Juu, eli olen 15v poika, ja painan 56kg. Pituutta on 168cm. Ja semmosta ongelmaa olis, että ei meinaa löytyä oikeen yhtään lihaksia. Ei käsistä, ei jaloista eikä oikeen muualtakaan. Yhtäkään leukaa en saa. Eli olen periaatteessa pelkkää luuta ja nahkaa. Nolottaa aina, kun mennään koulusta uimaan, kun muilla on isommat lihakset kun mulla.
Koska mun kädet on tämmöset ihan muodottomat.
Eli semmosta reeniohjelmaa pyytäisin, missä olis sellasta perus punnerruksia, vatsoja, lenkkeilyä, pyöräilyä. Semmosta reeniä, että tulis vähä lihaksia näkyviin. Mieluiten ei kuntosaliohjelmaa, koska asun aika kaukana lähimmästä kuntosalista. (10km) Ja myös jotakin ruokavaliotakin sais, sellasta että vähä tulis massaa lisää. Peruskunto on ihan hyvä,joka päivä pyörällä kouluun, matkaa on 2,5km. Ja juoksulenkilläkin käyn silloin tällöin.
Kiitos jo etukäteen kaikille jotka vastaa!
Koska mun kädet on tämmöset ihan muodottomat.
Eli semmosta reeniohjelmaa pyytäisin, missä olis sellasta perus punnerruksia, vatsoja, lenkkeilyä, pyöräilyä. Semmosta reeniä, että tulis vähä lihaksia näkyviin. Mieluiten ei kuntosaliohjelmaa, koska asun aika kaukana lähimmästä kuntosalista. (10km) Ja myös jotakin ruokavaliotakin sais, sellasta että vähä tulis massaa lisää. Peruskunto on ihan hyvä,joka päivä pyörällä kouluun, matkaa on 2,5km. Ja juoksulenkilläkin käyn silloin tällöin.
Kiitos jo etukäteen kaikille jotka vastaa!