Reflex laatu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tor
  • Aloitettu Aloitettu

Tor

Instant mass ja instant whey purkeissa jotka ostin on korkki kierrettävissä auki ilman että korkkia kiertävä muovi on poistettu. Lisäksi purkin suun sinetöivä läpykkä oli toisessa kokonaan irti ja toisessa osittain irti. Onko tuo normaalia vai onko joku välikäsi ropeloinut purkkeja? Onko kellään kokemuksia/tietoa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On noita samoja Allstarssin tuotteissakin ollut, eikai siinä mitään. Joku utelias vaan kattonu kaupassa, että mitä purkki on syöny

Tylerd sanoi:
On noita samoja Allstarssin tuotteissakin ollut, eikai siinä mitään. Joku utelias vaan kattonu kaupassa, että mitä purkki on syöny

Ostin tuotteet yksittäiseltä myyjältä. Mahtanu äijä itse rouhasta puolet ja kaatanu maltoa tilalle.

Toi sinettiläpykkä on lähtenyt korkin mukaan vaikka kuinka monen valmistajan tuotteissa, mm. Prolabin, Optimum Nutritionin ja parin muunkin. Itse asiassa meni vähän aikaa ennenkuin edes tajusin että sen piti jotain sinetöidä kun melkein kaikissa purkeissa se oli korkin pohjassa kiinni. (Siis se "sealed for your...").

Sama juttu noiden muovien kanssa, pari kertaa muovitus on sattunut niin ylös korkkiin että sen saa pyöritettyä auki rikkomatta muovia. Ei kylläkään enää takaisin kiinni ehjänä.

edit: tai sitten mua on pissitty linssiin ja olen vetänyt maltoa proteiinina pari pöntöllistä :D

Tor sanoi:
Ostin tuotteet yksittäiseltä myyjältä. Mahtanu äijä itse rouhasta puolet ja kaatanu maltoa tilalle.
Siis ostit kaveriltas tai jostain "keltaisesta pörssistä"? Yksityiseltä myyjältä??? Se on maistanut ja :urjo: -> myyntiin. Mutta katoppa tosiaan sieltä korkin alta koska niin usein käy aika monenkin tuotteen kohdalla. Ei tossa oo mitään ihmeellistä

Tee valitus myyjälle.

Sinänsä tuo on varsin yleinen ilmiö. Purkkeja käsittelevät monet eri välikädet ja niitä saatetaan viskoa välillä aika vauhdikkaastikin. Itselleni kävi jokin aika sitten erään proteiinipöntön kanssa niin että kannen muovi oli paikoillaan, nostin pöntön kannesta kiinnipitäen pois pahvilaatikosta, kansi jäi käteen ja pönttö kaatui lattialle levittäen protskut ympäri mattoa.

Tuon jälkeen olen muistanut kokeilla jokaisen avaamattoman pöntön kanssa onko kansi kierretty tiukasti kiinni.

Tylerd sanoi:
Siis ostit kaveriltas tai jostain "keltaisesta pörssistä"? Yksityiseltä myyjältä??? Se on maistanut ja :urjo: -> myyntiin. Mutta katoppa tosiaan sieltä korkin alta koska niin usein käy aika monenkin tuotteen kohdalla. Ei tossa oo mitään ihmeellistä

Puoltutulta ostin. Sillä oli salille mennessä reflexin tuotteista joku kansio ja päätin sitten ostaa kun se esitteli. Valitin sille noista jutuista puhelimitse, mutta ei ole kuulunut vastausta. Kait se on syötävä sitten oli se mitä sontaa tahansa.

Tor sanoi:
Puoltutulta ostin. Sillä oli salille mennessä reflexin tuotteista joku kansio ja päätin sitten ostaa kun se esitteli. Valitin sille noista jutuista puhelimitse, mutta ei ole kuulunut vastausta. Kait se on syötävä sitten oli se mitä sontaa tahansa.

Jos tämä "puolituttu" on oikea lisäravinnekauppias, eikä esim. vain myy eteenpäin itse vähittäismyynnistä ostamiaan purkkeja, niin ehdotan seuraavaa.

Tutki ostamasi pöntöt tarkasti. Jos niistä löytyy maahantuojan tarra, niin ota yhteyttä sinne maahantuojaan ja kerro mitä sinulle on tapahtunut. Jos ostit tavaran oikealta jälleenmyyjältä, niin mahdollisesti saat uudet tilalle ja maahantuoja ei enää myy tuotteitaan tälle "puolitutulle".

Jos taas sinua huijannut kaveri on itse tuonut tavaran maahan niin sitten ei ole kauheasti tehtävissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom