Redram

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CIH79
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä noita taida vielä olla myynnissä missään? Ja eikös tuo ole sellainen tuotesarja joka tulee myyntiin vain tietyille kuntosaleille? Korjatkaa jos olen väärässä.

Se mitä Redramin sivuilta katselin niin en ihan ymmärrä mikä näistä tuotteista tekisi mitenkään erikoisia. Aika nöxnöx-linjaa näyttäisivät olevan.
Jos treeniboosterissa (N.O. Pump) on esim. 250mg beeta-alaniinia, niin ei kauhean hc-tuotteista ole kyse. Samaisessa tuotteessa 2000mg AAKG:ta, mikä nyt on kuitenkin aika vähän. Hinta luultavasti tulee kuitenkin olemaan aika massiivinen tuotesarjalla, oletan ma.

Nähtäväksi jää, kertokaa toki kokemuksistanne. Varsinkin te jotka olette päässeet niitä näytepakkauksia imemään..

Jos jotain ostaisin niin Combat Pak vois olla sellainen. En sit tiedä onko mitenkä Animal Pakin veroinen, en vielä jaksanu ainesosia vertailla sen paremmin.

Ei vakuuta, käytän mieluummin No-Explodea tai Shotgunia ennen reeniä kun tota.. Jääny pojilla vähän kesken noiden tuotteiden kehittely ja jätetty olennaisia pois, ja hintaa kyllä riittää..Voihan noista osa ollakin ihan jees.Samoin kun en pidä kätevänä tohon latausvalmisteeseen että vedetään pussillinen pillereitä huiviin, juoma menee mukavammin.

Redramin combat pakista kyselin tuolla keravan power centterillä marjolta ja kehui että parempi kun AnimalPak koska lisätty jotain (nimeä en tietty nyt muista) ainetta joka parantaisi ravinteiden imeytymistä. Ja hintaa tuolla 42 annosta sisältävällä purkilla on ainakin normaalihintaisena AnimalPakkiin verrattuna vähemmän. Itse tämän viikon perjantaina käyn hakemassa pari purkkia testiin jos ne eivät ole ehtineet jo loppua kun siellä on juhlaviikko meneillään ja tarjouksia luvassa.

Redramin combat pakista kyselin tuolla keravan power centterillä marjolta ja kehui että parempi kun AnimalPak koska lisätty jotain (nimeä en tietty nyt muista) ainetta joka parantaisi ravinteiden imeytymistä. Ja hintaa tuolla 42 annosta sisältävällä purkilla on ainakin normaalihintaisena AnimalPakkiin verrattuna vähemmän. Itse tämän viikon perjantaina käyn hakemassa pari purkkia testiin jos ne eivät ole ehtineet jo loppua kun siellä on juhlaviikko meneillään ja tarjouksia luvassa.

Plus tuo redramin vitamiini paketti sisältää omega rasvahappoja toisin kuin animalpak.

Ite oon käyttäny tuota Combat pakkia nyt jonkin aikaa. Ihan hyvät vitamiinit siit saa (en oo verrannu muihin vitamiinilisäravinteisiin). Muita Redram lisäravinnetuotteita en oo kokeillu. Niin ja tietysti löytyy paita, rannesiteet ja vetoremmit.

kyseessä on ainakin suomalainen tuote ja sai kuulemma saksassa jossain messuilla ihan pirusti huomiota ... joten enköhän kokeile ainakin tuota "total cuts" & "N.O. Pump" - sais vaan tulla nettikauppoihin kanssa myyntiin ... mutta yhdyn kyllä comodoon ... jotenkin tuntuu oudolta vaan avata pussi jossa on 7 pilleriä ja toinen perään ja kiskasta kurkusta alas ... jauhe ois joo kätevämpi ... ja tässätapauksessa varmasti myös halvempikin pakkauksen ja yksinkertaisuuden kannalta.

Mites noita pumppitabuja käytetään. Sain tuolla redram kiertueella pienen pussin noita, mutta ei ole ohjeita esim. kuinka monta niitä otetaan kerralla ja kuinka kauan ennen harjoitusta?

Jos treeniboosterissa (N.O. Pump) on esim. 250mg beeta-alaniinia, niin ei kauhean hc-tuotteista ole kyse. Samaisessa tuotteessa 2000mg AAKG:ta, mikä nyt on kuitenkin aika vähän.

Pääsinpä minäkin näytepakkausta testaamaan (Punp). En huomannut mitään vaikutusta. Ainoa tuote missä nyt jotain järkeä näyttäisi olevan on tuo Anim.. Combat Pak, mutta sekin on hinnoiteltu aika järkyttävän korkealle.

Minkä kokoisia tabut ovat kyseisissä seteissä? Itse pitää välillä suurimmat napit Animal Pakista murkasta pirtelön sekaan, jotta ne saa alas. Lapsuudesta jäänyt merkkaritraumat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom