Reflex

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tor
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mainostamatta jälleenmyyjiä (Reflexiä saa monestakin paikasta), mutta itse olen käyttänyt muutamaa tuotetta. Firma hehkuttaa ISO9001-laatusertifikaattia, mutta en kyllä tiedä mitä se lisäravinnepuolella tarkoittaa. Oma käsitykseni on että tavara on laadultaan ok ja kohtuullisen hintaista. Tavallisella käyttäjällä on vähän rajalliset mahdollisuudet sanoa mitään lopullista laadusta.

Toihan on brittiläinen merkki eli lisätietoa löytää UK:n keskustelupalstoilta, esim. http://www.muscletalk.co.uk tai affordablesupplements.co.uk .

Kyllä Reflexillä on ihan hyvä maine mitä yleensäkin valmistajiin tulee ja on luotettava tuotemerkki. Ehkä hassunnäköisiä etiketit purkin kyljessä mutta sen nyt osoittaa vaan että ko. firman johdolla on huono tyylitaju tai graafinen silmä. Sen sijaan itse tuotteet on maineeltaan luotettavia.

Tempasin yhden purkin instant wheytä ja ihan ok se oli. Maku oli hyvä, tosin aikas äkkimakeaa. Rasvaa siinä oli yllättävän paljon eli 6.9%.

JSmith sanoi:
Mainostamatta jälleenmyyjiä (Reflexiä saa monestakin paikasta), mutta itse olen käyttänyt muutamaa tuotetta. Firma hehkuttaa ISO9001-laatusertifikaattia, mutta en kyllä tiedä mitä se lisäravinnepuolella tarkoittaa. Oma käsitykseni on että tavara on laadultaan ok ja kohtuullisen hintaista. Tavallisella käyttäjällä on vähän rajalliset mahdollisuudet sanoa mitään lopullista laadusta.

Toihan on brittiläinen merkki eli lisätietoa löytää UK:n keskustelupalstoilta, esim. http://www.muscletalk.co.uk tai affordablesupplements.co.uk .

Todennäkösesti tämä ISO9001 laatuserti ei kyllä vaikuta niihin lisäravinteisiin juurikaan mitään. Enemmänkin sillä halutaan kuvata firman toimintaa noin yleensäkin. Ja tiedän tästä jonkinverran, kun parhaillaan työpaikallani tätä sertiä ollaan hakemassa.

Timba79 sanoi:
Todennäkösesti tämä ISO9001 laatuserti ei kyllä vaikuta niihin lisäravinteisiin juurikaan mitään. Enemmänkin sillä halutaan kuvata firman toimintaa noin yleensäkin. Ja tiedän tästä jonkinverran, kun parhaillaan työpaikallani tätä sertiä ollaan hakemassa.

Joo, olen mäkin tuohon sertifikointiin jotenkin osallistunut mutta vaan oman duunitehtävän osalta ja ihan eri alan firmassa. Tarkastettiin kaikkea hassua, onko arkistointi kunnossa, onko raportointi selkeää jne jne. Ei ole aavistustakaan tarkoittaako se Reflexin tapauksessa sitä että raaka-aineet on paremman laatuisia, tai jotenkin kontrolloidumpia.

JSmith sanoi:
Joo, olen mäkin tuohon sertifikointiin jotenkin osallistunut mutta vaan oman duunitehtävän osalta ja ihan eri alan firmassa. Tarkastettiin kaikkea hassua, onko arkistointi kunnossa, onko raportointi selkeää jne jne. Ei ole aavistustakaan tarkoittaako se Reflexin tapauksessa sitä että raaka-aineet on paremman laatuisia, tai jotenkin kontrolloidumpia.

Voihan se olla että jossain määrin tarkoittaa. Mutta tietääkseni se standardi ei sinällään vaadi kuin tyylin, että niillä on jotkut tietyt kriteerit olemassa jolla valitaan toimittajat ja ne kriteerit nyt voi sitten olla jo melkein mitä tahansa. Yleensähän nämä painottuvat juuri noihin mainitsemiisi arkistointeihin, raportointiin ja lisäksi reklamaatioiden käsittelyt sun muut on todella tärkeitä. Ei niinkään itse tuotteen lopullinen laatu, enemmänkin painotetaan asiakaspalvelupuoleen. Tämä siis ainakin meidän tapauksessa. Tuotteen laadusta riittää, että sitä mitataan ja se täyttää ne omat laatuvaatimukset. Tämä viimeinen noin reilusti pelkistäen. :D

Entäs Natures Bestin proteiinit, onko sijoittamisen arvoisia? Ainakin ovat säikäyttäen kalliimpia.
Siten että siinä isommatkin lihakset vavahtavat kun katsoo hintaa :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom