Raw voimanoston sm 2013 (Ipf)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko Korkia-aho jo nostanut? Tuolla listalla näyttäs olevan että ois hylsyjä tullu penkissä?

jos näin on niin toivottavasti alkaa käymään muun liiton kisoissa kun ipf:n, ei miehen nostot mene siellä koskaan läpi :D Raw powerin kisoihin mars!

Eilenhän nuo isommat sarjat nosteli. Korkia-aho otti ensimmäisellä ja viimeisellä 220 helpon näköisesti, mutta jury hylkäsi jälkeenpäin molemmat ja kakkosnostossa ei saanut tuomarilta start -komentoa ollenkaan. Ihmeellistä meininkiä, kun ainakin nettilähetyksen perusteella näytti tyylipuhtailta nostoilta. Jury hylkäsi myös Muhosen 300 kilon kyykyn ja muutama muukin jälkikäteen hylätty suoritus em. lisäksi löytyi. Hyvät kisat kyllä oli ja hyviä taisteluita nähtiin. Harmi ettei Thompzonista vielä tällä kertaa ollut Lehdon syrjäyttäjäksi, mutta ensi vuonna sitten!

Eilenhän nuo isommat sarjat nosteli. Korkia-aho otti ensimmäisellä ja viimeisellä 220 helpon näköisesti, mutta jury hylkäsi jälkeenpäin molemmat ja kakkosnostossa ei saanut tuomarilta start -komentoa ollenkaan. Ihmeellistä meininkiä, kun ainakin nettilähetyksen perusteella näytti tyylipuhtailta nostoilta. Jury hylkäsi myös Muhosen 300 kilon kyykyn ja muutama muukin jälkikäteen hylätty suoritus em. lisäksi löytyi. Hyvät kisat kyllä oli ja hyviä taisteluita nähtiin. Harmi ettei Thompzonista vielä tällä kertaa ollut Lehdon syrjäyttäjäksi, mutta ensi vuonna sitten!
Korkiaho upottaa tangon aina rinnalle ja "pompauttaa" raudan liikkeelle siitä noi hylyt.

Ronkaisen pitää alkaa syömään enenmmän kebabbia ettei seuraava Sm kulta lähde oulusta pois :D

Suosittelen silti Korkiaholle muita kisoja, kuin IPFn. ei muualla niin nöpö nuukia olla jos 2cm laardiin tanko uppuaa.

Ronkaisen pitää alkaa syömään enenmmän kebabbia ettei seuraava Sm kulta lähde oulusta pois :D

Suosittelen silti Korkiaholle muita kisoja, kuin IPFn. ei muualla niin nöpö nuukia olla jos 2cm laardiin tanko uppuaa.

Ei ole väliä mitä syö, KOSKA ensivuonna Muttonen vie koko potin ;)
Korkia-ahon kannattaa tehdä samat kuin minä ja lopettaa kilpailu, koska kaikki voima oli läskissä nimim kokemusta on! Ei herneitä ;)

Jonkin verran penkkauksia kävin kattomassa. Vähän tuntui järjestyspaikka oudolta kun ohi lappoi kokoajan porukkaa messuille joissa ei juuri ollut muuten mitään voimanostoon liittyvää. Messuista laitoin vähän kuvaraporttia http://rengassalama.wordpress.com/2013/03/10/goexpot/

Selasin noita sun kuvia ja löysin kuvan itsestäni muuramen kisoista. Mut eipä siinä mintään siisti kuva, Saako levittää vapaasti vai pahastutko?

Korkin penkki ei mennyt upotuksesta.... Upottaminen on sallittua, mutta tangolle vauhtia "työntäminen " ei. Korkin nostot meni hylkyyn koska perse nousi ilmaan kolmannessa nostossa. Eli Ilkka on siis väärässä tuosta.

Tämä asia on ns. kirkkotieto suoraan kisapaikan tuomareilta ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Korkin penkki ei mennyt upotuksesta.... Upottaminen on sallittua, mutta tangolle vauhtia "työntäminen " ei. Korkin nostot meni hylkyyn koska perse nousi ilmaan kolmannessa nostossa. Eli Ilkka on siis väärässä tuosta.

Tämä asia on ns. kirkkotieto suoraan kisapaikan tuomareilta ;)
Jep selvä asia. itse olin katsovani, että tuomarit olisi keltaista lätkää nostaneet. Eli sääntö kuuluu. Noston helpottamiseksi tapahtuva vauhdinotto tai tangon upotus rintaan tai vatsan alueelle sen jälkeen, kun tanko on ollut liikkumatta rinnalla tai vatsalla. Mutta vanha näyttää olevan värisokea:)

Joo olin sielläkin ottamassa satunnaisesti kuvia. Laitoin osan tuonne Flickriini ja laitoin linkin järjestäjälle jos haluavat jakaa niitä johonkin, mutta ei kuulunut.
Käytä ihmeessä ihan vapaasti, mutta kiva jos viitsit mainita vaikka mun blogin kuvien yhteydessä tms:)

Korkiaho upottaa tangon aina rinnalle ja "pompauttaa" raudan liikkeelle siitä noi hylyt.

Eli ns. ipf tyylinen mahapomppu. Sitä nuo ipf nostajat teki aina kun kattelin niiden penkkireenejä. Ei ihme ettei saa paidasta hyötyjä kunnolla. Ja painonpudotus lienee selitettävissä sillä että on siirtynyt natuksi.

Minä kyllä luulen että painonpudotus ihan terveyssyistä. Vai mitä luulet onko tervettä olla 40% rasvoissa vuodesta toiseen? Kyllä kaikki natut tietää, että helvetisti vaikuttaa kehonpaino penkkitulokseen. Helpoin tapa nostaa penkkiä (ilman myrkkyjä) on syödä vitusti. Ja meinaatko että Korkia-Aho nostaisi doupattuna 160-kiloisena vähemmän (245kg kisapenkki) mitä pro-puolen kovimmat kaverit 100-kiloisena? En ihan ymmärrä pointtiasi. Edelleen olen sitä mieltä, että yleisesti lahjakkaimmat nostajat löytyy Suomessa voimanostoliiton alaisuudesta.

Kyllä minuakin vituttaisi, jos ei kovalla douppaamisella nouse 200kg raakana penkistä (Kako), mutta voi kun nämä velikullat ymmärtäisi että joillain nousee jo ilman kemiallista apua.

Kyllä se jokaisella, joka 30kg painoa puottaa niin penkki tuuppaa laskemmaan. Samahan son PRO puolellaki ku jätetään yks piikki vähemmäks niin johan tulokset laskee.

Kaikki 200 kilon penkkaajat roinaa ja kaikki, ihan jokainen joka nostaa jossain muualla kuin IPF:ssä käyttää. Siinä kaksi väittämää jotka näivettävät keskustelua voimanostosta.

_MrSiima;4081564 Kyllä minuakin vituttaisi sanoi:
Ei mua vituta se yhtään enempään kun mikään muukaan asia. En oo raakapenkkiä reenannutkaan sen kummemmin kun aina kisannut paidalla ja kyykky ja veto oli senverran parempia, että yhteistulosta sai järkevämmin ylös niillä. Jos oisin lyhyt ja paksu töpökäsi niin tottakai olisin panostanut penkkiin ja varmaan penkkaillut enemmän raakanakin. Ja mun kohdalla jos doupista puhutaan niin 8 vko setti sustaa ennen kisoja ei oo ihan hirvee kovaa douppaamista. Ei mua haittaa jos ipf:n jätkät douppaa, aivan sama. Ja vielä jos ovat niin fiksuja ettei jää kiinni niin parempi heidän kannaltaan, mutta se mikä mua vituttaa on se muiden moralisointi ja antidopingjeesustelu, jota ne viljenee ja silti joka toisella on propipönttö perstaskussa.

Ei mua vituta se yhtään enempään kun mikään muukaan asia. En oo raakapenkkiä reenannutkaan sen kummemmin kun aina kisannut paidalla ja kyykky ja veto oli senverran parempia, että yhteistulosta sai järkevämmin ylös niillä. Jos oisin lyhyt ja paksu töpökäsi niin tottakai olisin panostanut penkkiin ja varmaan penkkaillut enemmän raakanakin. Ja mun kohdalla jos doupista puhutaan niin 8 vko setti sustaa ennen kisoja ei oo ihan hirvee kovaa douppaamista. Ei mua haittaa jos ipf:n jätkät douppaa, aivan sama. Ja vielä jos ovat niin fiksuja ettei jää kiinni niin parempi heidän kannaltaan, mutta se mikä mua vituttaa on se muiden moralisointi ja antidopingjeesustelu, jota ne viljenee ja silti joka toisella on propipönttö perstaskussa.

Niinhän se menee että kaikki kovat roinaa. Ja kaikki itseä vahvemmat nyt ainakin!

Voi voi... ei jaksa kymmenettä kertaa kirjoittaa mitä mieltä olen, koska tuhat kertaa sen oon kirjottanut. Tiivistän sen. Jurppii ihmiset, jotka ovat heikkoja, eivät reenaa kunnolla tai ymmärrä oman lahjakkuutensa rajoja, lyövät roinakorttia pöytään. Ollakseen hyvä ei tarvi muuta kuin tunkea piikkiä perseeseen, eihän SVNLnkään kovista nostajista kukaan harrasta kunnolla - eihän? Ja sitten ainakin roinaa jos käy yli 4 krt viikossa salilla, koska ihmisen kroppa ei sitä kestä. huhhuijaa

Edelleen uskon, että ihmisen "roinarajat" ovat kuvitteellista höpöhöpöä, sillä maailmassa on oikeasti lahjakkuuksiakin. En tietenkään voi lyödä päätäni pantiksi muiden kuin itseni puolesta, mutta niin kauan kun itse kehityn ja reenaan puhtaana, en näe syytä etteivät muutkin voisi kehittyä - ja vielä nopeampaa - puhtaana. Keskittykää kerrankin ihmettelemään hienoja tuloksia, ja antakaa meidän tehdä rauhassa työmme. Myöskin antidoping-työn älkääkä jaksako aina keksiä tekosyitä toisten kovuudella muusta kuin omasta paskuudesta.

Kiitos ja anteeksi.

Mikko ja Tomi on ihkuja <3

Suositut

Back
Ylös Bottom