Raw voimanoston sm 2013 (Ipf)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lähtekääs roinakommentoijat ite sinne kisoihin näyttämään miten hommat pitää hoitaa. Jos ette ite lavalle uskalla, voitte pitää spekulointinne omana tietonanne ja antaa nostajien nostaa. Taidan laittaa kohta haasteen foorumille.. Mitäpä jos rahoitan roinat tai mitä ikinä joku tarvii voittaakseen näitä kisoja?

- - - Updated - - -

Kyllä se jokaisella, joka 30kg painoa puottaa niin penkki tuuppaa laskemmaan. Samahan son PRO puolellaki ku jätetään yks piikki vähemmäks niin johan tulokset laskee.
Toivottavasti tämä oli sarkasmia :face:

Suomen joukkue tuleviin RAW-maailmanmestaruuskisoihin. on muuten erittäin iskukykyinen. Esimerkiksi 66kiloisten voittaja Antti Savolaisen tuloksella 595kiloa taistellaan mitallista. Sami Nieminen lähteen puollustamaan hopeaa, Ronkainen ja Muttonen myös lähellä kärkisijoja.

Lahjakkuus määrää tässäkin. Aikas moni kova voimanostaja harrastaa alkomahoolia ja kebabbia ja silti keikkuvat kultamitalli kaulassa. ettei ihan 100% sacrifaissia tarvi lyyä etes peliin.

Korkia-Aho työnsi salipenkkinä stopista 250kg aivan saatanan kevyesti ylös muutama päivää ennen kisoja. Oli itse sitä mieltä, että tärkeintä keskittyä siihen, että perse pysyy penkissä ja muutenkin menee tekniikan puolesta lävitse. Eli ei paljoa paskaakaan ainakaan voimatasot tippuneet, vaikka painoa tullut alas.

Korkia-Aho työnsi salipenkkinä stopista 250kg aivan saatanan kevyesti ylös muutama päivää ennen kisoja. Oli itse sitä mieltä, että tärkeintä keskittyä siihen, että perse pysyy penkissä ja muutenkin menee tekniikan puolesta lävitse. Eli ei paljoa paskaakaan ainakaan voimatasot tippuneet, vaikka painoa tullut alas.
:wtf:

On se kyllä jumalan siunaus etten ite ole kisahommissa mukana.Nykytasolla haukuttas netissä että "vittuako se tuokin tuolla nostelee kun on niin paskat tulokset" siitä kun sisuuntus,reenais ja kehittys ni sitten haukuttaski jo roinaajaksi.

On tämä paska laji,Suomalainen voittaa aina (ainaki voitti ennen Lahden MM-hiihtoja)...kun taas voimanostaja ei voita ikinä,edes omiensa kunnioitusta.Kurja laji, ihme että joku moista paskaa edes harrastaa :fuckyeah:

Loppuun vielä asiaakin:
Ompa mukava nähdä mihin (IPF) raw-kisojen tulostaso lähtee menemään tulevaisuudessa,sanotaanko vaikka 10v sisään?Ja tuleeko se suositummaksi kuin varustenostaminen. Näin katsojan ominaisuudessa toivon RAW-kisojen kasvamista ohi varustenostojen,kiinnostaa ainakin itseä enemmän kun ei tarte arvailla että hävisikö joku huonompien ompelutaitojen takia heikommalleen ;)

Voisko joku moderaattori iskeä lukkoa tähän ketjuun? Kisat on käyty ja voittajat selvillä. Ei vaan jaksais lukea aina jotain mussutusta joka asiasta. Mistähän sekin johtuu että aina samat nimimerkit asialla? Menkää salille?

On se kyllä jumalan siunaus etten ite ole kisahommissa mukana.Nykytasolla haukuttas netissä että "vittuako se tuokin tuolla nostelee kun on niin paskat tulokset" siitä kun sisuuntus,reenais ja kehittys ni sitten haukuttaski jo roinaajaksi.

On tämä paska laji,Suomalainen voittaa aina (ainaki voitti ennen Lahden MM-hiihtoja)...kun taas voimanostaja ei voita ikinä,edes omiensa kunnioitusta.Kurja laji, ihme että joku moista paskaa edes harrastaa :fuckyeah:

Loppuun vielä asiaakin:
Ompa mukava nähdä mihin (IPF) raw-kisojen tulostaso lähtee menemään tulevaisuudessa,sanotaanko vaikka 10v sisään?Ja tuleeko se suositummaksi kuin varustenostaminen. Näin katsojan ominaisuudessa toivon RAW-kisojen kasvamista ohi varustenostojen,kiinnostaa ainakin itseä enemmän kun ei tarte arvailla että hävisikö joku huonompien ompelutaitojen takia heikommalleen ;)

Raw kisoissa on jo nyt osallistujia yli tuplasti enemmän kuin varustekisoissa. Näin ainakin suomessa, en tiedä miten muualla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Raw kisoissa on jo nyt osallistujia yli tuplasti enemmän kuin varustekisoissa. Näin ainakin suomessa, en tiedä miten muualla.
Aika näyttää onko muutos pysyvä, itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kummallekkin tyylille löytyy paikkansa.

mastersseille ja vanhusten sarjoihin pitäisi varusteet olla sallittuja, nuorilta tietysti kiellettyjä ja ehkä avoin sarjakin pitäisi olla varusteeton tai ainoastaan polvisiteet sallittu, niin lajin huiput eivät jakaantuisi kahteen eri lajiin vaan parhaat kisailisi aina keskenään. Eipä tuolla toisaalta mitään väliä, pieni hörhöjen laji jossa nostajat nostaa, valittajat valittaa.

Minä kyllä luulen että painonpudotus ihan terveyssyistä. Vai mitä luulet onko tervettä olla 40% rasvoissa vuodesta toiseen? Kyllä kaikki natut tietää, että helvetisti vaikuttaa kehonpaino penkkitulokseen. Helpoin tapa nostaa penkkiä (ilman myrkkyjä) on syödä vitusti. Ja meinaatko että Korkia-Aho nostaisi doupattuna 160-kiloisena vähemmän (245kg kisapenkki) mitä pro-puolen kovimmat kaverit 100-kiloisena? En ihan ymmärrä pointtiasi. Edelleen olen sitä mieltä, että yleisesti lahjakkaimmat nostajat löytyy Suomessa voimanostoliiton alaisuudesta.

Kyllä minuakin vituttaisi, jos ei kovalla douppaamisella nouse 200kg raakana penkistä (Kako), mutta voi kun nämä velikullat ymmärtäisi että joillain nousee jo ilman kemiallista apua.

Varmasti järkevää nuoren miehen tiputtaa painoa ihan jo terveydellisistä syistä. Olen välillä asiaa oikeen ihmetellyt että mitä hemmetin järkeä kun jotkut syövät itsensä aivan sairaalloisen ylipainoisiksi vain ja ainoastaan sen vuoksi että penkistä nousee enemmän rautaa. Varmasti vessassakin käynti paljon helpompaa ilman että tarttee peiliä apuna :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom