Raw voimanoston sm 2013 (Ipf)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sillon ku haetaan niitä suorituskyvyn rajoja, niin loukkaantumisia vain sattuu. Kaikkia voimalajien harrastajia ei vain ole geneettisesti rakennettu ottaan kovia rautoja penkiltä, jo pelkästään rintalihaksien puolesta.

Nyt herää kysymys luitko kirjoitustani? En minä ole mitenkään edes vihjannut että joku olisi jättänyt toisen tyylin pois. Ja kuten hyvin tiedät, minä puollustan varusteiden käyttöä juurikin sen takia että raw-nostoissa niitä paikkoja ratkee. Tarkoitin sitä ettei raakatreenille jää aikaa kun kisoja on tiuhaan ja rätit päällä tarvii rättikisoihin treenata.

Ipf kisoissa tiedän ainakin yhden, kun 3 numeroa liian pieni kirjainhirviö repesi rinnasta ja lihoja ratkesi. Miten se liittyy mihinkään?
No, sittenhän olemme aikalailla samaa mieltä asiasta:) rawpenkissä olkapäät/rinta on todella alttiita loukkaantumisille. Enkä ole koskaan ymmärtänyt varustenostoissa sitä, että käytetään ihan liian pieniä rättejä. Itselläni löysä penkkipaita on madollistanut sen, että pystyy vielä edes jonkinmoisia rautoja nostamaan penkistä, ja kisaamaan huru-ukoissa:)

Sillon ku haetaan niitä suorituskyvyn rajoja, niin loukkaantumisia vain sattuu. Kaikkia voimalajien harrastajia ei vain ole geneettisesti rakennettu ottaan kovia rautoja penkiltä, jo pelkästään rintalihaksien puolesta.
Joskus olen kuullut sanottavan, että ennenaikaisesti voimailu-uran varmimmin lopettaa maxsimi raw penkkipunnerrus.

Joskus olen kuullut sanottavan, että ennenaikaisesti voimailu-uran varmimmin lopettaa maxsimi raw penkkipunnerrus.

Tuokin on varmasti tietyllä tavalla totta. Maailmassa on kuitenkin paljon nostajia joiden rintalihakset on kuin tehty penkkiin (=valtava tynnyrimäinen rintakehä ja lumikuupan kokoiset rintalihat).

ku suorituskyky on rajoilla mikä sillon aiheuttaa loukkaantumisen?

Kaikissa maailman urheilulajeissa on riskinsä! kuviokellujakin voi hukkua, pikajuoksijalla repeää takareisi, nyrkkeilijällä pehmenee pää(höhö), näissä kaikissa viedään itsensä siihen pisteeseen että parempaan ei pysty!

Miksi ralliautoilija ajaa metsään? Autossa pettää jokin rakenne/tai kuskilla pettää pää(eli ajotaidot).

Minun osaltani loppuu ot.

M23 83kg sarjaan tarkotus osallistua. Tänään tullut ilmoittautumislista julki ja 180 nostajaa osallistumassa kilpailuun. Hienoa nähdä että raw-voimanoston suosio kasvaa ja raw-kilpailut keräävät uusia kilpailjoita lajin pariin!

M23 83kg sarjaan tarkotus osallistua. Tänään tullut ilmoittautumislista julki ja 180 nostajaa osallistumassa kilpailuun. Hienoa nähdä että raw-voimanoston suosio kasvaa ja raw-kilpailut keräävät uusia kilpailjoita lajin pariin!
Ja Sotkamossa järjestetään aina hyviä kisoja.

Suomen voimanostoliiton lisenssin on lunastanut noi äkkiä laskettuna 550-600 nostajaa, se on aika paljon:) Kisoissa riittää nostajia:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitäsköhän sitä ihan käydä paikan päällä vahtaamassa kisoja...

kysymys: mikä on naisten sm-taso raw-penkissä kevyissä sarjoissa? tack.

Aamusta iltaan nostellaan Sotkamossa sekä lauantaina että sunnuntaina. Itsellä kisa alkaa 14.30. Nyt on pari kiloa aamupaino yli 105:n... Punnitus on 12.30 joten tulee nälkäinen aamupäivä.

Laskin tossa että 71 juniori-nostajaa on tulossa Sotkamoon. Sitten kävin arkistoissa laskemassa milloin on edellisen kerran ollut yhtä paljon junnuja sm-kisoissa. Varustekisoissa siis. Vuoteen 2002 asti piti mennä, jolloin oli samat 71 nostajaa. Ei huonosti varsinkin kun kyseessä ensimmäiset junnujen raw-kisat. Ensi vuonna 100 rikki?

Suositut

Back
Ylös Bottom