reenin jälkeen: hiilihydraattijauhe vai hiilaripitoinen ruoka?

Mulla on nyt Fast Hera80 ja tarkoituksena olisi sitä ottaa salitreenin jälkeen 30g, mutta onko pakko tai suositeltavaa ottaa myös reenin jälkeen esim. Fast Malto6:ta tai Fast Dextroa? Vai voinko vaan syödä esim. tummaa pastaa n. 1h reenin jälkeen? Kiitos vastauksista!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän se mikään pakko ole ottaa, mutta yleisesti suositeltavaa hommaa on ottaa tota maltoa sen heran kanssa paremman palautumisen kannalta. Vaikkakin omien kokemusten perusteella en ole huomannut mitään eroa ottaako sitä hiilaria jauheena heti treenin jälkeen vai syökö sitte vasta tunnin päästä ne hiilarit esim. pastasta..

Itse vetelen sillä tavalla että

Malto 1g per painokilo
Prodee 0,5g per painokilo

ja sitten jos siltä tuntuu niin kreat + muut naamaan siinä samalla kans. Lisäksi tietty syöt 1h treenin jälkeen myös. Eli tee molemmat.

Itse otan pelkän proden heti treenin jälkeen ja tunnin sisään syön varsinaisen aterian. Ennen otin nopeaa hiilaria palautumisjuomassa. En ole huomannut eroa palautumisessa, vaikken maltoa otakaan. Sanoisin niin, että jos on vaikeuksia saada tarpeeksi kaloreita, et jaksa syödä tarpeeksi jne. voi malto olla hyvinkin paikallaan. Meikän ruokahalulla lisähiilareita ei tartte:D

ottaisin ensin palkkarin ja myöhemmin pastan eli ottaisin molempia. dextro auttaa vaan imeytymiseen, ite en oo huomannu merkittävää hyötyä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom