Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tor sanoi:Kuinka laadukkaita lisäravinteita ovat Reflexin tuotteet? Kuka niitä myy suomessa?
JSmith sanoi:Mainostamatta jälleenmyyjiä (Reflexiä saa monestakin paikasta), mutta itse olen käyttänyt muutamaa tuotetta. Firma hehkuttaa ISO9001-laatusertifikaattia, mutta en kyllä tiedä mitä se lisäravinnepuolella tarkoittaa. Oma käsitykseni on että tavara on laadultaan ok ja kohtuullisen hintaista. Tavallisella käyttäjällä on vähän rajalliset mahdollisuudet sanoa mitään lopullista laadusta.
Toihan on brittiläinen merkki eli lisätietoa löytää UK:n keskustelupalstoilta, esim. http://www.muscletalk.co.uk tai affordablesupplements.co.uk .
Timba79 sanoi:Todennäkösesti tämä ISO9001 laatuserti ei kyllä vaikuta niihin lisäravinteisiin juurikaan mitään. Enemmänkin sillä halutaan kuvata firman toimintaa noin yleensäkin. Ja tiedän tästä jonkinverran, kun parhaillaan työpaikallani tätä sertiä ollaan hakemassa.
JSmith sanoi:Joo, olen mäkin tuohon sertifikointiin jotenkin osallistunut mutta vaan oman duunitehtävän osalta ja ihan eri alan firmassa. Tarkastettiin kaikkea hassua, onko arkistointi kunnossa, onko raportointi selkeää jne jne. Ei ole aavistustakaan tarkoittaako se Reflexin tapauksessa sitä että raaka-aineet on paremman laatuisia, tai jotenkin kontrolloidumpia.