Reeniohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Takaisin salille pitkän tauon jälkeen ja tämmöisellä voisi olla tarkoitus aloittaa.
Faktaa´: 183/80 ja 21.v ompi ikää.. Tarkoitus olisi hankkia paksuutta lihasten muodossa vähän joka paikkaan. Pientä pohjaa löytyy erottelevuuden merkeissä, ei niinkään koon... Tässä olisi aika perusohjelma päässä. Tällä olisi tarkoitus lähteä nostamaan rautaa. Kuulen mielelläni mielipiteitä, ohjeita...

MA

Rinta: penkki 3x8

vinop. käsip 3x10

pec-deck 3x10-12

Hauis: seisten tangolla 3x8

keskitetty käsip. 3x10-12

vasara 3x10 tai taljassa habakääntö 3x10

TI Lepo

KE

Olkapäät: Pystypunnerrus tangolla 3x8

Käsipainoilla sivuille (nimi ei muistissa) 3x10

Takaolat käsip 3x10

Jalat: Prässi 3-4x 10-12 Tarkoitus tiukentaa, ei niinkään isoa kokoa

Ojennus koneessa 3x12

Koukistus koneessa 3x12

Pohkeet koneessa tai prässissä 4x 12-15

TO Lepo

PE

Ojentajat: Ranskalainen punnerrus 3-4x8

Taljassa 3x10

Ehkä joku muotoileva liike kolmanneksi..

Selkä: Ylätalja 3x10

Alatalja 3x10

Käsip. toinen käsi tuettuna penkkiin, käsip. nosto rinnan tasolle
(nimi hukassa) 3x8-10

Alaselkä 3xmax

LA
Lenkki tai Fillarilenkki 60min

SU
Lenkki tai Fillarilenkki 60min

Ja perkeleesti safkaa ja lepoa!!!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ihan kivalta näyttää. Takareisille voisit ottaa sen toisen liikeen. sjmave ja hyväähuomenta sopivat. Hauikselle ei tarvitse 9 sarjaa vaan sille riittää 4-6 ihan hyvin.

Muotoilevia liikkeitähän ei ole. Eikä liioin kiinteyttäviä.

Voisit kokeilla 4-jakoista kiertävää ohjelmaa, missä saisit jaettua kropan vaikka näin:

MA
Rinta, hauis
KE
Reidet, pohkeet
PE
Olkapäät, ojentajat
MA
Selkä, vatsa
KE
Rinta, hauis
jne....

Toimii mielestäni hyvin massanlisäykseen, kun lihakset saavat palautua ja kasvaa kunnolla. Ja saat tuolloin jalat ja selän omille päiville, jos haluat treenata kolme kertaa viikossa.

Zone-sarja -42%
Hmmmm...

Monesti olen mielestäni kuullut, että aloittaessa saa tykittää paljon(=treenata). Kuitenkin että kerkee palautua kunnolla.

Tuota, olisiko semmosta sivua, jossa olisi kuvia miten pitää nostella oikein? Minulla on käsipainot ja haluaisin alkaa nostella niitä, mutta en tiedä miten :( . Olisi kyllä hyvää vielä jos saisi jonkun kokeneen käsipaino-ohjelman.

Miksei ohjelmassa oli tavallista maastavetoa? Olen kyllä kyykyn kannattaja mut tolla pituudella voi olla vähän hankalaa kyykkäillä? Kannattaa pyrkiä raskaisiin vapailla painoilla tehtäviin liikkeisiin, mut tekniikka pitäis olla kohallaan

??

Maastaveto liikkeenä ei ole tuttu. Miten se tehdään oikein? Onko pakko olla vyö?? Monet ovat hajoittaneet selkänsä kyseillä liikkeellä. On varmasti kehittävä perusliike, mutta mutta.. Minkälaisella painolla uskaltaa kokeilla?? En nimittäin sitä ikinä ole kokeillut. Toistot, sarjat? Jalka vai selkä treenin yhteydessä??

Agressor sanoi:
Maastaveto liikkeenä ei ole tuttu. Miten se tehdään oikein? Onko pakko olla vyö?? Monet ovat hajoittaneet selkänsä kyseillä liikkeellä. On varmasti kehittävä perusliike, mutta mutta.. Minkälaisella painolla uskaltaa kokeilla?? En nimittäin sitä ikinä ole kokeillut. Toistot, sarjat? Jalka vai selkä treenin yhteydessä??

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=19855

Agressor sanoi:

Selkä suorana niin ja sellaisilla painoilla ja sarjoilla että tekniikka säilyy. Ei tarvii vyötä eikä riko selkää kun ei rupea egoilemaan. Itse olen huomannut että selkä pysyy paremmin suorana kun kohdistaa alussa katseen hieman etuviistoon alas, ja kun nosto lähtee niin katse "piirtää viivaa" lattiaan ja seinään samalla kun lantio oikenee ja tanko nousee. Vähän oudosti selitetty mutta mulla tuntuu auttavan selän suorana pitämisessä.

hafanafa sanoi:
Olen kyllä kyykyn kannattaja mut tolla pituudella voi olla vähän hankalaa kyykkäillä?

En näe mitään syytä miksei 183cm voisi tehdä kyykkyä :confused:

Liikketä löytyy tuolta www.exrx.net

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom