Reeniä pukkaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täs on hinkattu vuos / 6 kk täysiä ainakin!, eli oon vetäny tällai Hauis / Olkapää / Rinta Ojentajat / Prässi / selkä (en vedä mavee / kyykky vie koska se voi hazardaa pituuskasvua :D) ja vatsat jossai vaihees, mutta siis sillä periaattella että jokaiselle treenille 48 h palautumisaikaa, eli onko tänä optimaallista? vai overtraining? Jaloissa sitte tulee rapiat 5 päivää palautimisaikaa ;D ja siis olen 16 v ja 181 cm Todella motivoitunut tähä hommaa en ota alkoholia tms. ja ei oo ollu yhtäkää vapaata viikkoo vaan täysiä on menty, mutta onko järkee?

Jos treenaat täysii 6kk putkee, nii voi olla et ylikunto alkaa jossai vaihees tulla käymää. Ite ainaki pidän 3 viikon välein vähän kevyemmän viikon ettei varmasti tuu ylikuntoo.

joko teet todella pienillä painoilla tai sitten pidät väliviikon eli et käy puntilla. Ite oon huomannu et väliviikko auttaa, en tiedä johtuuko hermostosta vai mistä mut sen jälkeen maksimit yleensä nousee.

Siis ite lasken painoi n puolella, ja teen mahollisimman puhtaasti liikkeet. Eli ei hikireenii vaa otetaa vähän lämpöö vaa päälle. Ja jos lenkkei heität nii niitäki lyhennät yms.

No näitä näistähän on juttua aivan sairaasti, noissa liimatuissa topickeissa tuossa yläreunassa. Lyhyesti: Teet kovaa treeniä vaikkapa ma, ke ja pe. Katsot, että et tee esim. penkkiä ma ja ke, vaan maanantaina ja perjantaina, jotta aikaa riittää palautumiseen. Treenatessa lihakseen kertyy stressi päälle, joka poistetaan pitämällä esim. joka 4 viikko kevyenä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom