- Ikä
- 38
Mikäs nyt oli sit Ronkaisen tulokset kun ei vielä löyvy? Millä tuloksilla vietiin -83 sarja
Ronkainen otti sarjan 262,5-170-300
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs nyt oli sit Ronkaisen tulokset kun ei vielä löyvy? Millä tuloksilla vietiin -83 sarja
Onko Korkia-aho jo nostanut? Tuolla listalla näyttäs olevan että ois hylsyjä tullu penkissä?
jos näin on niin toivottavasti alkaa käymään muun liiton kisoissa kun ipf:n, ei miehen nostot mene siellä koskaan läpi :D Raw powerin kisoihin mars!
Korkiaho upottaa tangon aina rinnalle ja "pompauttaa" raudan liikkeelle siitä noi hylyt.Eilenhän nuo isommat sarjat nosteli. Korkia-aho otti ensimmäisellä ja viimeisellä 220 helpon näköisesti, mutta jury hylkäsi jälkeenpäin molemmat ja kakkosnostossa ei saanut tuomarilta start -komentoa ollenkaan. Ihmeellistä meininkiä, kun ainakin nettilähetyksen perusteella näytti tyylipuhtailta nostoilta. Jury hylkäsi myös Muhosen 300 kilon kyykyn ja muutama muukin jälkikäteen hylätty suoritus em. lisäksi löytyi. Hyvät kisat kyllä oli ja hyviä taisteluita nähtiin. Harmi ettei Thompzonista vielä tällä kertaa ollut Lehdon syrjäyttäjäksi, mutta ensi vuonna sitten!
Ronkaisen pitää alkaa syömään enenmmän kebabbia ettei seuraava Sm kulta lähde oulusta pois :D
Suosittelen silti Korkiaholle muita kisoja, kuin IPFn. ei muualla niin nöpö nuukia olla jos 2cm laardiin tanko uppuaa.
Jonkin verran penkkauksia kävin kattomassa. Vähän tuntui järjestyspaikka oudolta kun ohi lappoi kokoajan porukkaa messuille joissa ei juuri ollut muuten mitään voimanostoon liittyvää. Messuista laitoin vähän kuvaraporttia http://rengassalama.wordpress.com/2013/03/10/goexpot/
Jep selvä asia. itse olin katsovani, että tuomarit olisi keltaista lätkää nostaneet. Eli sääntö kuuluu. Noston helpottamiseksi tapahtuva vauhdinotto tai tangon upotus rintaan tai vatsan alueelle sen jälkeen, kun tanko on ollut liikkumatta rinnalla tai vatsalla. Mutta vanha näyttää olevan värisokeaKorkin penkki ei mennyt upotuksesta.... Upottaminen on sallittua, mutta tangolle vauhtia "työntäminen " ei. Korkin nostot meni hylkyyn koska perse nousi ilmaan kolmannessa nostossa. Eli Ilkka on siis väärässä tuosta.
Tämä asia on ns. kirkkotieto suoraan kisapaikan tuomareilta ;)
Korkiaho upottaa tangon aina rinnalle ja "pompauttaa" raudan liikkeelle siitä noi hylyt.
_MrSiima;4081564 Kyllä minuakin vituttaisi sanoi:Ei mua vituta se yhtään enempään kun mikään muukaan asia. En oo raakapenkkiä reenannutkaan sen kummemmin kun aina kisannut paidalla ja kyykky ja veto oli senverran parempia, että yhteistulosta sai järkevämmin ylös niillä. Jos oisin lyhyt ja paksu töpökäsi niin tottakai olisin panostanut penkkiin ja varmaan penkkaillut enemmän raakanakin. Ja mun kohdalla jos doupista puhutaan niin 8 vko setti sustaa ennen kisoja ei oo ihan hirvee kovaa douppaamista. Ei mua haittaa jos ipf:n jätkät douppaa, aivan sama. Ja vielä jos ovat niin fiksuja ettei jää kiinni niin parempi heidän kannaltaan, mutta se mikä mua vituttaa on se muiden moralisointi ja antidopingjeesustelu, jota ne viljenee ja silti joka toisella on propipönttö perstaskussa.
Ei mua vituta se yhtään enempään kun mikään muukaan asia. En oo raakapenkkiä reenannutkaan sen kummemmin kun aina kisannut paidalla ja kyykky ja veto oli senverran parempia, että yhteistulosta sai järkevämmin ylös niillä. Jos oisin lyhyt ja paksu töpökäsi niin tottakai olisin panostanut penkkiin ja varmaan penkkaillut enemmän raakanakin. Ja mun kohdalla jos doupista puhutaan niin 8 vko setti sustaa ennen kisoja ei oo ihan hirvee kovaa douppaamista. Ei mua haittaa jos ipf:n jätkät douppaa, aivan sama. Ja vielä jos ovat niin fiksuja ettei jää kiinni niin parempi heidän kannaltaan, mutta se mikä mua vituttaa on se muiden moralisointi ja antidopingjeesustelu, jota ne viljenee ja silti joka toisella on propipönttö perstaskussa.