Reeniohjelma 15-V, jos saisin vähä massaa ja haukkaa :D

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Niin juu tuota olen 15-v ja harrastan jalkapalloa, olen siinä aika teknisesti erinomainen, mutta olen huomannut että alan jäämään vastustajia jälkeen kehityksessä (koossa). Olen vain n.160cm pitkä ja painan n.50kg. Eli siis mulla ei ole salia käytettävissä, mutta haluaisin että joku tekisi mulle treeni ohjelman mitä vois tehdä kotona kaikessa rauhassa, multa löytyy kotoa tommoinen vatsa lihaspenkki (http://kuvat2.huuto.net/5/19/6191fb9ba32b9016c120ed543cd9e-orig.jpg) ja kaksi kahen kilon käsipainoa, kahvakuula ja vastuskuminauha :D ja siis voisko joku kertoa mulle kunnollisen kotitreenin mikä antaa minulle kestävyyttä ja vatsalihaksia, reisilihaksia ja haukkaa. JA MASSAA. Ja vielä jos joku viittisi selostaa vähän tosta ravinnosta sekä näistä prisman hyllyiltä löytyvistä proteiini lisistä (ei tainnu olla kieliopillisesti oikein :D) Kiitos jo etukäteen

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Massaa saat kun syöt paljon. Haukkoja ei tietääkseni saa mistään ostaa. Luonnossa kylläkin näkee.

Lueppa ne aloittelijoiden osion ketjut. Tuu vittu mitään tästä hommasta kun jokainen 15v idiootti aloittaa oman ketjun ja haluaa henkilökohtaisen treeniohjelman ja ison hauiksen.
Maksimihauista kun teet joka saatanan päivä 10x5-15 ja vedät paljon energiajuomaa ja protskua ni kyllä kasvaa.

Massaa saa kun syö enemmän kun kuluttaa. Vatsalihakset kehittyy niitä tekemällä, esiin ne tulee kun syö vähemmän kun kuluttaa, eli on miinuskaloreilla ja polttaa näin rasvaa. Tosin eipä noilla välineillä mitään järkevää ohjelmaa saa mihinkään massanhankintaan. Otat Arnoldin kultaisen kutosen käyttöön, syöt paljon ja menet salille. Aloittelijoiden osiosta löytyy kaikki tarvittava.

Lueppa ne aloittelijoiden osion ketjut. Tuu vittu mitään tästä hommasta kun jokainen 15v idiootti aloittaa oman ketjun ja haluaa henkilökohtaisen treeniohjelman ja ison hauiksen.
Maksimihauista kun teet joka saatanan päivä 10x5-15 ja vedät paljon energiajuomaa ja protskua ni kyllä kasvaa.

Voi helvetti noita sun kaltasias ihmisiäs, sun kaltaset pellet vaan pilaa tän paikan. Kaikki 15-vuotiaat ei välttämättä tajua ettei tässä lajissa tarvita mitään henkilökohtasta treeniohjelmaa. Tästä lajista on melkeinpä mahdoton tietää mitään ilman kunnon perehtymistä. Itsekin pidin treeniohjelmia alkuun jonain rakettitieteenä. Ei kukaan voi hyötyä täältä kysymisestä mitään jos sun kaltaset vittupäät tulee heti alkuun itkeen jotain asiatonta paskaa.

Itse asiaan. Kotona et pysty treenaamaan mitenkään massapainotteisesti kyseisillä vehkeillä. Mikäli haluat kasvaa niin suoraan vaan salille ja G6 käyttöön. Lisäks bulkkia jollain +300kaloreilla. Tosin hidasta touhua tää lihasten kasvatus on.

Voi helvetti noita sun kaltasias ihmisiäs, sun kaltaset pellet vaan pilaa tän paikan. Kaikki 15-vuotiaat ei välttämättä tajua ettei tässä lajissa tarvita mitään henkilökohtasta treeniohjelmaa. Tästä lajista on melkeinpä mahdoton tietää mitään ilman kunnon perehtymistä. Itsekin pidin treeniohjelmia alkuun jonain rakettitieteenä. Ei kukaan voi hyötyä täältä kysymisestä mitään jos sun kaltaset vittupäät tulee heti alkuun itkeen jotain asiatonta paskaa.

Itse asiaan. Kotona et pysty treenaamaan mitenkään massapainotteisesti kyseisillä vehkeillä. Mikäli haluat kasvaa niin suoraan vaan salille ja G6 käyttöön. Lisäks bulkkia jollain +300kaloreilla. Tosin hidasta touhua tää lihasten kasvatus on.
No ei tietenkään voi hyötyä. Ja nimenomaan siksi siellä on ne aloittelijoiden ketjut, joista löytyy tarvittava tieto ja raketinkasausohjeet.
Itse asiasta puhuttaessa puhut kuitenkin asiaa;)

En kyllä tosiaan ymmärrä tollasta rageemista. Ite yleensä neuvon näissä ketjuissa lukemaan vähän foorumia, mutta tosta vittuilusta ei saa kun pahan mielen ihmisille.

Aloittajalle: Mene salille. Noilla kotivehkeillä et lihasta saa kyllä et sitten millään. Salilla sitten esim. starting strength tai Golden Six, johon lisäät maastavedon mukaan. Syö riittävästi terveellistä ruokaa ja huolehdi, että saat proteiinia väh. 2g/painokilo.

No niistä Prisman hyllyiltä löytyvistä proteiineista suosittelisin Hera80 -jauhetta. Treenin jälkeen desi sitä veteen sekoitettuna palkkariksi.

Kumpikohan sitä keskustelua enemmän pilaa? Ei haluta nähdä mitään vaivaa mihinkään. Kaikki halutaan käsille annettuna ja varmaan salillekkin jonkun pitää tulla auttamaan. Salille ei myöskään edes uskalleta mennä kokeilemaan yms, vaan heti pitää olla se Mr. Olympian ohjelma. Pakkiksilla on helvetin hyvin noi kiinnitetyt aloittajaketjut, joista löytyy kyllä ihan tarpeeksi laajasti tietoa ja opastusta jopa kokeneellekkin kaverille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voiko joku kertoa, että miksi kotona ei voi saada lihasta? Jonkinlaisen progressionkin voi kehittää ainakin aluksi esim. punnerruksiin/leuanvetoon reppu selkään ja kirjoja sinne... tai vaikka maitotölkkejä. Kyykkyjä voi tehdä melko helposti yhdellä jalalla, jos on kevyt. Ja sitten loppuun vaikka sille niin tärkeälle hauikselle hauiskääntöjä repulla.
Ja sitten kun tyyppi kyllästyy tälläiseen säätöön niin menee salille tekemään kunnollista ohjelmaa ja saa parempia tuloksia.

Voiko joku kertoa, että miksi kotona ei voi saada lihasta? Jonkinlaisen progressionkin voi kehittää ainakin aluksi esim. punnerruksiin/leuanvetoon reppu selkään ja kirjoja sinne... tai vaikka maitotölkkejä. Kyykkyjä voi tehdä melko helposti yhdellä jalalla, jos on kevyt. Ja sitten loppuun vaikka sille niin tärkeälle hauikselle hauiskääntöjä repulla.
Ja sitten kun tyyppi kyllästyy tälläiseen säätöön niin menee salille tekemään kunnollista ohjelmaa ja saa parempia tuloksia.
Johan tuon itsekin sanoit. Parempia tuloksia saa salilla. Tää on aloittelijoiden osio ja aloittelijoille paras neuvo on että menee salille. Totta kai jotain lihaa on kotireenilläkin hankittavissa mutta raja tulee hyvin nopeasti vastaan varsinkin tuollaisilla välineillä.

Nojoo, mutta kysyjä sanoi, ettei pääse salille, vastasit aluksi "Mene salille. Noilla kotivehkeillä et lihasta saa kyllä et sitten millään." Mutta joo onhan se totta, ettei se kestä kauaa jos ei salille mene.

Nojoo, mutta kysyjä sanoi, ettei pääse salille, vastasit aluksi "Mene salille. Noilla kotivehkeillä et lihasta saa kyllä et sitten millään." Mutta joo onhan se totta, ettei se kestä kauaa jos ei salille mene.

"Mulla ei ole salia käytettävissä". Kaveri kuitenkin pelaa futista ihan seurassa joten ei nyt varmaan ihan peräkorvessa asuta. Eiköhän kaupungista sali löydy kun vaan etsii :)

"Mulla ei ole salia käytettävissä". Kaveri kuitenkin pelaa futista ihan seurassa joten ei nyt varmaan ihan peräkorvessa asuta. Eiköhän kaupungista sali löydy kun vaan etsii :)

Nii juu tuota kyllä löytyy siis asun helsingissä ja toi myllypuron halli on halpa ja hyvä, malmiltakin löytyy :D

- - - Updated - - -

Nii ja viittisikö joku laittaa linkit noihin Golden Six ja Starting strengh ja mitä nää parantaa suurentaako kokoa ja lihasta jnejne vai mitä parantaa kuntoa?

Nii juu tuota kyllä löytyy siis asun helsingissä ja toi myllypuron halli on halpa ja hyvä, malmiltakin löytyy :D

- - - Updated - - -

Nii ja viittisikö joku laittaa linkit noihin Golden Six ja Starting strengh ja mitä nää parantaa suurentaako kokoa ja lihasta jnejne vai mitä parantaa kuntoa?

Sekä lihasta että voimaa tulee.

Mutta nyt ihan oikeesti kuin vaikeeta on googlettaa "Starting strength pakkotoisto" ??? Vähän sitä oma-alotteisuutta.

Zone-sarja -42%
Jos pituutta on karkeasti 160cm, niin pituuskasvu on vielä pahasti vaiheessa ja syömisissä tulisi kyllä mielestäni pitää mielessä myös pituuskasvun ruokkiminen. Jos tavoite on samaan aikaan ylläpitää pituuskasvu, räjäyttää lihakset kasvuun ja silti saada palat näkyviin, alkaa yhtälö kuullostaa jo melko haastavalta.

Ruoka ja lepo ensin kuntoon, sitten lajiharjoitukset ja päälle pari kertaa viikkoon G6:sta tai SS-jumppaa. Seuran valmennuksesta tai salilta pyydä opastusta sen verran, että tekniikat on kunnossa. Just my 2 cents.

Päkin saa näkyviin ruokapöydässä, niinhän se taitaa olla. Toki niitä vatsoja kannattaa treenatakkin, mutta rasvaprosentti ratkaisee näkyvätkö ne palat. Mutta en ota kantaa siihen näyttääkö se edes hyvältä jos 50-kiloisella on sixpäkki muttei mitään muita lihaksia..

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom