- Ikä
- 37
Katsos mulla on tämmöinen ongelma että perjantain selkä-reeni menee yleensä sinne klo:22.00 paikkeille ja kun n. tunti palautusjuoman jälkeen syön ( 40hh 30p 30r )pitoisen aterian ja yleensä laitan nukkumaan joskus klo:01.00 aikoihin ja otan ennen nukkumaan menoa vielä iltaprotskun+rasvat.
Kun tässä on ollu juttua tuosta nolla hiilarisista iltapaloista niin vaikuttaako tuon reenin jälkeisen aterian hiilarit esim. samanlai kun vetäis pussin reissumiestä ennen nukkumaan menoa iltaprotskun yhteydessä?
Eli a) pitääkö minun jatkaa kyseistä ruokatottumuksiani vaan ottaa b)hiilareita pois reeninjälkeisestä sapuskasta. c) Ottaa pelkästään iltaprotsku n. tunninpäästä palautusjuomasta ja laittaa nukkumaan. d) tehdä jotain muuta??
Mutta herra "iso herra Mentula" suosittelee syömään vaan tuollasen aterian.
PS: Tuota perjantain selkä-reenin ajankohtaa on mahdoton muuttaa.
Kun tässä on ollu juttua tuosta nolla hiilarisista iltapaloista niin vaikuttaako tuon reenin jälkeisen aterian hiilarit esim. samanlai kun vetäis pussin reissumiestä ennen nukkumaan menoa iltaprotskun yhteydessä?
Eli a) pitääkö minun jatkaa kyseistä ruokatottumuksiani vaan ottaa b)hiilareita pois reeninjälkeisestä sapuskasta. c) Ottaa pelkästään iltaprotsku n. tunninpäästä palautusjuomasta ja laittaa nukkumaan. d) tehdä jotain muuta??
Mutta herra "iso herra Mentula" suosittelee syömään vaan tuollasen aterian.
PS: Tuota perjantain selkä-reenin ajankohtaa on mahdoton muuttaa.