Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onko tämä salin sama mies josta on joskus ollu se netti pätkäkin missä hän pukkaa college(sini-valko raitainen) päällä 280kg kevyesti penkistä?Mike sanoi:Inkkari on mun penkki-idoli Toni Salin. Väkivahva ukko, joka loukkaantuneenakin pukkaa sarjaa +200 raudoilla.
itse itseäni quotaten. samamies näytti olevan kun vaivauduin selaileen muitakin foorumeita, sillä erotuksella että college olikin t-paita, eikä se nostokaan nyt aivan kevyt ollut. joka tapauksessa 280kg mies pukkaa tuossa klipilläneutraali sanoi:onko tämä salin sama mies josta on joskus ollu se netti pätkäkin missä hän pukkaa college(sini-valko raitainen) päällä 280kg kevyesti penkistä?
käsittämätöntä.neutraali sanoi:itse itseäni quotaten. samamies näytti olevan kun vaivauduin selaileen muitakin foorumeita, sillä erotuksella että college olikin t-paita, eikä se nostokaan nyt aivan kevyt ollut. joka tapauksessa 280kg mies pukkaa tuossa klipilläkäsittämätöntä.
[Max] sanoi:Mun mielestä tää mies joka pukkaa 280kg ja tekee sarjaa samalla videol ois Riku Kiri. Korjaa jos oon vääräs.
Kyllä nyt Neutris Kirin tunnistaa ;)