Vaikka itse aiheutettua kärsimystä nisteys onkin, niin paistaa näistä joidenkin säälimättömyysviesteistä läpi se, että ei olla tajuttu jokaisen tekevän ihan samaa itsetuhoa mutta vähemmän näkyvästi. Tällä planeetalla tuskin on yhtäkään 100% itsensä kanssa sujut olevaa terveellistä elämää elävää ihmistä, joten menkää ylimieliset itseenne, varsinkin jos olette jo yli 20-vuotiaita ja kuvittelette edelleen olevanne jotenkin muiden yläpuolella...
Joka kerta kun syöt sen hampurilaisen, petaat omaa hautaasi sydänkohtauksen kautta... Noi nistit vaan on heikkoluonteisinta porukkaa kaikista. Lopulta kaikki päätyy tuohon kuntoon siellä vanhustenkodissa, täysin riippuvaisina toisten avusta ja lääkkeistä, ellei käy tuuri ja auto aja yli parhaassa iässä. Tuunko nauramaan teidän syöpäkivuille kun itse ne röökit kuitenkin poltitte tai itse altistuitte omaa tyhmyyttä ympäristömyrkyille?
Mitä vittua ihmiset nauttii toisen kärsimyksestä, olisko tarvetta itse hakea apua? Kai se on sitä että yritetään kuvitella itse olevan jotenkin paremmin turvassa kun muut kärsii. Hohhoijjaa.
Kun joku kuitenkin pätee tällä niin se, että nistillä on alhainen moraali ja varastaa toisilta saadakseen jotain lääkettä on tietenkin väärin eikä siinä ole mitään säälimistä.
En nähnyt dokumenttia eikä tämä siihen mitenkään liitykään, vaan yleisesti ihmisten tyhmyyteen joka internetissä pääsee aina kukoistukseensa.
yksi järkevimmistä postauksista pakkiksella aikoihin.
ei sillä röökillä ja heroiinilla muuta eroa ole kuin se että toinen tappaa nopeammin. - noin niinkuin filosofisessa mielessä, ei nyt tarvitse mennä toksitologioihin.
ja tuskin silti porukka tosiaan iloitsee siitä että joku kuolee keuhkoahtaumaan 40 -vuotiaana tai maksakirroosiin 32 -vuotiaana. en minä ainakaan.
Mistä näitä idiootteja tulee Internetiin?
Aiheuttaako röökaaminen mielestäsi seuraavia yhteiskuntaa rappioittavia asioita?
1) Pimeiden markkinoiden kasvu
2) HIV ja muihin tarttuvat sairaudet (röökaajien syövät ei muihin tartu)
3) Työkyvyttömyys (nistille maksetaan tukia, eikä hän maksa veroja = tuplasti paska kansalainen)
4) Koko elämän pilaava addiktio (henk.koht. valinta. kyllä, valinta vittu isolla veellä)
5) Varkaudet heroiiniannoksen rahoittamiseksi
6) Verorahojen hukkaaminen tullin, rajavartiolaitoksen, poliisin ja sairaanhoidon alueille sen takia, jotta vitun pieni osa yheiskunnasta vois vetää vitun lekkerix ja vetästä OD:t.
Itse näin ihan helvetin ison eron heroiinilla ja tupakalla. peakz kirjoitti filosofisessa mielessä, mutta rivien välistä paheksuit röökaajia, mutta pointtinani onkin, ettei röökaajia voi mitenkään verrata nisteihin. Itse paheksunkin enemmän Heikkoa, joka ei jaksanut miettiä taustatekijöitä, ennen kuin kirjoitti laidallisen paskaa Internetiin.
Ja kyllä, käyn itse aina yksityisellä lääkäriasemalla, myös jos sairastun tupakoinnista johtuviin sairauksiin. Maksan itse röökini ja sairauteni!
EDIT: optim kirjoittikin jo mun pointin, onneks en oo ainoo joka ajatteli tänkin asian suuremmalla mittakaavalla
EDIT2: Niin, unohtu kirjottaa et Heikkolla oli muuten hyvät pointit inhimillisyydestä, mutta taustatekijät olit missannu ihan täysin.
Ei kai tuo nyt niin täysin poikkeuksellista ole.Kyllä kai esim jammun kuoleminen herättäis useissa ihmisissä jonkin laista hilpeyttä/iloitsemista?Vai oonko mä ihan hakoteillä?
Jammu on mielisairas. Jos ois ihan täysjärkinen ja yleisesti sanois et "vittu oli kyl siidee saatana kyl pikkupillu maistu hyvälle ja vittu veri lensi", tuomitsis yleinen moraali paljon tiukemmin, KUIN NYT.