reco2:sen annos?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ErKa
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
Aattelin vaan tässä kysellä porukalta joka on käyttäny reco2.sta tai tietää asiasta et paljo sita kanattas ottaa treenin jälkeen kun en oikeen osaa luottaa noihin fastin suosituksiin. pituutta on 177 ja painoo 82kg. ja käyn 4 kertaa viikossa salilla

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mittasin just tasan 1dl on 80g ja pakkaukses sanotaa 65g on kukkurallinen dl

tai sit mun vaaka huijaa

mutta eiköhän toi 1dl riitä
:cool:

Ja yks 1,1 kilon pussi maksaa 25 €uroo ja jos vetää desin kerralla ni eihän tost säkistä riitä ku n.15 kertaan.
Että eikö ole kallista??? :confused:

Originally posted by Evvk
Ja yks 1,1 kilon pussi maksaa 25 €uroo ja jos vetää desin kerralla ni eihän tost säkistä riitä ku n.15 kertaan.
Kaikella on hintansa. Toisten tavoitteet ovat erilaisia kuin toisten: joillekin riittää sählyn pelaaminen, toiset käyvät punttisalilla katselemassa ja toiset peräti nostelemassa painoja. Eihän palautusjuoma ole pakollinen, mutta tärkeä osa lihasten kasvatuksessa eli mikäli haluat panostaa lihaskasvuun, joudut tekemään pieniä rahallisiakin uhrauksia.

Originally posted by Evvk
On kallista. Siksi useimmat sotkeekin palautusjuomansa itse kun nuo valmiit käy pitemmän päälle kukkarolle...

Itellä oli pari pussia tota Reco2sta ennenkuin aloin ite sekotteleen palautumisjuomaa. Semmonen desilitra sitä tuli kerralla pistettyä (paino 70kg)

onhan tuota tullu iteki tullu noita palautus juomia sekoiteltuu mut aattelin kokeilla mite toi reco2 toimis. kaikkee pitää kokeilla paitsii omaa siskoaan

Ai se onkin 80g desi. Hienoa. Enää ei otetakaan puoltatoista desiä.

Noi valmiit recoveryt tulee tosiaan aika kalliiksi. Pitäneekin taas ostaa seuraavalla protskut ja hiilarit erikseen ja sekotella niistä sitten. Nyt olen tyytynyt lisäämään kreatiinit tuohon Recoon.

80 g / desilitra kuullostaa kyllä aika paljolta... Mulla on Evolutionin maltoa, joka painaa 36 g / desi. Jos ja kun Recossa on noin 2/3 hiilihydraattia, niin se proteiini saa olla todella painavaa tai Fastin malto on aivan erilaista kuin Evolutionin

Originally posted by Deafman
No sitten sulla on varmaankin liian iso desinmitta.. :)
Kiitokset pelastuksesta. :kippis1: Tosiaan, mitoissakin on paljon eroja, mutta tuo ero, mitä sille ollaan saatu kuullostaa aika hurjalta. Olenkin jo aiemmin kertonut, että minulla on kaksi saman sarjan muovimittaa, joista toinen kuitenkin menee toisen sisään... en tiedä, kumpi on oikean kokoinen, mutta jommassa kummassa tai molemmissa on vikaa.

Joku muukin voisi vielä sen Recon mitata, just in case. :p

mittasin: tulos oli 1dl n.63g(digivaa'alla siis), titenkin se riippuu, että kuinka tiiviisti sen jauheen siihen mittaan sulloo. Siitä varmaan johtuu nuo suuret erot.

Annoin tossa eukon maistaa tuota suklaan makusta reco2 ja se väitti et se maistuu ihan spermalta :confused: ei pitänyt mausta! :D Kuinkas monet naiset tältä palstalta juo tuota suklaan makusta reco2? :D

Originally posted by qqq
Annoin tossa eukon maistaa tuota suklaan makusta reco2 ja se väitti et se maistuu ihan spermalta :confused: ei pitänyt mausta! :D Kuinkas monet naiset tältä palstalta juo tuota suklaan makusta reco2? :D

Minä ainakin juon, mutta taitaa olla jossain muussa vika kuin reco 2:ssa tuon maun suhteen :p ... Yhtäläisyyksiä ei havaittu!! Ja hyvää on ollu.

Originally posted by Trinity
Ja hyvää on ollu.
Kumpi? :D

Ja asiaan. Elikkä minä otan sellasen kukkurallisen desin mitan tuota reco2:sta ja lisään vielä whey+:aa 'ripauksen' joukkoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom