Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, sittenhän olemme aikalailla samaa mieltä asiasta rawpenkissä olkapäät/rinta on todella alttiita loukkaantumisille. Enkä ole koskaan ymmärtänyt varustenostoissa sitä, että käytetään ihan liian pieniä rättejä. Itselläni löysä penkkipaita on madollistanut sen, että pystyy vielä edes jonkinmoisia rautoja nostamaan penkistä, ja kisaamaan huru-ukoissaNyt herää kysymys luitko kirjoitustani? En minä ole mitenkään edes vihjannut että joku olisi jättänyt toisen tyylin pois. Ja kuten hyvin tiedät, minä puollustan varusteiden käyttöä juurikin sen takia että raw-nostoissa niitä paikkoja ratkee. Tarkoitin sitä ettei raakatreenille jää aikaa kun kisoja on tiuhaan ja rätit päällä tarvii rättikisoihin treenata.
Ipf kisoissa tiedän ainakin yhden, kun 3 numeroa liian pieni kirjainhirviö repesi rinnasta ja lihoja ratkesi. Miten se liittyy mihinkään?
ku suorituskyky on rajoilla mikä sillon aiheuttaa loukkaantumisen?
Joskus olen kuullut sanottavan, että ennenaikaisesti voimailu-uran varmimmin lopettaa maxsimi raw penkkipunnerrus.Sillon ku haetaan niitä suorituskyvyn rajoja, niin loukkaantumisia vain sattuu. Kaikkia voimalajien harrastajia ei vain ole geneettisesti rakennettu ottaan kovia rautoja penkiltä, jo pelkästään rintalihaksien puolesta.
Joskus olen kuullut sanottavan, että ennenaikaisesti voimailu-uran varmimmin lopettaa maxsimi raw penkkipunnerrus.
ku suorituskyky on rajoilla mikä sillon aiheuttaa loukkaantumisen?
Ja Sotkamossa järjestetään aina hyviä kisoja.M23 83kg sarjaan tarkotus osallistua. Tänään tullut ilmoittautumislista julki ja 180 nostajaa osallistumassa kilpailuun. Hienoa nähdä että raw-voimanoston suosio kasvaa ja raw-kilpailut keräävät uusia kilpailjoita lajin pariin!
Ei huonosti varsinkin kun kyseessä ensimmäiset junnujen raw-kisat.