Reco 2:n tuotesisältö?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jay82
  • Aloitettu Aloitettu
Mikäs mahtaa olla? Haluausin erityisesti tietää että onko Fastin Recossa optimaaliset proteiininlähteet palautumista ajatellen(tuskin). Ja mikäs noissa LRP:n sivuissa on, kun sieltä ei pysty klikkailemaan mitään erityistä tuotetta??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Jay82
Mikäs mahtaa olla? Haluausin erityisesti tietää että onko Fastin Recossa optimaaliset proteiininlähteet palautumista ajatellen(tuskin). Ja mikäs noissa LRP:n sivuissa on, kun sieltä ei pysty klikkailemaan mitään erityistä tuotetta??

hmm..miten niin tuskin optimaaliset proteiiniläheet?

itse oon ainaki syöny useita pusseja recoa, ja hyvin on toiminu..
ja mitähän tuo meinas että et pysty klikkaamaan mitään erityistä tuotetta, täällä päässä ainaki toimii hyvin..

:rolleyes:

Reco2

Itsellänikin rahamiehenä neljäs säkki reco2:sta kierrossa ja toimii kuin se kuuluisa junan vessa. Kreaa+glutaa lisään.

tarkotin vaan tuolla "tuskin" sitä, että epäilin että siinä olisi paljoakaan hydrolysaattia. Suhteita en ole vieläkään missään nähnyt, mutta kaippa siinä sitä sitten ripaus on? ;)

niin ja mä en todellakaan pääse klikkailemaan mitään tuolla lrp:n sivuilla..=/ Mutta alalaidassa lukeekin "virhe sivulla"..vissiin jää latautumatta juuri oleellinen klikkailupalkki.. ;)

Voisko johtua sun explorerin suojaustasosta. Ainakin flashia toi käyttää... luulisin, että active-x komponentitkin pitää olla päällä. Käy ne nyt ainakin läpi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom