reco2 maistuu kahvilta

Onkohan kukaan muu kohdannu vastaavaa (maanantai pakkausta)?
Vuoden päivät on recoa menny ja tätä ennen suklaalta maistunu.
Ei tässä kyllä mitään vikaakaan ole, kummastuttaa vaan miksi maku on erilainen :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle on käyny niin, että kun viimeks ostin massaa nii paketissa luki selvästi "suklaa" ja yllätys yllätys sisältö maistu mansikalta

Itselleni osui Reco2 -pussi, joka ilmoitetun suklaan sijaan maistuikin mansikalta. Alkoi tuote arveluttamaan: missähän riihessä ja miten niitäkin pulvereita pussitellaan ja mitä muuta yllätyksiä valmistusaineista voisikaan löytyä? Kyllähän ainakin takavuosina laboratoriotestit paljastivat lisäravinnetuotteiden todellisten sisältöjen olevan yhtä kaukana etiketissä ilmotetuista kuin kuu maasta.

MKM sanoi:
Itselleni osui Reco2 -pussi, joka ilmoitetun suklaan sijaan maistuikin mansikalta. Alkoi tuote arveluttamaan: missähän riihessä ja miten niitäkin pulvereita pussitellaan ja mitä muuta yllätyksiä valmistusaineista voisikaan löytyä? Kyllähän ainakin takavuosina laboratoriotestit paljastivat lisäravinnetuotteiden todellisten sisältöjen olevan yhtä kaukana etiketissä ilmotetuista kuin kuu maasta.

Samaa miettinyt itsekin. Onko missää lehdessä tai artikkelissa testattu oikeasti labraoloissa näitä lisäravinteita, mitä niissä oikeasti on? Joskus tulee miettineeksi, että laittaako sitä rahansa ihan kankkulan kaivoon näiden pulvereiden kanssa.

Kyllä elintarvikevirasto ja tulli testaavat lisäravinteita ihan oikeisssa laboratorioissa. Eipä niistä tuloksisista hirveesti lehdissä kirjoitella ellei niistä kiellettyjä aineita tai muuta negatiivista sanottavaa löydy.

:offtopic: Abban kesäsillin etiketin kyljestä.Paino 600g josta silliä 270g. ravintosisältä per 100g silliä/ proteiinia 10g, hiilihydraatit 22g, rasvaa 9.5g.
Miten sillissä voi olla 22g hiilareita? Väillä tuntuu että elintarvikkeita ei tarkista kukaan. Kerrankin yhdessä pakasteessa(joku mikroateriahässäkkä mitä Karita Tuomola mainosti) oli ilmoitettu proteiinit reilusti yli todellisen, tuote sisälsi vehnää ja vihanneksia, mutta proteiinia oli ilmoittu olevan hieman enemmän kuin mitä vehnässä on, vaikka vihannesten osuus oli kuitenkin melkoinen.
Niin ja nyt muistui mieleeni että mehujen ilmoitetut vitamiinipitoisuudet ovat myös reilusti yläkanttiin. Tästä oli tehty joskus laajempikin tutkimus.

HeikkoHenri sanoi:
Onkohan kukaan muu kohdannu vastaavaa (maanantai pakkausta)?
Vuoden päivät on recoa menny ja tätä ennen suklaalta maistunu.
Ei tässä kyllä mitään vikaakaan ole, kummastuttaa vaan miksi maku on erilainen :rolleyes:

Ihan samaa tossa ihmettelin itsekkin.
Olin/olen ihan tyytyväinen tähän muutokseen alkoi nimittäin kyllästyttää se suklaa.

Aivan, sama juttuhan on kaikissa tuotteissa, aina tulee maanantaiyksilöitä. Ikäväähän tuo on mutta turhaan tosta suurempaa metakkaa nostaa ku kuitenkin x määrä tuotteita on täysin toimivia. :)

SEAGRAM sanoi:
Abban kesäsillin etiketin kyljestä.Paino 600g josta silliä 270g. ravintosisältä per 100g silliä/ proteiinia 10g, hiilihydraatit 22g, rasvaa 9.5g.
Miten sillissä voi olla 22g hiilareita?

Offtopic jatkuu: koska monen sillin mausteliemessä on todella paljon sokeria. Valitettavasti...

naugga sanoi:
Mulle on käyny niin, että kun viimeks ostin massaa nii paketissa luki selvästi "suklaa" ja yllätys yllätys sisältö maistu mansikalta

Minä jo luulin että makuhermoni on palaneet loppuun,mansikka maistuu täälläkin suklaan sijasta.

Ostin viime kesänä pussukan Best Whey vaniljanmakuista protskua, noh se sitten maistui kahvilta ja mä en juo kahvia, joten ei oikein napannut. Kyllähän tollasia kömmähdyksiä sattuu, että menee jauhot hiukan sekaisin. Vein pussin takas kauppaan ja sain uuden pussin tilalle sekä kaupan päälle pussillisen maltoa.

Gillyanne sanoi:
Offtopic jatkuu: koska monen sillin mausteliemessä on todella paljon sokeria. Valitettavasti...

Näin on, ja Ahti sillissä 7.5% suolaa, mikä on aivan järkyttävä määrä.

Offtopiccia lisää:

Mike onko Pure Wheytä jotenkin muutettu? Lisätty jotain makeutus ainetta tjsp? ..maistuu meinaan eriltä kuin ennen.. :offtopic:

Suositut

Back
Ylös Bottom