja lääkkeistä, ellei käy tuuri ja auto aja yli parhaassa iässä. Tuunko nauramaan teidän syöpäkivuille kun itse ne röökit kuitenkin poltitte tai itse altistuitte omaa tyhmyyttä ympäristömyrkyille?

Mitä vittua ihmiset nauttii toisen kärsimyksestä, olisko tarvetta itse hakea apua? Kai se on sitä että yritetään kuvitella itse olevan jotenkin paremmin turvassa kun muut kärsii. Hohhoijjaa.

Kun joku kuitenkin pätee tällä niin se, että nistillä on alhainen moraali ja varastaa toisilta saadakseen jotain lääkettä on tietenkin väärin eikä siinä ole mitään säälimistä.

En nähnyt dokumenttia eikä tämä siihen mitenkään liitykään, vaan yleisesti ihmisten tyhmyyteen joka internetissä pääsee aina kukoistukseensa.

yksi järkevimmistä postauksista pakkiksella aikoihin.

ei sillä röökillä ja heroiinilla muuta eroa ole kuin se että toinen tappaa nopeammin. - noin niinkuin filosofisessa mielessä, ei nyt tarvitse mennä toksitologioihin.

ja tuskin silti porukka tosiaan iloitsee siitä että joku kuolee keuhkoahtaumaan 40 -vuotiaana tai maksakirroosiin 32 -vuotiaana. en minä ainakaan.

En jäänyt sitä kaveria kaipaamaan, meikäläiselle hänen kuolemansa on yhtä yhdentekevä asia kuin naapurin sedän uusi bemari. Mun mielestäni sellainen, että joku toitottaa julkisesti jossakin messulaudalla olevansa iloinen jonkun piripään kuolemasta on moraalisesti äärimmäisen arveluttavaa. Varsinkin jos kyseinen piripää ei ole edes tehnyt tälle huutelijalle mitään.

Joo enpä mäkään jääänyt kaipaamaan.Esim siellä eka reissulla sai niitä uhkaus viestejä ja tilitti siinä että "kaikki velat maksoin ennen kun lähin" yms,veikkaampa ettei se mitään velkoja maksanut ennen sitä reissua.Vaikutti just sellaselta kusettaja nilkiltä.

Kaikkihan ne on noissa piireissä. Kun kamaa on saatava niin ei siinä paljoa velat tai ystävät tai mikään muukaan kiinnosta.

Mun mielestäni sellainen, että joku toitottaa julkisesti jossakin messulaudalla olevansa iloinen jonkun piripään kuolemasta on moraalisesti äärimmäisen arveluttavaa.

Mä kirjotin että hyvä että kuoli.Se ei tarkota että mä siitä nyt niin erityisesti ilostunut ole.

Eihän toi jonkun kuolemasta iloitseminen oo kovin normaalia.

Ei kai tuo nyt niin täysin poikkeuksellista ole.Kyllä kai esim jammun kuoleminen herättäis useissa ihmisissä jonkin laista hilpeyttä/iloitsemista?Vai oonko mä ihan hakoteillä?

ei sillä röökillä ja heroiinilla muuta eroa ole kuin se että toinen tappaa nopeammin. - noin niinkuin filosofisessa mielessä, ei nyt tarvitse mennä toksitologioihin.

ja tuskin silti porukka tosiaan iloitsee siitä että joku kuolee keuhkoahtaumaan 40 -vuotiaana tai maksakirroosiin 32 -vuotiaana. en minä ainakaan.

no on tuoki ajettelu tapa.. se joka vetää röökiä nii tuskin varastelee rahoittaakseen polttamista tai oo kovin vaarallinen muille ku ajelee sätkä huules autolla..

Röökillä ja heroiinilla on vitusti eroa.
Sillä että jos sinä poltat, ei ole yhteiskunnalle paskaakaan väliä.
Polttaminen ei ole laitonta, eikä siihen liity rikollisuutta läheskään yhtä paljoa kuin heroiiniin.

Heroiinia kun ostat, teet rikoksen, rahoitat rikollista toimintaa, lisäät rikollisuutta.
Ja huumeet+väkivalta kulkee käsi kädessä, nikotiini ja väkivalta ei.

Pointtini siis;

Polttamisella vahingoitat vain itseäsi, huumeilla koko yhteiskuntaa.

Mistä näitä idiootteja tulee Internetiin?

Aiheuttaako röökaaminen mielestäsi seuraavia yhteiskuntaa rappioittavia asioita?
1) Pimeiden markkinoiden kasvu
2) HIV ja muihin tarttuvat sairaudet (röökaajien syövät ei muihin tartu)
3) Työkyvyttömyys (nistille maksetaan tukia, eikä hän maksa veroja = tuplasti paska kansalainen)
4) Koko elämän pilaava addiktio (henk.koht. valinta. kyllä, valinta vittu isolla veellä)
5) Varkaudet heroiiniannoksen rahoittamiseksi
6) Verorahojen hukkaaminen tullin, rajavartiolaitoksen, poliisin ja sairaanhoidon alueille sen takia, jotta vitun pieni osa yheiskunnasta vois vetää vitun lekkerix ja vetästä OD:t.
Itse näin ihan helvetin ison eron heroiinilla ja tupakalla. peakz kirjoitti filosofisessa mielessä, mutta rivien välistä paheksuit röökaajia, mutta pointtinani onkin, ettei röökaajia voi mitenkään verrata nisteihin. Itse paheksunkin enemmän Heikkoa, joka ei jaksanut miettiä taustatekijöitä, ennen kuin kirjoitti laidallisen paskaa Internetiin.

Ja kyllä, käyn itse aina yksityisellä lääkäriasemalla, myös jos sairastun tupakoinnista johtuviin sairauksiin. Maksan itse röökini ja sairauteni!

EDIT: optim kirjoittikin jo mun pointin, onneks en oo ainoo joka ajatteli tänkin asian suuremmalla mittakaavalla :)
EDIT2: Niin, unohtu kirjottaa et Heikkolla oli muuten hyvät pointit inhimillisyydestä, mutta taustatekijät olit missannu ihan täysin.

Ei kai tuo nyt niin täysin poikkeuksellista ole.Kyllä kai esim jammun kuoleminen herättäis useissa ihmisissä jonkin laista hilpeyttä/iloitsemista?Vai oonko mä ihan hakoteillä?
Jammu on mielisairas. Jos ois ihan täysjärkinen ja yleisesti sanois et "vittu oli kyl siidee saatana kyl pikkupillu maistu hyvälle ja vittu veri lensi", tuomitsis yleinen moraali paljon tiukemmin, KUIN NYT.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom